Helt enig
Første indtryk var at man havde en fin indstigning ligesom fx en transporter, men når man så sætter sig, så sidder man forholdsvist lavt, og der er virkelig langt ud til forruden for at give den "illusion" at snuden er ligesom de gamle T1 - i virkeligheden er udhænget selvfølgelig kort, men der skal være plads til deformationszoner, så jeg føler man sidder ret langt inde.
Kabinen i den jeg prøvede var grå og kvalitegsmæssigt ligeså, man sidder som sådan godt nok, bilen kører godt, men den virkede også meget billig i udførelsen. Indtrykket bliver ikke mere "luksus", når der er små sidespejle, ingen bakkamera, og kun "fartbegrænser", i stedet for pre-ACC = den var virkelig skrabet
Jeg tror også jeg vil få svært ved at vende mig til at vinduesviskere og blinklys er samlet i stilken på venstre side, og gearvælger i stilken til højre - når nu de alligevel har muligheden ved displayet som i ID.3, hvorfor så lave endnu en løsning?
Som sagt, man sidder fint, den kører fint, der er et fornuftigt varerum, men jeg er ikke overbevist (endnu) - omvendt var jeg også skuffet da jeg prøvede den første Skoda ENYAQ der var skrabet for udstyr (og støjisolering - sådan føles det i hvert tilfælde), og med mindst mulig "motor" der var tilgængelig - det rette udstyr, og drivline gjorde en forskel, jeg synes dog der er lang vej igen for ID.Buzz - jeg håber man gør lidt mere ud af den i personbil varianten.