Hybrid vs Diesel

Stedet hvor der snakkes VAG biler
martinta
Medlem
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 26. apr 2021, 07:29
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 808 times
Been thanked: 699 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af martinta » 22. feb 2023, 09:01

HansH skrev:
22. feb 2023, 08:53
martinta skrev:
22. feb 2023, 08:38
Noget helt andet der er lidt sjovt. Da jeg kørte Passat var der aldrig nogen der kiggede skævt, men hold nu op nogle kunder har ondt bagi når de ser man kommer i en mercedes :shock: Den reaktion havde jeg faktisk ikke regnet med.
Men hvis du vil undgå det issue, så kigger du den forkerte vej.
Giv det lidt tid, og Skoda er det nye prestigemærke i VAG koncernen. Så du vil skyde dig selv i foden ved at købe en fin Superb Business Executive :D

Spøg til side;
Fascinerende at nogen gider gå op i sådan noget :(
Og ligefrem konfronterer dig med det. Folk har for travlt med ting de ikke skulle bekymre sig om..
Folk har for meget tid - og for mange holdninger til alt :lol:

Men det her bliver en lang dag, er utrolig spændt på om Mercedes vender retur, og hvad de siger den fejler.

Det sjove omkring det med biler, så kan en godt udstyret Superb jo koste mere end en skrabet Mercedes, så det er lidt noget mærkeligt noget med hvordan folk har en holdning til det.
These users thanked the author martinta for the post (total 6):
HansHjansomHallasBrianDSDanielB12TheBlueStingray

martinta
Medlem
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 26. apr 2021, 07:29
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 808 times
Been thanked: 699 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af martinta » 22. feb 2023, 11:18

Spændende.

Måske den får en chance mere.

Ifølge værkstedet i Horsens er det et flexrør der sidder i forbindelse med turboen og noget udstødning (don't ask, fik en forklaring) som er sprunget. jvf. værkstedet kan de se mercedes er kommet med en nyudviklet stump i stedet, så det problem burde være løst.

Omkring min anden fejl med brændstof filtret som den lokale Mercedes forhandler ikke kunne løse, så kunne de i Horsens fortælle at den fejl jeg oplevede med brændstoffiltret var ikke som sådan unormalt, så de vidste hvad der skulle skiftes og havde bestilt de dele hjem også.

Så når jeg får den hjem skulle begge fejl gerne være løst.

hvis det er tilfældet parkerer jeg lige tabet af bilen for nu.

FYI: Jeg har snakket med skoda i dag, der findes stadig flåderabatter hos dem, så der kan hentes nogle ret fornuftige besparelser på en ny.
These users thanked the author martinta for the post (total 3):
HallasjansomDanielB12

perw
Medlem
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 226 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af perw » 22. feb 2023, 12:16

Hallas skrev:
22. feb 2023, 07:11

Jeg håber jeg kommer over Kassel med min,,,,,1.5 TSI og 1800 CV dog kun 2 voksne og ikke mere end 50 kg i bil..

Er godt klar over at den ikke fiser afsted, men har trevlet tråde igennem og med over 2000 omdrejninger skulle det gå fint..

Men det er rigtigt at har man normalt brug for de ca 300 hk der omtales i tråden er det ikke en Superb 1.5 TSI der skal handles 😅😅😅
Brenner er altså ikke noget problem.

Vi har en O3 med 2.0 TDI 150Hk og CV på 1400-1500 kg og har aldrig haft problemer. Heller ikke med vores 8 år gamle O2 med 240.000km bag sig.

Hallas
Medlem
Indlæg: 1102
Tilmeldt: 18. jul 2019, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 495 times
Been thanked: 241 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af Hallas » 22. feb 2023, 12:31

perw skrev:
22. feb 2023, 12:16
Hallas skrev:
22. feb 2023, 07:11

Jeg håber jeg kommer over Kassel med min,,,,,1.5 TSI og 1800 CV dog kun 2 voksne og ikke mere end 50 kg i bil..

Er godt klar over at den ikke fiser afsted, men har trevlet tråde igennem og med over 2000 omdrejninger skulle det gå fint..

Men det er rigtigt at har man normalt brug for de ca 300 hk der omtales i tråden er det ikke en Superb 1.5 TSI der skal handles 😅😅😅
Brenner er altså ikke noget problem.

Vi har en O3 med 2.0 TDI 150Hk og CV på 1400-1500 kg og har aldrig haft problemer. Heller ikke med vores 8 år gamle O2 med 240.000km bag sig.
Tak tak, det er nok også mig der tænker for meget..som man sige, gør det og se hvad der sker :)
Hilsen Hallas

Skoda Superb 1.5 act dsg business Edition model 2019.
Tidligere : Citroen c4 2007
Tidligere : citroen C5 2005 elegance ( den var altså god)

Brugeravatar
VWAU
Medlem
Indlæg: 1247
Tilmeldt: 21. maj 2019, 20:14
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 225 times
Been thanked: 641 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af VWAU » 22. feb 2023, 13:25

Mercedes-Benz har haft suverænt flest tilbagekaldelser i 2022 (Europa).
Mercedes-Benz: 39
BMW: 8
Audi: 5
Volvo: 2

https://www.autocar.co.uk/slideshow/rev ... pe-2022#31

https://car-recalls.eu/model-make-most- ... alls-2022/
These users thanked the author VWAU for the post:
martinta

perw
Medlem
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 226 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af perw » 22. feb 2023, 15:51

Hallas skrev:
22. feb 2023, 12:31


Tak tak, det er nok også mig der tænker for meget..som man sige, gør det og se hvad der sker :)
Du skal nok mere være obs på, at du på den ital. side ikke må overhale med campingvogn og de er lidt emsige med at kontrollerer. Og så har de i italien strækningskontrol mht. hastigheden.
These users thanked the author perw for the post:
Hallas

martinta
Medlem
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 26. apr 2021, 07:29
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 808 times
Been thanked: 699 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af martinta » 22. feb 2023, 15:58

perw skrev:
22. feb 2023, 15:51
Hallas skrev:
22. feb 2023, 12:31


Tak tak, det er nok også mig der tænker for meget..som man sige, gør det og se hvad der sker :)
Du skal nok mere være obs på, at du på den ital. side ikke må overhale med campingvogn og de er lidt emsige med at kontrollerer. Og så har de i italien strækningskontrol mht. hastigheden.
De er heldigvis gode til at gøre opmærksomme på det med skilte - er jo ligefør der er flere "campingvogn må ikke overhale" end kantpæle dernede.
These users thanked the author martinta for the post:
Hallas

Hallas
Medlem
Indlæg: 1102
Tilmeldt: 18. jul 2019, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 495 times
Been thanked: 241 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af Hallas » 22. feb 2023, 17:09

perw skrev:
22. feb 2023, 15:51
Hallas skrev:
22. feb 2023, 12:31


Tak tak, det er nok også mig der tænker for meget..som man sige, gør det og se hvad der sker :)
Du skal nok mere være obs på, at du på den ital. side ikke må overhale med campingvogn og de er lidt emsige med at kontrollerer. Og så har de i italien strækningskontrol mht. hastigheden.
Tak, i kører ik så stærkt. Plejer at følge lastvogne og overhaler næsten aldrig. godt de skilter med det, for det er bare en elefant der kommer rullende. ;)
Hilsen Hallas

Skoda Superb 1.5 act dsg business Edition model 2019.
Tidligere : Citroen c4 2007
Tidligere : citroen C5 2005 elegance ( den var altså god)

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af QT1410 » 22. feb 2023, 17:45

I GTE Facebookgruppen er der da flere, der har skrevet at deres Passat GTE gør det lige så godt, eller snarere bedre end deres tidligere 2,0 TDI som campingvognstrækker.

Deres subjektive erfaringer slår selvfølgelig ikke VAGCars ekspertpanel, der har mavefornemmelserne og papirdata at trække på.
These users thanked the author QT1410 for the post (total 2):
martintaDanielB12

martinta
Medlem
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 26. apr 2021, 07:29
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 808 times
Been thanked: 699 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af martinta » 22. feb 2023, 18:09

QT1410 skrev:
22. feb 2023, 17:45
I GTE Facebookgruppen er der da flere, der har skrevet at deres Passat GTE gør det lige så godt, eller snarere bedre end deres tidligere 2,0 TDI som campingvognstrækker.

Deres subjektive erfaringer slår selvfølgelig ikke VAGCars ekspertpanel, der har mavefornemmelserne og papirdata at trække på.
pst.. har du bemærket at det netop er jeg spørger om i #0? ;) :D

Men kan være jeg skal melde mig ind i Passat GTE gruppe på FB og se hvad folk skriver :)

Lars - Sound2Vision
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 21. sep 2009, 20:44
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 22. feb 2023, 20:55

martinta skrev:
22. feb 2023, 08:38
HansH skrev:
22. feb 2023, 08:23
martinta skrev:
22. feb 2023, 08:19

Men din er ikke en hybrid, er det?
Nope. Hallas har en ganske almindelig 1.5TSI.
Men en virkelig, virkelig fin Business Edition. Me like :)
Var ved at se hvilke biler jeg kunne få igennem godkendelses processen ved fruen. Hun er, og har altid været mærkesnop, så det er som om hun fejer skodaerne til siden.

Kunne fint klare mig med den der
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5534458

Men man kunne også gå all-in som Hallas :D

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5657839

Noget helt andet der er lidt sjovt. Da jeg kørte Passat var der aldrig nogen der kiggede skævt, men hold nu op nogle kunder har ondt bagi når de ser man kommer i en mercedes :shock: Den reaktion havde jeg faktisk ikke regnet med.
- Det er fordi det er den forkerte Mercedes du kommer i.
Hvis det havde været en 450SLC fra 81 med 5-liters Alu-blok, eller en 190 ( 2.3 16V SE ), så havde de bare nikket over man kørte Fornuftigt...
---
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

cshp
Nyt medlem
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. jun 2008, 07:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af cshp » 22. feb 2023, 22:18

Her i husstanden skiftede vi sidste sommer en 16´er B8 2.0tdi ud med en 21´er Passat GTE. Det var ikke planlagt, men efter en prøvetur var vi bare in lååve i måden hvorpå sådan en kører. Vores er en import bil som er leveret med udvidet fabriksgaranti i 5år/100k km og som blev vejet op ved toldsyn således den må trække 1900kg på krogen.
Fruen er den primære bruger til/fra arbejde i dagligdagen og det kan klares på ren el, og det giver i alt 48km. Det går også fint her i vinterhalvåret. Kører hun ruten i hybrid mode så svinger gennemsnittet mellem 40-55km/l og det er landevejskørsel hvor hun følger trafikken.
Vi er lige kommet hjem fra skitur i Norge. 4 personer med fuld oppakning samt tagboks, Kørsel på landevej, motorvej og mindre snoede isglatte veje blev klaret i GTE mode hvor den præsterede 17,9km/l.
Bagsiden af medaljen er at vi grundet den udvidede fabrikgsgaranti gør klogest i at benytte VW til servicebesøgene. Det er noget dyrere end u-aut. værksteder og den skal have et service for hver 15k km mod 30k km som en diesel.
These users thanked the author cshp for the post (total 3):
HansHHallasmartinta

Brugeravatar
VWAU
Medlem
Indlæg: 1247
Tilmeldt: 21. maj 2019, 20:14
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 225 times
Been thanked: 641 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af VWAU » 23. feb 2023, 13:56

cshp skrev:
22. feb 2023, 22:18
.... og den skal have et service for hver 15k km mod 30k km som en diesel.
Som jeg husker det er service-intervallerne de samme, men en hybrid skal have skiftet olie hvert år. Det olieskift kan alle foretage (med den rigtige olie) uden at garantien tabes. Kan ikke se det helt store "problem".

perw
Medlem
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 226 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af perw » 23. feb 2023, 14:34

VWAU skrev:
23. feb 2023, 13:56

Som jeg husker det er service-intervallerne de samme, men en hybrid skal have skiftet olie hvert år. Det olieskift kan alle foretage (med den rigtige olie) uden at garantien tabes. Kan ikke se det helt store "problem".
MIn søn har en Cupra Leon Hybrid og den skal have skiftet olie for hver 15.000 og vores 2.0 TDI Skoda skal for hver 30.000 km.

Problemet med hybrid er også synes jeg at de 15.000 km ikke tager højde for hvilke km der køres: Min søn kan kører el på arbejde og lade op og kører el hjem igen. Der er vel 40 km hver vej. Så når de skla skifte olie efter 15.000, så har motoren ikke kørt mange km, da man ikke adskiller om det er benzin eller el, men bare 15.000 km.

nu har de fået det lavet hos Seat og så vidt jeg husker løber det sammen, hvad de betaler i service.

allannissen
Nyt medlem
Indlæg: 182
Tilmeldt: 18. nov 2011, 05:19
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 42 times
Been thanked: 53 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af allannissen » 23. feb 2023, 18:42

perw skrev:
23. feb 2023, 14:34
MIn søn har en Cupra Leon Hybrid og den skal have skiftet olie for hver 15.000 og vores 2.0 TDI Skoda skal for hver 30.000 km.

Problemet med hybrid er også synes jeg at de 15.000 km ikke tager højde for hvilke km der køres: Min søn kan kører el på arbejde og lade op og kører el hjem igen. Der er vel 40 km hver vej. Så når de skla skifte olie efter 15.000, så har motoren ikke kørt mange km, da man ikke adskiller om det er benzin eller el, men bare 15.000 km.

nu har de fået det lavet hos Seat og så vidt jeg husker løber det sammen, hvad de betaler i service.
Besparelsen på den årlige afgift betaler nemt det ekstra olieskift, i hvert fald i jylland. Læg dertil besparelsen på brændstof, når man har det rigtige kørselsbehov ifht hybriden's rækkevidde.
At olien ikke bliver rørt rundt så meget, når man har meget ren eldrift betyder jo ikke at den ikke bliver kontamineret. Personligt har jeg det fint med at vide at olien er i god stand. Havde jeg haft en bil med 30k interval, havde jeg stadig skiftet for hver 15k.
Octavia 1.4 TSI Hybrid DSG IV Plus Combi 2021 - Billede

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af GaSelle » 23. feb 2023, 18:54

Lars - Sound2Vision skrev:
22. feb 2023, 20:55
martinta skrev:
22. feb 2023, 08:38
HansH skrev:
22. feb 2023, 08:23


Nope. Hallas har en ganske almindelig 1.5TSI.
Men en virkelig, virkelig fin Business Edition. Me like :)
Var ved at se hvilke biler jeg kunne få igennem godkendelses processen ved fruen. Hun er, og har altid været mærkesnop, så det er som om hun fejer skodaerne til siden.

Kunne fint klare mig med den der
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5534458

Men man kunne også gå all-in som Hallas :D

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5657839

Noget helt andet der er lidt sjovt. Da jeg kørte Passat var der aldrig nogen der kiggede skævt, men hold nu op nogle kunder har ondt bagi når de ser man kommer i en mercedes :shock: Den reaktion havde jeg faktisk ikke regnet med.
- Det er fordi det er den forkerte Mercedes du kommer i.
Hvis det havde været en 450SLC fra 81 med 5-liters Alu-blok, eller en 190 ( 2.3 16V SE ), så havde de bare nikket over man kørte Fornuftigt...
Jeg skal hilse min bror og sige, at du er vild med hans seneste projekt ;)

(Eller seneste må være hans W124 300D der brækkede sig i eftermiddags :D)
Vedhæftede filer
6189B990-F194-4697-8C55-C78800BB4FA0.jpeg
6189B990-F194-4697-8C55-C78800BB4FA0.jpeg (421.18 KiB) Vist 467 gange
These users thanked the author GaSelle for the post:
martinta

martinta
Medlem
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 26. apr 2021, 07:29
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 808 times
Been thanked: 699 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af martinta » 24. feb 2023, 21:06

Laaang vej til mandag.

Men lige en opdatering for der er godt nok sket en del i den her uge - og tak til alle for bidragene i tråden.

Allerførst, så har jeg snakket med mercedes igen i går. Jeg fik en rigtig god snak med den sælger som solgte os bilen. han tog sig tid og jeg gik så igennem alle de problemer vi har haft, og spurgt efter muligheden for at de køber bilen tilbage - for - basalt set, jeg gider simpelthen ikke have den længere. Alle de problemer den har givet gør at der ingen glæde er ved bilen.

Mit udgangspunkt var egentlig at vi fandt en pris som vi begge kunne leve med, og så kunne vi lukke den historie, men efter hans forslag ville de i stedet kigge på at mercedes køber bilen tilbage mod at der trækkes et beløb for kørte kilometer.

Det ser jeg umiddelbart som en mere økonomisk fordelagtig mulighed for mig.

Han skulle dog have den godkendt ved sin chef, hvilket først kunne ske mandag, så jeg håber at det er den vej det går, og så har det eventyr kostet mig xx.xxx,- men jeg vil så forhåbentlig kunne aflevere bilen tilbage og så er den historie slut.

Så - selvom den løsning ikke er billig, så skal de have ros for faktisk at være samarbejdsvillige.

------------------------

Omkring problematikken omkring motorvalg, så er vi ikke helt sikre på hvad det bliver hvis Mercedes kommer retur med en fornuftig økonomisk løsning, men lige nu hælder vi til enten at følge i i Hallas fodsport og købe denne:

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5657839

Hvor jeg er blevet tilbudt en virkelig god pris. Fordelen er at den står ved en forhandler, så vi kan købe den, montere et træk, og så er vi kørerne igen. Vi skal ud søndag og se på den, og hvis den får WAF stemplet, så bliver det nok den (jaja, gammel og grå som jeg er, Diesel ved jeg hvad er).

Alternativet har vi kigget på Arteon for at få noget andet end Passaten (kan sku ikke få hende på en ny Passat :cry: )

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/ar ... 5d/5566778

Der er dog en mindre hurdle på denne, for forhandleren mente - men var ikke sikker - på at den kan vejes op. men han mente godt den kunne vejes op til 1.800 kg.

------------------------

Omkring Mercedesen, så har den forladt mig for nu :cry:

Skulle have hentet den i går, men fordi vi har haft problemer med selen på den bagved, bad jeg dem om at tage et kig på den. Ifølge værkstedet virkede selen ikke som den skulle og kunne hverken trækkes korrekt ud eller selv rulle korrekt ind - jeg er lidt usikker på om den så reelt havde virket ved et uheld.

Men anyway, så bestilte de nye seler til den i går, som skulle komme i dag, men da de kom var det de forkerte. Så nu afventer den til mandag.

Så ja - ved sku ikke - det er som om bilen virkelig gør hvad den kan for at skræmme mig væk og at følelserne imellem os er gengældt kolde.

Jeg har dog pt, ikke noget negativt at sige om oplevelsen ved Mercedes værkstedet i Horsens eller sælgeren, så det er da i det mindste positivt.
These users thanked the author martinta for the post (total 2):
DanielB12Ozona

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13245
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af HansH » 24. feb 2023, 21:40

martinta skrev:
24. feb 2023, 21:06

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5657839

Vi skal ud søndag og se på den, og hvis den får WAF stemplet, så bliver det nok den..
Jeg håber din frue vil tage et opgør med hendes modvilje mod Skoda.
En Superb er efter min mening en top velkørende, komfortabel og rummelig bil, og i det trim denne står, bliver det ikke meget bedre.

Så skal du bare forlige dig med det 2-egede rat.. Men det kan da heldigvis ret let fikses, hvis det bare ikke dur :)

Håber Mercedes er med på en god løsning så I kan lukke det kapitel og komme videre.
These users thanked the author HansH for the post:
martinta
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

martinta
Medlem
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 26. apr 2021, 07:29
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 808 times
Been thanked: 699 times

Re: Hybrid vs Diesel

Indlæg af martinta » 24. feb 2023, 21:51

HansH skrev:
24. feb 2023, 21:40
martinta skrev:
24. feb 2023, 21:06

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda ... 5d/5657839

Vi skal ud søndag og se på den, og hvis den får WAF stemplet, så bliver det nok den..
Jeg håber din frue vil tage et opgør med hendes modvilje mod Skoda.
En Superb er efter min mening en top velkørende, komfortabel og rummelig bil, og i det trim denne står, bliver det ikke meget bedre.

Så skal du bare forlige dig med det 2-egede rat.. Men det kan da heldigvis ret let fikses, hvis det bare ikke dur :)

Håber Mercedes er med på en god løsning så I kan lukke det kapitel og komme videre.
Enig, Vi var ude ved VW i dag hvor de havde Arteon og Tiguan holdende. og der virkede hun faktisk ret vild med Enyaq'en (som dog fejler på et ret væsentligt krav i forhold til sneglehus :lol: ) - medmindre vi kan skære vognen op og køre den til Italien af 3 omgange :D

Men det her må gerne snart være overstået, mit hovede kører i cirkler omkring den skide bil og har gjort det siden nedbrudet i den her uge
HansH skrev:
24. feb 2023, 21:40
Så skal du bare forlige dig med det 2-egede rat.. Men det kan da heldigvis ret let fikses, hvis det bare ikke dur :)
Lidt pap, noget lim og maling, så kan det nemt fikses :lol:
These users thanked the author martinta for the post:
HansH

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"