Gider da ikke have den der grimme dummy..
Har du evt part nr på den fine cigarettænder?
Fine hjul! Jeg havde dem også på min hvide G7. Du burde lige finde en anden front fra en GTI, GTD eller r-line. Så står den altså sprødt med de lygter og de hjulsteffenc skrev:Så blev der købt nye fælge. Valget endte på AW 002 19" med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 dæk. De bedste pendler dæk jeg har prøvet til dags dato.
Der er samtidig bestilt Eibach Pro Street S undervogn, så den kan komme lidt længere ned
Næste skridt er at få malet bremsekaliber røde samt nyt anlæg i bilen

Det er det nemlig! Den gør arbejdet rigtig fint og sammen med dynaudio højtalerne, så spiller det langt bedre end stardardGranTurismo skrev:Er det en PP82DSP du har fået monteret i stedet? Sådan en har jeg også i. Der er sgu godt med power i sådan en!!!
En ny front kunne være fin, men så kræver det, efter min mening nye sideskørter osv. og så bliver det for omfattendeMunkie skrev:Fine hjul! Jeg havde dem også på min hvide G7. Du burde lige finde en anden front fra en GTI, GTD eller r-line. Så står den altså sprødt med de lygter og de hjulsteffenc skrev:Så blev der købt nye fælge. Valget endte på AW 002 19" med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 dæk. De bedste pendler dæk jeg har prøvet til dags dato.
Der er samtidig bestilt Eibach Pro Street S undervogn, så den kan komme lidt længere ned
Næste skridt er at få malet bremsekaliber røde samt nyt anlæg i bilen![]()
Jeg har sideskørter liggende fra en GTI/GTD til en 500 mandsteffenc skrev: En ny front kunne være fin, men så kræver det, efter min mening nye sideskørter osv. og så bliver det for omfattende
Havde bare org. bagpå men GTD diffuser passer på. Den koster en tusse hos VW mener jeg.steffenc skrev:Fin pris
Hvilken bagkofanger havde du på?
Dejlig c-klassesteffenc skrev:Kom til at købe et sæt R baglygter. Det pyntede
Nogen der ved om man kan upgradere hele kabinen med disse på en Golf 6, eller findes der bedre alternativer??steffenc skrev:Yes, det gjorde jegROEN skrev:Som set på det der Facebook![]()
Discover Pro har max blærerøvseffekt![]()
- fik du lavet video in motion da han var igang ?
Haha ja, det gør denMike H skrev:Fin bil... den ligner da vist min lidt nu
Ja - det bagagerumslys med alm. pære ligner bare "bæ", nu når resten af bilen har LED belysning.
Hvad pære købte du til den... jeg vil gerne skifte også nemlig...
Købte denne http://www.thansen.dk/product.asp?n=-21 ... -900325585