Update 10-04-2014
Der har været lidt stille, har haft masser af arbejde, men har da fået lavet lidt stille og roligt
Siden sidste update har den været forbi klargøringsmanden til gennemgang af hvad der skal laves, der blev kigget lak, taget laktykkelse osv..så er ret spændt på resultatet !
Hvornår det skal ske, kræver lidt bedre vejr
Ellers fik jeg skiftet bagklaps håndtaget, valgte og male det selv med original spray lak.. Det blev faktisk overraskende godt !

Ja, den gamle var ikke noget at råbe hurra for
Og ja, udskiftningen tog lidt overhånd..endte med at hele bilen blev gjort rent inde og ude
Ja, også skete der det som der absolut ALDRIG må ske.. Var nødsaget til at køre igennem noget vejarbejde, og bedst som jeg køre så stille som muligt, så går højre forhjul i et hul.. Ødelagt kant, bule i fælgen og bukket bærearm
Kommunen dækker selvfølgelig intet, da der var skiltet med vejarbejde, og jeg derfor skulle køre efter forholdene.. Op et hvis sted med dem

En ny bærearm kostede 155kr ved FTZ med bærekugle og bøsning i, så købte 2 og fik dem skiftet idag, nu står bilen så bare strandet hos mine forældre, imens fælgen bliver lavet ved LMopretning. Er så heldig at jeg skal på kursus efter påskeferien, så har firma bil hele påsken og den uge fælgen bliver lavet - Det lækkerier
Til sidst vil jeg bare vise at den har været til offenligt skue, var med til VAG Club Aarhus' åbningstræf, hvor der blev taget lidt billeder af den. Har da kun fået ros indtil videre af de fremmødte, så det jo dejligt at høre !
Næste update bliver med renoveret fælg og den komplette klargøring !
Hold jer munter