2) Nyt rat med fysisk betjening
3) Nyt panel til ruder med 4 kontakter og fysisk betjening af spejle
4) Bedre materialer i kabinen
5) Ny front / lygter (matrix muligt
6) Ny bagende / lygter
7) Større skærm ved rat
m.v.
Ja jeg synes jo så modsat, at fronten er mindre aggressiv nu med den nye linje der deler fronten. Det var mere aggressivt før, og mere strømlinetMike H skrev:Syntes det er en fed agressiv front. Fint med for-lygtedesign som er taget med fra Tavascan (selv om det ser ud til den 3. trekant er uden for lygtehuset - det ser lidt underligt ud).
Og baglygterne er også fede.
Et rat med rigtige knapper er også godkendt. Godt nok mange ting der foregår i/på det rat.
Den youtube video - har gjort at jeg kun kan se Transformers i logo'et nu... damit.
Drive er til at skifte mellem de forskellige køreprofiler.

Haha..JSKristensen skrev: ↑10. mar 2026, 08:22Fin bil, så mangler det bare at der bliver smidt en 2.0 TSi motor i den![]()
2,5 TFSI*JSKristensen skrev: ↑10. mar 2026, 08:22Fin bil, så mangler det bare at der bliver smidt en 2.0 TSi motor i den
Sendt fra min SM-S721B med Tapatalk

Jeg er enig i din karakteristik af Enyaq og andre på den platform. Born kører helt anderledes, den er langt mere stabil og har en hårdere undervogn.DangerDane skrev: ↑10. mar 2026, 11:32Synes godtnok ikke den er særligt pæn. Jeg savner stadig en elbil der føles og kører som en bil og ikke en mursten oven på gele. Men har så ikke prøvekørt en Cupra endnu, men Enyaq osv synes jeg sejlede noget rundt, men kan så også ske at jeg ikke er klar til blød hat og cigar endnu.
Men skal ihvertfald ud og prøvekører ID. Polo og Cupra Raval og så håber jeg de efterhånden kan lave noget på el jeg kan forene mig med.
Prøv en tur i en Mini - så vil din Golf føles som en kogt vandmand der hvilet på en fugtig badesvamp, der svømmer i et kar med gelé. BMW i4 er også ret fast i det. Der er et liv udenfor VAG koncernenDangerDane skrev: ↑10. mar 2026, 11:32Synes godtnok ikke den er særligt pæn. Jeg savner stadig en elbil der føles og kører som en bil og ikke en mursten oven på gele. Men har så ikke prøvekørt en Cupra endnu, men Enyaq osv synes jeg sejlede noget rundt, men kan så også ske at jeg ikke er klar til blød hat og cigar endnu.
Men skal ihvertfald ud og prøvekører ID. Polo og Cupra Raval og så håber jeg de efterhånden kan lave noget på el jeg kan forene mig med.
Nu tiltaler designet af mini mig bare ikke, og BMW er heller ikke lige mig, synes de har et "uheldigt" image i forhold til dem der kører bilerne og så er jeg heller ikke lige fan af deres design. Men jeg ved godt at der er noget om snakken, jeg har i lang tid sagt at "groft sagt" så er Mercedes = Komfort med Sport, BMW = Sport med Komfort og så Audi, som en mellemting lige som BMW, dog med lidt mere fokus på komfort.GaSelle skrev: ↑10. mar 2026, 15:31Prøv en tur i en Mini - så vil din Golf føles som en kogt vandmand der hvilet på en fugtig badesvamp, der svømmer i et kar med gelé. BMW i4 er også ret fast i det. Der er et liv udenfor VAG koncernenEnyaq, ID.4 er SUV´er, der af natur vil føles markant anderledes end en personbil som fx din Golf.
Det er så rigtigt nok