“Problemet” med mange af dem er desværre de lader latterligt langsomt de udnytter end ikke en 11kw lader, batteriet er ikke stort nok og folk ikke flytter dem når de endeligt er færdige med at lade.The Micktrix / Dk skrev:Synes faktisk ikke helt den holder med at det vil værre irriternede at se en PHEV på en ladeplads. Mange af de nye, kan jo faktisk kører ret langt på ren El. Der flere over 100 Km. Så vedkommen kan godt komme halv langt hjemme fra og ha kørt på ren el.u_bull skrev: ↑11. nov 2021, 11:15Meget enig.martinta skrev: ↑11. nov 2021, 10:17Og så synes jeg generelt set at det er fair, med måden som eks. tesla gør det. Når din bil holder op med at aftage strøm, så skal du flytte dig, og gør du ikke det, så får du et idle fee. Og vælger du at blive holdende og betale det fee i 4 timer, så er du i den gode ret til det, men du kom til at betale for det.
Det skal ikke være aftagehastigheden (selvom det vil være irriterende at se en PHEV optage en plads), men derimod ladestatus.
Ingen ladning -> betal for "parkeringspladsen"!
De har i mine øjne lige så meget ret til det som en ren El bil.
Dvs de fylder hver dag på mit kontor, det er 80% plug in hybrider og de samme hver dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk