Det er da også sådan OPD virker. Du styrer selv hvor meget du vil bremse og ikke bremse, alt efter hvor meget du slipper speederen.
Det er lige som SAP. Systemet er ikke bedre end det data man putter i det
Det er da også sådan OPD virker. Du styrer selv hvor meget du vil bremse og ikke bremse, alt efter hvor meget du slipper speederen.
Det er lige som SAP. Systemet er ikke bedre end det data man putter i det
Det er jeg ikke enig i - og de seneste biler jeg har kørt er Polestar 2 og Volvo XC40 P8, jeg slog OPD fra meget hurtigt.Korreborg skrev:Det er da også sådan OPD virker. Du styrer selv hvor meget du vil bremse og ikke bremse, alt efter hvor meget du slipper speederen.
Ja det er jeg med på
Yes, jeg har 0795. Men jeg tror altså mindre og mindre på det .... og mere og mere på kortdata.
Det tror jeg du har helt ret iHansH skrev: ↑13. jun 2022, 09:05Yes, jeg har 0795. Men jeg tror altså mindre og mindre på det .... og mere og mere på kortdata.
Thomas' melding om at hans e-Tron gør det samme, prøver jeg lige at nørde lidt videre på sammen med ham.
Han er trods alt lokal og kan meget nemt lige efterprøve præcis de samme scenarier, som jeg specificerer.
Hvis det giver akkurat samme oplevelse som jeg har, så kan jeg ikke se andre forklaringer end at det er kortdata der er 'synderen'.
Det lyder farligt at lade dig køre bil så
Det må du selv om, jeg ved ikke hvor gammel du er, men jeg kun gammel nok til at have haft kørekort i 20 år, og selvom jeg har prøvet virkelig længe, så er OPD ikke noget jeg synes er en forbedring af køreoplevelsen, tværtimod.Men det er som med alle ting i livet. Og som det så ofte ses her på forum. Biler skal køre som de gjorde i 67 da man tog kørekort, ellers er det lort OPD er tilvænning, og når man har er kommet dertil, så har man ikke lyst til at leve uden
Altså - jeg har ikke et problem med at vores biler har en indstilling på gearvælgeren der hedder B...
Tror at det er generelt og som du nævner pga. baggrundsdata.
Så skal jeg bede om noget helt konkret vejledning til at gøre dette.
Hvis brugerne selv kan indrapportere ændringerne hvordan kan HERE så finde ud af om det er korrekt? De kan jo kun gøre det hvis det er samme princip som Saphe med at X brugere skal melde ind samme sted.HansH skrev: ↑13. jun 2022, 16:37Så skal jeg bede om noget helt konkret vejledning til at gøre dette.
Hvis jeg går ind på HERE's kortdata over den famøse rundkørsel ved Hejse, så siger den noget i retning af at ..... "kordata om dette område er allerede så præcist som det kan blive. Vi ved allerede alt hvad vi skal vide her".
Og således fandt jeg ingen muligheder for at opdatere eller berige deres data.
Jeg aner intet om hvordan deres koncept fungerer.diskoboy skrev: ↑13. jun 2022, 17:19Hvis brugerne selv kan indrapportere ændringerne hvordan kan HERE så finde ud af om det er korrekt? De kan jo kun gøre det hvis det er samme princip som Saphe med at X brugere skal melde ind samme sted.
Tænker ikke de har folk til at tage rundt og kontrollere rundkørseler fordi kommunerne ikke fra starten af har gjort deres arbejde godt nok
Ja, så ved jeg heller ikke hvordan man skal gøre detHansH skrev: ↑13. jun 2022, 17:37Jeg aner intet om hvordan deres koncept fungerer.diskoboy skrev: ↑13. jun 2022, 17:19Hvis brugerne selv kan indrapportere ændringerne hvordan kan HERE så finde ud af om det er korrekt? De kan jo kun gøre det hvis det er samme princip som Saphe med at X brugere skal melde ind samme sted.
Tænker ikke de har folk til at tage rundt og kontrollere rundkørseler fordi kommunerne ikke fra starten af har gjort deres arbejde godt nok
Det var denne meddelelse jeg kunne huske at have set (se herunder).
Men helt ærligt ..... tror bare jeg hopper ud af "HERE map data"-sporet her, og så får det være som det er
Snap5.jpg