Et sæt brugte Sportec Mono 8,5x19 ET35 vinterruller kom hjem i sidste uge og er nu klar til at blive sendt til renovering. I dag kom der et sæt nye navkapler hjem fra Sportec Schweiz.

Mange tak... Det er egentlig forholdsvis nemt at montere, man skal bare lige vide hvad der skal kodes. Heldigvis ligger der nogle rigtig gode video'er på youtubeSkoulsen skrev:Misundelig på dit rat - Gad jeg godt have i min B6`er
Jeg har ikke loddet noget mht. airbaggen. Stikket her kommer automatisk til at passe, når slæberingen skiftes.freelance skrev:Skal der ikke også loddes et eller andet mht. airbag for at få det i en B6'er ?
Hvad kostede rat og gearknop?
Rasmus

Ja, det kribler lidt i fingrene for at komme i gangkimhemm skrev:Farmand har fået tid til at lege med bilen igen![]()
Ser godt ud Michael. Jeg ville godt nok også gerne have sort himmel i min Golf

Tak - det ser bare rigtig godt ud med mørk himmel i denwahlstrom skrev:
Du må bare i gang med at kigge på ebay.de - der er nok af demMikkel G skrev:Næsten ik misundelig på den himmel der
Ja de er lidt mere sjældne, men kan findes. Problemet er nærmere at få den sendt herop.Mikkel G skrev:Der kan godt være lidt langt i mellem dem med soltag
Det giver lige det sidste i kabinen. Kender en med en B7, der også har det.
Og en kammerat har lige fået en 2010 320 Touring med sort himmel. Savl :p
Btw. Ser den midterste loftlampe ikke lidt mærkelig ud? Eller er det bare mig
jakobsen skrev:Super fedt B6'er du har fået lavet![]()
Men hvordan har du fået sænket den så meget foran ? Er det bare den alm Ap Gevind du har på ?
ps hvor kommer den sorte himmel fra ?

jakobsen skrev:Det var da en fed Quattro du har fået fingre i, og så med den rigtige 20V motor![]()
Tillykke med den røde sommer racer