vr6 kompressor kit på bilgalleri

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
christian 35i
Helt nyt medlem
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Kommerciel bruger: Mobil Lakering
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 0
Been thanked: 0

vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af christian 35i » 21. sep 2008, 21:30

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=569038

Er der nogle der kender manden og hans arbejde?

Chris
Tornadorød Passat TDI
Candyhvid Golf VR6
Bilpark i nationalfarver

Lidt bilgal

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af Sorens2 » 21. sep 2008, 22:09

Nix, men jeg har en lign. kompressor på min og det kører bare så meget bedre end turbo.
270 hk nu med 0.35 bar.

Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

Brugeravatar
Møbbe
Aktiv medlem
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 14. jun 2008, 07:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 128 times

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af Møbbe » 21. sep 2008, 22:24

Hans evne til at lave en annonce som bare vil virke en smule seriøs er da i hvert fald ikke tilstede :roll:
christian 35i skrev:http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=569038

Er der nogle der kender manden og hans arbejde?

Chris
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af Greden » 22. sep 2008, 10:42

Martin har været bruger på det gamle forum, jeg ved ikke om han er oprettet herinde (har ikke kigget)
han har haft flere forskellige aliaser.

Jeg har handlet med ham een gang, med en Edtion one kabine til en golf2'er for nogle år tilbage
Pengene blev betalt, men jeg stod med en klam smag i munden, da jeg kun fik forsæderne, bagsædet sad i en anden bil i bjerringbro..
Efter gentagende forsøg på at få den vare jeg har betalt for, så opgav jeg til sidst.. en erfarring rigere. nogle nogle tusinde kroner fattigere.
Flere bruger inde på http://www.golf2.dk" onclick="window.open(this.href);return false; har handlet med ham, desværre med negativt udfald..

han har haft et utal af biler, og i den periode jeg kendte til ham, så blev der skiftet bil hver anden uge, bilerne blev aldrig omregisteret og de blev solgt kort tid efter.

Han har så senere haft et domæne http://www.styreboksen.dk" onclick="window.open(this.href);return false; med justering af spedometer. og det sidste jeg har hørt om martin er at han gå på skole i randers som mekaniker.

Om han har ændret sig til det bedre det skal jeg være svar skyldigt på, men jeg vil ikke lade tvivlen komme ham til gode.!

G1cab
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:27
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hammel
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af G1cab » 22. sep 2008, 16:08

Det er ham der hedder vag-vr6 her inde, han har en g2 turbo tilsalg her inde

Brugeravatar
christian 35i
Helt nyt medlem
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Kommerciel bruger: Mobil Lakering
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af christian 35i » 22. sep 2008, 20:45

Sorens2 skrev:Nix, men jeg har en lign. kompressor på min og det kører bare så meget bedre end turbo.
270 hk nu med 0.35 bar.

Søren S2
Interessant. Hvad hedder dit kit? og hvor meget har du ændret på motor?

Jeg kan se at Z-engineering/ruf kompressor kit kan købes i Svejts til omkring 30.000

Jeg kunne godt blive lidt lun på et sæt der kan monteres uden store ændringer i motoren

Chris
Tornadorød Passat TDI
Candyhvid Golf VR6
Bilpark i nationalfarver

Lidt bilgal

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af Sorens2 » 24. sep 2008, 07:08

Det er en Vortech kompressor fra USA.
VF-engineering.com laver det og det står i 3500 dollars så vidt jeg husker. For 250 hk kittet.
Mit er lavet en del om med IC osv.
Motoren er stsndard. Dog anden indsugningsmanifold.

http://www.hurtigebiler.dk/photogallery.php?album_id=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Billede

Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

vag-vr6
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. jul 2008, 08:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af vag-vr6 » 31. okt 2009, 00:23

meget vil jeg gerne beskyldes for men at have solgt en Edition one kabine har jeg aldrig... har dov haft rigtig mange biler JA .


men forstår heller aldrig det du lige skriver med du får for sæder og bagsæder som sider i en anden bil i bjerringbro ?

meancruiser
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16. nov 2010, 20:44
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af meancruiser » 16. nov 2010, 20:56

Jeg fandt på bilgalleri.dk en annonce vedrørende fjernelse af startspærre på E39, kontaktede styreboksen.dk og lavede en aftale om at komme forbi på privat adressen med boksen.
Jeg var d. 5 okt. på Valhalsvej i Randers for at aflevere en styreboks til en E39 bmw 528i for at få fjernet startpærre funktionen, da maskinen skulle i en gammel E34.
Jeg overdragede styreboksen til omtalte herre, samt 1200.- for oplåsning af startspærre og 50.- til porto. Så ville han sende mig boksen når denne var færdig.
Jeg har flere gange kontaktet ham, da jeg endnu ikke har modtaget nogen pakke fra ham. Undskyldningen har været : Ferie, sygdom osv.
Jeg har nu, på bilgalleri.dk sendt ham en besked med kontonummer osv. Håber på en positiv overraskelse.

Brugt boks fra koed.dk 2500
forudbetalt arbejde samt porto : 1250
i alt 3750.-


Søren

Turbotrim
Aktiv medlem
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af Turbotrim » 16. nov 2010, 23:08

Større røvhul skal man lede længe efter !! Må være jyllands største svindler !!! Solgte også mig et turbokit der skulle lave over 400 heste, men de kunne kun presse lidt over 300 heste ud af det ved RH .. Husker du det ?

vag-vr6
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. jul 2008, 08:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af vag-vr6 » 27. nov 2010, 12:12

søren vil lige sige til mit forsvar du kontaktet mig ej som følgene af noget forsendelse og jeg hade problemer med at låse den op uden bil !!!

at du så aldrig kontaktet mig men købte en styreboks et andet sted osv. er ej mit problem

og til dig turbo trim. jeg hade ej selv kørt med kittet men hade jo kun de oplysninger som jeg fil af tidliger ejer. og du jeg hade også givet dig de oplysninger vider hvem der hade kittet.
kittet kunne sikkeret godt lave de heste.. bare ej hva du eller andet kunne få ud af det. man kan ikke forvente et kit giver det som turbo osv kan yde, kender jeg alt for godt for HGP og det ved du også selv. ! deres kit giver ikke det de skriver LANGT fra


men tude det kan i . hvis jeg er landet største svindler som kom da persomlig fremmødt og fortæl mig det i stedet for at gemme jeg her og tude over det.

kunne jo faktisk være der kom noget godt ud af det.

Anjabc10
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. jun 2022, 20:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af Anjabc10 » 20. jun 2022, 20:46

Greden skrev:
22. sep 2008, 10:42
Martin har været bruger på det gamle forum, jeg ved ikke om han er oprettet herinde (har ikke kigget)
han har haft flere forskellige aliaser.

Jeg har handlet med ham een gang, med en Edtion one kabine til en golf2'er for nogle år tilbage
Pengene blev betalt, men jeg stod med en klam smag i munden, da jeg kun fik forsæderne, bagsædet sad i en anden bil i bjerringbro..
Efter gentagende forsøg på at få den vare jeg har betalt for, så opgav jeg til sidst.. en erfarring rigere. nogle nogle tusinde kroner fattigere.
Flere bruger inde på http://www.golf2.dk" onclick="window.open(this.href);return false; har handlet med ham, desværre med negativt udfald..

han har haft et utal af biler, og i den periode jeg kendte til ham, så blev der skiftet bil hver anden uge, bilerne blev aldrig omregisteret og de blev solgt kort tid efter.

Han har så senere haft et domæne http://www.styreboksen.dk" onclick="window.open(this.href);return false; med justering af spedometer. og det sidste jeg har hørt om martin er at han gå på skole i randers som mekaniker.

Om han har ændret sig til det bedre det skal jeg være svar skyldigt på, men jeg vil ikke lade tvivlen komme ham til gode.!
Ved at dette er et gammelt opslag, men ved du evt hvor man kan finde ham Martin ? Jeg er desværre blevet svindlet af ham 😩 og han er virkelig svær at finde. Ps det er politianmeldt

Brugeravatar
DUC-fan
Nyt medlem
Indlæg: 211
Tilmeldt: 14. jan 2015, 19:06
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midt på Djursland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 35 times

Re: vr6 kompressor kit på bilgalleri

Indlæg af DUC-fan » 28. jun 2022, 14:34

Føler med dig, men det ser ikke ud til at manden har været aktiv herinde sinden 9 måned 2012, håber politiet kan sætte en stopper for svindleren :evil:
/Henrik
2021 Enyaq IV 80 Plus
2021 VW Tiguan 2,0 TDI van Elegance Afleveret - anden firmabil skal findes engang :)
2015 Skoda Octavia Combi 1,6 TDI Ambition*Sønike's tysker*
2000 Honda VFR 800 FI *Sommer sjov*

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"