Aagaard skrev:Prøv at læs, der står de er af et udgået parti eller noget i den stil, og lad nu være med at spamme mandens emne, det er en sag mellem Madsn og Watcher.
Lige netop, en sag mellem de to og fandme ikke noget der hører til i det offentlige rum for så vidt angår et diskussionsforum. Når Watcher tillader sig at bruge tråden her til at rykke for erhvervsmæssige betalinger, må vi andre også blande os på lige fod. Jeg synes personligt det er trist med en inkassotrussel via et offentligt forum. Hvis Watcher mente hvad han sagde, havde han for længst sendt et anbefalet brev med sine krav, givet de alm. 14 dages frist som man nu gør, hvis der så ikke var faldet betaling som forventet, sendt den til inkasso og alm. civilretslig sag og så få den sag ud af verden.
Jeg er bestemt fortaler for at betale sine regninger til tiden, (vedkommende burde mildt sagt få fingeren ud og betale sin gæld!) men jeg er bestemt ikke fortaler for at diskussionsfora bruges til at rykke kunder for betaling jfr. ovenstående. Det er sgu uprofessionelt!