De her får +1 herfra.Rune_B skrev:Måske jeg er for banal i min smag, men følgende tre synes jeg spiller max:
Uanset hvad, så var 20" for stort til den - det lignede lort til hverdag men ja modellen passede perfekt til bilen - hvis bare de havde været 19"Turbotrim skrev:Du skød dig selv i foden da du solgte dine Bentleys, de har helt klart de fedeste fælge !

Rune_B skrev:Måske jeg er for banal i min smag, men følgende tre synes jeg spiller max:
Hvem producerer dem og hvem forhandler skidtet?SteffenR skrev:har prøvet at sælge ham på de Pokal Felgen flere gange.
Hahaha for fanden hvor jeg glæder mig til du en dag smider et forslag til noget der kan findes i nærheden og for menneskepenge - om det så enten er hjul, møbler, huse eller andet hehe

DinoB skrev:Hahaha for fanden hvor jeg glæder mig til du en dag smider et forslag til noget der kan findes i nærheden og for menneskepenge - om det så enten er hjul, møbler, huse eller andet hehe

replica skrev:Sad bare og ventede på dig Rene

Ja det er fanme godt nok ikke nemt at finde de rette hjul til denne her - har aldrig oplevet noget lignende.AAMS skrev:Savlede også over Pokal fælgene til min, men de bliver rigtig dyre.
Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal sætte mine HS ZITO 935 på, eller snuse videre.
Har faktisk også selv lidt "fælg krise".
Hvorfor er du gået væk fra de matchrome sidespejle?

Hej, de er fede de fælge til bilen har du reservedels nr på fælgene ?DinoB skrev:Det gjorde jeg nu nu nu hehe.
Det var dog kun 1 skrue jeg kunne skrue de BMW hjul med så turde sku ikk sænke den ned fra donkraften og se hvor meget de bliver suget ind når den bliver sænket
Rotor hjulene passer dog PERFEKT! De er helt flush med skærmene når den ryger ned og foran kan den næsten gå ned over dem endda
Er satme godt nok i tvivl! Tør man sænke den ned når fælg kun er skruet fast med 1 bolt for umiddelbart stikker de ca 1,7-2 cm ud når den står løftet op?
DinoB skrev:Ja i spurgte jo efter lidt flere billeder, og de er desværre ikke så positive som man kunne håbe![]()
Havde bilen samlet i en hel uges tid ca. godt og vel, inden en lille bambi på E45 motorvejen ikke mente at jeg skulle have bilen hel meget længere!
Den holder nu igen ved Audi, og venter på at de får tid til at få bestilt nye stumper og dele.