Den ordlyd indikerer for mig, at der ikke er tale om et kendt problem som der pt ingen løsning er på.Target skrev: ↑16. mar 2023, 13:33Nå efter et par mails frem og tilbage med Clever har de tilbudt mig at kompensere for opladningen.
De skriver:Jeg beklager dette tumult. Det er en meget uheldig oplevelse, specielt fordi du lidt står imellem 2 parter. Vi vil gerne kompensere dig for opladningen da, vi umiddelbart ikke kan finde frem til hvad der er gået galt her.
Du må meget gerne vende retur med et billede af hævningen. Så sørger jeg for at du bliver kompenseret.
Jeg håber dette var en tilpas løsning, og vi håber at det vil give god energi.
Bedømt ud fra hvad de skriver til dig, så virker det som om de er lige så overrasket og uforstående overfor det skete ... og at de betragter det som en "gnist".
Det synes jeg bedre man kan acceptere, end hvis det var en problemstilling man har kendt længe, men blot ikke har magtet eller (villet) løse.
Det spændende er selvfølgelig om nøjagtigt det samme ville ske igen, hvis du gentog manøvren...
Men dejligt at I kom godt overens her i første omgang i hvert fald