Seat har slettet min ordre

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
klausen79
Helt nyt medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 14. jan 2010, 18:45
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Seat har slettet min ordre

Indlæg af klausen79 » 17. jan 2022, 17:07

Hej.

Jeg kører idag i en seat leon, som er leaset. Jeg bestilte i slut august 2021 en ny seat leon hybrid. I løbet af september oktober fjernede seat deres leasing priser fra siden. Jeg rykkede ugentligt for nye priser, da det jo var relevant ift hvad bilen ville koste hvis vi røg ind i 2022. Hver gang fik jeg at vide, de var lige på trapperne, men det skulle blive uge 2 af 2022 inden de var der.

I sidste uge fik jeg så besked på, at min bil ikke kan leveres, da de ikke vil lease denne hybrid ud mere, da det er for dyrt, da fabrikken ikke giver tilskud. Jeg er rasende, Jeg fik tilbudet om at måtte købe den eller slette ordren,

Jeg fik at vide mange var ude for dette, men er der nogen herinde der er udsat for det samme?

Jeg har taget fat i FDM i forhold til mine rettigheder, som nok er minimale, men ringe ringe service fra dem

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: Seat har slettet min ordre

Indlæg af Halvleg » 17. jan 2022, 17:14

Hmm det virker spøjst - for man kan godt lease div. Cupra modeller som hybrid (Netop med nye priser)
https://www.cupraofficial.dk/leasing/privatleasing.html

Sjovt at Seat så har valgt ikke at tilbyde det :?
Tesla Model Y RWD 2024
Octavia RS iV Coupe 2021
Tidligere:
Arteon R-Line 2.0 TSi DSG 2018
Passat 1.4 TSI Variant Highline Plus DSG 2017

Wezio
Helt nyt medlem
Indlæg: 77
Tilmeldt: 7. feb 2014, 23:20
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Seat har slettet min ordre

Indlæg af Wezio » 22. jan 2022, 21:12

På diverse Facebook-grupper er der mange andre der også har fået annulleret deres ordre på leasingbiler igennem Seat. Der skyldes nok at fabrikken ikke kan levere bilerne. Jeg så én der havde bestilt Seat Tarraco eHybrid i marts 2021 og den skulle ankomme i december 2022.
Seat Tarraco FR e-Hybrid i Oryxwhite og med alle krydser. Årgang 2021.
VW Touran Highline 2.0 TDI 150hk med DSG6. Årgang 2017.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"