Det afhænger jo af om man har brug for kontakt til dem .... det er jo altid når tingene IKKE fungerer, at det viser sig hvor gode de erThor-thor skrev: ↑27. maj 2022, 15:13Kan ikke anbefale Zapp, det har været oppe og vende for et stykke tid siden, check kommentarer her: viewtopic.php?f=2&t=155534&p=1801507&hi ... p#p1801507
Jeg købte ikke min ladeboks hos dem, og brugte heller ikke den installatør de henviser til.
Det absolut eneste de gør for mig, er at udbetale refusionen.
Og det foregår ikke engang direkte. Hele den administration omkring refusionssaldo, udbetaling osv - kører hos Monta. I min optik er det DEM man skal vurdere som operatør, for de står for 99,9% af entreprisen.
Du skrev i din kommentar i den anden tråd, at du havde forsøgt at kontakte dem 6-8 gange. Jeg undrer mig i hvilket ærinde ? Men det kan jo være mig ligegyldigt. Hvis der er et issue som sorterer under dem, så mærker man selvfølgelig at de ikke er responsive.
Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle spørge Zapp om... I min verden er de blot en service som der relay'es igennem. De har intet at gøre med funktionaliteten af min ladeboks ... det er 100% Monta der styrer det show, og dermed deres kundeservice. (Og den er god !! - er min oplevelse.)
DennisT skriver at han skal lade det hele hjemme.Jeg ville vælge en af de andre med refusion efter forbrug (afhængigt af hvor meget du lader ude. Ved en del udeladning kan Clever være en god ide). Tag et kig på www.ladepris.dk