Touran -> Enyaq - skifte hvornår?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Fabianen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Touran -> Enyaq - skifte hvornår?

Indlæg af Fabianen » 25. dec 2021, 09:20

Brian Scharling skrev:
22. dec 2021, 15:08
Update til mit oprindelige indlæg.

Jeg havde konen med ude at prøve Enyaq og Ioniq 5, og Enyaq blev desværre disket. Jeg havde fundet nogle gode importerede Enyaqs og var i dialog med sælgere. Udvalget af Enyaq 1st editions skulle være nedadgående, da der ikke skullle være mange tilbage i Tyskland.

Efter nytår går turen til Hyundai, så jeg kan lave en bestilling på en ny Ioniq 5 LR RWD, Advance eller Ultimate.

/Brian
Hvad med et lille kig på Volvo C40?

Brugeravatar
torniel
Nyt medlem
Indlæg: 277
Tilmeldt: 16. jun 2011, 20:01
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 64 times
Been thanked: 51 times

Re: Touran -> Enyaq - skifte hvornår?

Indlæg af torniel » 25. dec 2021, 09:27

HansH skrev:
23. dec 2021, 17:04

Det var li'godt grove.. som man siger..
Hvor høj er du ? eller har du ryglænet i en meget tilbagelænet vinkel eller noget, når du sidder foran ?
Jeg er 190 og har vel ryglæn i en gennemsnitlig vinkel (hvis jeg selv skal sige det) .... og jeg havde godt nok fin plads til både fødder og knæ, da jeg satte mig "om bag mig selv"

Men derfor kan der selvf stadig godt være endnu mere plads i en Ioniq. Den har jeg ikke prøvet, skal siges...
Jeg er lidt over 2m, men har uforholdsmæssigt lange ben. Derfor er sædet altid kørt helt tilbage og helt ned. Ryglænet står nærligt lodret. Jeg var skuffet over pladsen på bagsædet i Enyaq; jeg troede faktisk, at der ville være lige så god plads som i Kodiaq, men det var bare salgsgas. Det er lidt det samme, når bilanmeldere taler om balsale bagi og jeg så finder ud af, at det kun gælder for folk uden ben :mrgreen:
Mvh.
Torben

Skoda Kodiaq 1.5 TSI 2020

Brian Scharling
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 20. apr 2010, 07:49
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Støvring
Has thanked: 74 times
Been thanked: 27 times

Re: Touran -> Enyaq - skifte hvornår?

Indlæg af Brian Scharling » 25. dec 2021, 09:50

Fabianen skrev:
Brian Scharling skrev:
22. dec 2021, 15:08
Update til mit oprindelige indlæg.

Jeg havde konen med ude at prøve Enyaq og Ioniq 5, og Enyaq blev desværre disket. Jeg havde fundet nogle gode importerede Enyaqs og var i dialog med sælgere. Udvalget af Enyaq 1st editions skulle være nedadgående, da der ikke skullle være mange tilbage i Tyskland.

Efter nytår går turen til Hyundai, så jeg kan lave en bestilling på en ny Ioniq 5 LR RWD, Advance eller Ultimate.

/Brian
Hvad med et lille kig på Volvo C40?
Har set en video med den men tænker umiddelbart, at den er for lille. Den har vist dårlig effektivitet og kardantunnel, der tager plads ved bagsædet. Jeg har tre børn, så kardantunnel er no go.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model Y RWD '22 (helt basic)
VW ID.3 Pro Performance Family '21 (Glacier White, cykelkrog, kobber eksteriørpakke)

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"