Opgradere en seat leon 2021?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
mulaganesh
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 15. feb 2020, 22:27
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 0

Opgradere en seat leon 2021?

Indlæg af mulaganesh » 6. sep 2021, 18:54

Hej,

Jeg har købt mig en seat leon kl8 - reference fra 2020. Jeg har et par spørgsmål angående hardware/software.

Reference er den helt skrabede model. Men eftersom der vidst ikke bliver solgt mange af dem herhjemme og i udlandet (hvis den overhovedet findes der), så lader det til at der findes mange af de samme hardware dele som på xcellence/fr, men at de blot er låst væk med software kodning.

Kender du til forskellene på bilerne og hvad der er gjort for at nedgradere deler? Er der nogen muligheder for at jeg kan gøre min reference lidt mere spændende, ved kodning, sætte et stik i eller noget?

Ex. sagde forhandler at jeg burde kunne få android auto på den, få aktiveret blinklyset i spejlene (som jeg kan se er der, men ikke blinker), få dynamisk baglygte blinker, coming home lys osv osv. Der er ingen lyd fra baghøjtalere - er de fjernet i døren eller blot låst el ikke sat til?

I forstår nok lidt hvad jeg er på jagt efter, hehe.

Jeg har ikke forstand på obdeleven el vcds selv. Men hvis en af jer vismænd måtte bo i Nordsjælland, kommer jeg meget gerne forbi og tager en snak og hvis noget kan gøres kan vi tale om pris feks.

Er spændt på at læse om jeres erfaringer.

God dag derude!

Sebastian

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Opgradere en seat leon

Indlæg af diskoboy » 6. sep 2021, 21:33

Dynamiske blinklys i sidespejle - der skal skiftes selve blinklyset

Dynamiske baglygter - nye baglygter

Coming Home - ren kodning

Lyd i bagdørene - højtalere og en del kabel mangler

ODB11 - hold dig lang væk fra det hvis ikke du ved hvad det kan/laver/gør. Du kan ødelægge virkelig meget. Jeg er ikke den eneste der har reddet både biler og ejere for at være udsat for ODB11. Bum bum - vi aktivere lige lidt ‘klik-funktioner’ og kablet koder bilen uden at tage højde for noget som helst.

Det eneste det kan bruges til er at joke med at du kan få soltag og 22” fælge med 3 klik 😂

Jeg kan hjælpe i Roskilde - send PB
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"