Nej det er den først nu.
Det har trukket lidt ud hos maleren, men nu er den malet overalt, på nær den udvendige lakering.
Men den skal til maler 2 april.
Så inden sommer er der maling på
Nej det er den først nu.
Der arbejdes på sagen
Man må ALDRIG sige "det haster ikke" til en almindelige håndværker, så trækker det ud i årevis! Har de sagt hvilken jul? Jeg ser frem til næste afsnit
- Hvis der ellers ikke kommer flere børn eller lign til skal det nok lykkes, stadig en legendarisk tråd
Billede fra en fantastisk hyggelig eftermiddagFonne skrev:- Hvis der ellers ikke kommer flere børn eller lign til skal det nok lykkes, stadig en legendarisk tråd
Uanset hvornår den bliver færdig ændre ikke ved hvor lækker en vogn du ender med.
Hold kæft hvor er det vildt, når man ser den sådan.
Næsten overholdt tidsplanen
Ja, men den kom jo faktisk til maler for et år siden Men ja det har da taget lidt tid
Der kom så lige børn i vejenFonne skrev:Ahhh, den originale maler plan hed februar 2017 så næsten overholdt er at presse den
Det får mig til at tænke tilbage på en aktivitet jeg engang har haft, også på en P356:V10-3L skrev: ↑1. nov 2024, 22:18Jeg har jo bygget et stativ til mit ledningsnet sådan jeg kan renovere det og lave en komplet afprøvning af det hele inden montering.
Jeg lavede første del og nu har en af mine tidligere kollegaer overtaget projekt renovering af det orginale ledningsnet. Så det er snsrt i tip top stand igen.
Der er bl.a købt et orginal brugt kasseret ledningsnet fra Frankrig så vi har de rigtige farver og dimontion st renovere med
Nejnej… han skrev jo ikke noget årstalFonne skrev:Ahhh, den originale maler plan hed februar 2017 så næsten overholdt er at presse den