Husk at oprette galleri herinde
Det er meget lokalt betinget er min oplevelse.
Bestilte 18/11-2021, monteret 09/12-2021. Syntes det er fair nok.
Samme her, de brugte 5G4 og C16 kombirelæ.
Husk at oprette galleri herinde
Noget af det første jeg gjorde var at finde ud af hvordan min ENYAQ koblede på WiFi - at den så er ligeså elendig som den førnævnte kartoffel-antenne er en anden sag.HansH skrev:Der kan man bare se!
I min lille snævre verden, havde jeg overhovedet ikke tænkt i andre baner end wi-fi til den slags.
Jeg glemmer nok lidt, at alle de bilejere der ikke lige kan parkere deres bil i nærheden af deres wi-fi, også skal kunne få opdateringer...
Vil det sige at du ikke kan indtaste et password noget sted, og så går den bare på sådan et helt almindeligt WPA2-sikret wif-fi .... Dvs den vil kun gå på et usikret netværk ??
Jo jo, den kan sagtens sluge en kode, problemet er den skriver "der skete en fejl" (eller noget i den retning), og det sker hver eneste gang jeg prøver på andre netværk. (Mit gæstenetværk er i øvrigt også sikret, jeg har ingen helt åbne netværk )HansH skrev:Vil det sige at du ikke kan indtaste et password noget sted, og så går den bare på sådan et helt almindeligt WPA2-sikret wif-fi .... Dvs den vil kun gå på et usikret netværk ??
Vores ID.4 ville ikke gå på det normale Wi-Fi.. Den er vist lidt picky med specialtrænede i SSID.BrianDS skrev: Noget af det første jeg gjorde var at finde ud af hvordan min ENYAQ koblede på WiFi - at den så er ligeså elendig som den førnævnte kartoffel-antenne er en anden sag.
Det eneste netværk jeg kunne få den til at gå på er mit gæstenetværk, og ikke andre af mine netværk, signalstyrken er dog ikke noget problem, der er få meter og nærmest line of sight.
Jeg har også prøvet med simpelt SSID, det var ikke nok....kGlerup skrev:Vores ID.4 ville ikke gå på det normale Wi-Fi.. Den er vist lidt picky med specialtrænede i SSID.BrianDS skrev: Noget af det første jeg gjorde var at finde ud af hvordan min ENYAQ koblede på WiFi - at den så er ligeså elendig som den førnævnte kartoffel-antenne er en anden sag.
Det eneste netværk jeg kunne få den til at gå på er mit gæstenetværk, og ikke andre af mine netværk, signalstyrken er dog ikke noget problem, der er få meter og nærmest line of sight.
Jeg lavede et dedikeret SSID til den, med almindelig WPA2 PSK opsætning. Det virker fint.
Fandt så ud af at jeg intet har at bruge Wi-Fi til i den, så nu har jeg bare droppet det
ID.3’en kunne fint gå på mit wifi herhjemme. Man skal indtaste kode, helt som man ville gøre med ethvert andet device
Nå ja nu er refleks grøn også lidt avanceret, men selvfølgelig, hvis jeg altid har en grøn tordensky hængende over hovedet og kun spiser Lurpak, og der iøvrigt aldrig, som i aldrig må være lidt kulør og spontanitet i hverdagen så kan jeg jo vælge en Enyaq. Helst i grå. Men det er ikke mig.BrianDS skrev: ↑20. jan 2022, 18:33Jeg ved ikke om de er ved at sætte ind i Danmark, men det er vel forventet...Fabianen skrev:Er det bare mig eller er Xpeng ved at mobilisere styrkerne her i DK?
De søger folk og der arbejder på showroom.
Og er det bare mig (igen) er den P7 ikke meget fed?
I forhold til bilen, så bare rolig, det er bare dig
Det er op til dig, men bare lygter og "lambo"-døre gør at jeg synes det bliver lidt for meget. Den er ikke "fed" i min optik, ikke som fx en Audi e-tron GTFabianen skrev:Nå ja nu er refleks grøn også lidt avanceret, men selvfølgelig, hvis jeg altid har en grøn tordensky hængende over hovedet og kun spiser Lurpak, og der iøvrigt aldrig, som i aldrig må være lidt kulør og spontanitet i hverdagen så kan jeg jo vælge en Enyaq. Helst i grå. Men det er ikke mig.BrianDS skrev: ↑20. jan 2022, 18:33Jeg ved ikke om de er ved at sætte ind i Danmark, men det er vel forventet...Fabianen skrev:Er det bare mig eller er Xpeng ved at mobilisere styrkerne her i DK?
De søger folk og der arbejder på showroom.
Og er det bare mig (igen) er den P7 ikke meget fed?
I forhold til bilen, så bare rolig, det er bare dig
Jeg er ikke så vild med forlygterne. Men ellers er den sgu fed nok. Jeg håber de sælger rigtig mange af dem....
Enig, ligner noget fra en Citroen Cactus.GranTurismo skrev: ↑21. jan 2022, 23:01
Jeg er ikke så vild med forlygterne. Men ellers er den sgu fed nok. Jeg håber de sælger rigtig mange af dem....
Desværre blevet en ting at dele DRL og nærlys.... Se også Skoda Kamiq, Hyundai Kona osv.i-s skrev: ↑22. jan 2022, 14:42Enig, ligner noget fra en Citroen Cactus.GranTurismo skrev: ↑21. jan 2022, 23:01
Jeg er ikke så vild med forlygterne. Men ellers er den sgu fed nok. Jeg håber de sælger rigtig mange af dem....
Shit den er flot så. Hvad snakker vi om?i-s skrev:Enig, ligner noget fra en Citroen Cactus.GranTurismo skrev: ↑21. jan 2022, 23:01
Jeg er ikke så vild med forlygterne. Men ellers er den sgu fed nok. Jeg håber de sælger rigtig mange af dem....
Og Rolls Royce Phantom!KMDTHY skrev: ↑22. jan 2022, 20:22Desværre blevet en ting at dele DRL og nærlys.... Se også Skoda Kamiq, Hyundai Kona osv.i-s skrev: ↑22. jan 2022, 14:42Enig, ligner noget fra en Citroen Cactus.GranTurismo skrev: ↑21. jan 2022, 23:01
Jeg er ikke så vild med forlygterne. Men ellers er den sgu fed nok. Jeg håber de sælger rigtig mange af dem....
Ah troede stadigvæk de kørte med todelt..
Mener det er 77 og 82 kWh. Det er muligt der også er en 75 kWh, for der har været flere forskellige i spil. Forskellen er hvem der har produceret batteri cellerne.ReneJ skrev: ↑23. jan 2022, 10:37Hejsa
Nogen der ved hvad forskellen er på en model 3 LR med et 75 kwh batteri og en med et 82 kwh?
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla ... 4d/5310450
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla ... 4d/5325489
Går ud fra de begge er lavet i Kina, men er det store batteri et lfp batteri?
i-s skrev: ↑23. jan 2022, 12:05Mener det er 77 og 82 kWh. Det er muligt der også er en 75 kWh, for der har været flere forskellige i spil. Forskellen er hvem der har produceret batteri cellerne.ReneJ skrev: ↑23. jan 2022, 10:37Hejsa
Nogen der ved hvad forskellen er på en model 3 LR med et 75 kwh batteri og en med et 82 kwh?
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla ... 4d/5310450
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla ... 4d/5325489
Går ud fra de begge er lavet i Kina, men er det store batteri et lfp batteri?
77 kWh: LG
82 kWh: Panasonic
Måske er LG 1865 celler og Panasonic 2170 celler. Kan ikke lige huske det præcis om 2170 blev introduceret sammen med Panasonic.
Så vidt jeg ved er det kun størrelsen. Begge dele har samme fordele/ulemper i form af at du bør holde den under 80% mm til dagligtReneJ skrev: ↑23. jan 2022, 16:00i-s skrev: ↑23. jan 2022, 12:05Mener det er 77 og 82 kWh. Det er muligt der også er en 75 kWh, for der har været flere forskellige i spil. Forskellen er hvem der har produceret batteri cellerne.ReneJ skrev: ↑23. jan 2022, 10:37Hejsa
Nogen der ved hvad forskellen er på en model 3 LR med et 75 kwh batteri og en med et 82 kwh?
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla ... 4d/5310450
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla ... 4d/5325489
Går ud fra de begge er lavet i Kina, men er det store batteri et lfp batteri?
77 kWh: LG
82 kWh: Panasonic
Måske er LG 1865 celler og Panasonic 2170 celler. Kan ikke lige huske det præcis om 2170 blev introduceret sammen med Panasonic.
Fedt, tak for hjælpen. Ved du om det er hip som hap om batteriet er fra LG eller Panasonic?
Det er hip som hap... Der har været lidt snak om at det ene (LG så vidt jeg husker) lader lidt langsommere på Superchargere under nogle forhold, men ikke noget der flytter noget efter min mening.ReneJ skrev: ↑23. jan 2022, 16:00Fedt, tak for hjælpen. Ved du om det er hip som hap om batteriet er fra LG eller Panasonic?i-s skrev: ↑23. jan 2022, 12:05Mener det er 77 og 82 kWh. Det er muligt der også er en 75 kWh, for der har været flere forskellige i spil. Forskellen er hvem der har produceret batteri cellerne.
77 kWh: LG
82 kWh: Panasonic
Måske er LG 1865 celler og Panasonic 2170 celler. Kan ikke lige huske det præcis om 2170 blev introduceret sammen med Panasonic.