Kan du bedre li' denne ?jansom skrev:No way, den hopper jeg ikke på!

Kan du bedre li' denne ?jansom skrev:No way, den hopper jeg ikke på!

Den er tilbageTigger skrev:
Kan mærke på dig, at du syntes det er den front du bedst ka' li...SteffenR skrev:Tigger skrev:
Den er tilbage

Tigger skrev:Efter lang tids søgning efter en stilren/original front, har jeg besluttet at det skal være en af følgende:
MEN hvilken er fedest ?
Det skal min jo også være Peter, det ved duPeter Jagt skrev:ooookay.. kæft hvor det bare ligner pøller...Og det der kendetegner dem alle er at de er vold høje..
Ja, noget af tiden skal den...Tigger skrev:Det skal min jo også være Peter, det ved duPeter Jagt skrev:ooookay.. kæft hvor det bare ligner pøller...Og det der kendetegner dem alle er at de er vold høje..
![]()
Hvad er forskellen ?RIX skrev:stemmer stadig på jubi læbe og ikke v6 læben![]()
VH.

Kan den Jubii-læbe købes ved VW, eller skal man være heldig på Ebay?RIX skrev:for det første er den beregnet til at blive malet på for det andet er der ikke nær så mange der køre med den.
det er den decain har fundet.
også stemmer jeg på sorte oe xenon lygter plus r32 spejle![]()
VH:
Jeg bryder mig ikke om den Jubi læbeRIX skrev:for det første er den beregnet til at blive malet på for det andet er der ikke nær så mange der køre med den.
VH:
V6 læben er klart pænest. Den anden ligner sådan en klump der er smidt på nedenunder kofangeren.Tigger skrev:Jeg bryder mig ikke om den Jubi læbeRIX skrev:for det første er den beregnet til at blive malet på for det andet er der ikke nær så mange der køre med den.
VH:![]()
Der kommer heller ikke Xenon på min bil...
Kan godt li' lygterne, bare ikke lyset
Lige præcisjansom skrev:
V6 læben er klart pænest. Den anden ligner sådan en klump der er smidt på nedenunder kofangeren.

Har du set billedtrådenLasse Jensen skrev: Ved ikke om du kender den?
Hvordan ser sådan en ud ?LilleArne skrev:Ved ikke om det findes til en Bora. Men jeg ville bibeholde den originale forkofanger, og så sætte en japanliste på i stedet!
Det giver et fint, anderledes og stadig originalt look! Og så evt kombineret med en af de underlæber du linker til, så skal det sgu nok blive fint!
Glæder mig til at se valget af dine fælge!
Den er uden hak til nummerpladenTigger skrev:Hvordan ser sådan en ud ?LilleArne skrev:Ved ikke om det findes til en Bora. Men jeg ville bibeholde den originale forkofanger, og så sætte en japanliste på i stedet!
Det giver et fint, anderledes og stadig originalt look! Og så evt kombineret med en af de underlæber du linker til, så skal det sgu nok blive fint!
Glæder mig til at se valget af dine fælge!
Altså den liste i kofangeren, uden hakket ?3eren skrev:
Den er uden hak til nummerpladen