Fedt, tillykke.
Hvad er årsagen til at skifte?
Fedt, tillykke.
Den nye er 14 måneder nyere og har kørt markant mindre. Bytteprisen er fornuftig, så det er egentlig bare for at holde "pengene hjemme". Den grønne bliver solgt med et års fabriksgaranti tilbage (der er tre år på tyskerne) og så havde sælger som sagt den næste "klar". Han arbejder hos BMW og køber en ny årligt. Så det var egentlig bare en masse småting, der gik op i en højere enhed
Den ser sgu vaks ud Kasper!
Når bytteprisen er attraktiv nok og konen (som er primær bruger af bilen) synes godt om "multitone" taget, så måtte der handles
HansH skrev:Den ser sgu vaks ud Kasper!
Du flipper jo Mini'er med samme speed som Kev......
Men hey - nu havde du jo ellers fået drømmen om en bil i den rigtige grønne farve opfyldt ... og så flipper du den til blå ?!
Men fed farve den blå!
Hvad var det der gjorde du skulle oprette en ny primær bruger?jansom skrev: ↑30. mar 2023, 20:28Min Born har holdt på værksted siden i mandags. Der er lidt tekniske problemer desværre. Største problem virker til at være udfordringen med at der ikke kan oprettes en ny primær bruger på bilen. Om det er problemer efter nyeste opdatering vides ikke helt. Værkstedet er vist lidt på bar bund.
Og for lige at blive ved alle disse mange solgte Tesla’er. Faldt lige over denne video i går med en lille test af deres nye Park Assist via kameraet i stedet for sensorer. Ser ærlig talt chokerende ringe ud, men kan selvfølglig forbedres over tid, selvom jeg aldrig tror det bliver lige så godt som med sensore.
Tidligere ejer stod stadig som primær bruger. Det havde de ikke fået slettet ved klargøring.i-s skrev:Hvad var det der gjorde du skulle oprette en ny primær bruger?jansom skrev: ↑30. mar 2023, 20:28Min Born har holdt på værksted siden i mandags. Der er lidt tekniske problemer desværre. Største problem virker til at være udfordringen med at der ikke kan oprettes en ny primær bruger på bilen. Om det er problemer efter nyeste opdatering vides ikke helt. Værkstedet er vist lidt på bar bund.
Den kan da trods alt se det når der er en mur bag bilen ....dklap skrev: ↑1. apr 2023, 08:00Og for lige at blive ved alle disse mange solgte Tesla’er. Faldt lige over denne video i går med en lille test af deres nye Park Assist via kameraet i stedet for sensorer. Ser ærlig talt chokerende ringe ud, men kan selvfølglig forbedres over tid, selvom jeg aldrig tror det bliver lige så godt som med sensore.
MEGA spændende. Jeg er ret hooked på at det skal være næste bil. Jeg har dog forelsket mig i “Variant” udgaven der skulle komme engang i ‘24.
Jeg er holdt op med at tro på, at det fikses. Den har været katastrofal ringe altid. De fleste gange fatter bilen slet ikke, at den skal parkere og typisk så må den give op hvis den først kommer i gang.dklap skrev: ↑1. apr 2023, 08:00
Og for lige at blive ved alle disse mange solgte Tesla’er. Faldt lige over denne video i går med en lille test af deres nye Park Assist via kameraet i stedet for sensorer. Ser ærlig talt chokerende ringe ud, men kan selvfølglig forbedres over tid, selvom jeg aldrig tror det bliver lige så godt som med sensore.
Salgstallene er suveræne. Der er ingen over og ingen ved siden af lige pt ..dklap skrev: ↑1. apr 2023, 08:00Og for lige at blive ved alle disse mange solgte Tesla’er. Faldt lige over denne video i går med en lille test af deres nye Park Assist via kameraet i stedet for sensorer. Ser ærlig talt chokerende ringe ud, men kan selvfølglig forbedres over tid, selvom jeg aldrig tror det bliver lige så godt som med sensore.
Der er helt sikkert et dilemma og personligt ville jeg godt nok være træt af det. Men mon ikke de alligevel har sikret sig på en eller anden måde, med nogle uendeligt lange betingelser (som ingen alligevel læser).HansH skrev: ↑1. apr 2023, 13:24
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det piller ved dilemmaet mht om producenten uden videre har lov til at forringe produktet med en opdatering hen over natten.
Jeg mener - man køber en bil med nogle egenskaber. En af de egenskaber er p-sensorer, som man er godt tilfreds med.
Så udsender Tesla en update, som kobler disse fra, og "erstatter" med Vision.
Hvor fedt er det lige? Må man bare affinde sig med det?
Jeg ville i hvert fald være pissed. Men du kan jo vel ikke rigtigt brokke dig. Du har stadig parkeringsensor
Du tænker nok på auto park funktionen ik? Videoen handler så vidt jeg husker om p sensor via kamera (som de kalder for park assist. Lidt forvirrende faktisk).TorbenRasmussen skrev:Jeg er holdt op med at tro på, at det fikses. Den har været katastrofal ringe altid. De fleste gange fatter bilen slet ikke, at den skal parkere og typisk så må den give op hvis den først kommer i gang.dklap skrev: ↑1. apr 2023, 08:00
Og for lige at blive ved alle disse mange solgte Tesla’er. Faldt lige over denne video i går med en lille test af deres nye Park Assist via kameraet i stedet for sensorer. Ser ærlig talt chokerende ringe ud, men kan selvfølglig forbedres over tid, selvom jeg aldrig tror det bliver lige så godt som med sensore.
Elines humør skifter ofte så det bliver sgu farligtDanielB12 skrev:Det vigtigste med p-sensorer etc er at de er konsistente.. i den 508 vi havde, når den lyste rødt, så var man 1 cm fra.. når den lyser rødt på iX3 er man lige 10 cm fra..
Jeg kunne frygte med Tesla, at i v 1.0 er man 5 cm fra, i 2.0 1 cm fra og i 3.0 er der variabelt efter Eline humør..
Teslaen skriver hvor langt du er fra i CM , personligt synes jeg det fungerer glimrende, både parkerings kameraer og adaptiv fartpilot/ lane assist, jo der er da rum for forbedring, men hvor er der ikke det.DanielB12 skrev: ↑1. apr 2023, 14:32Det vigtigste med p-sensorer etc er at de er konsistente.. i den 508 vi havde, når den lyste rødt, så var man 1 cm fra.. når den lyser rødt på iX3 er man lige 10 cm fra..
Jeg kunne frygte med Tesla, at i v 1.0 er man 5 cm fra, i 2.0 1 cm fra og i 3.0 er der variabelt efter Eline humør..