Jeg må have misforstået vores "date".bretti skrev:Gider du ikke snart slappe af med at tune den, ellers gider jeg ikke at lege med dig til foråret!
Troede kun vi skulle stå og nyde en kold øl og sparke noget dæk
Jeg må have misforstået vores "date".bretti skrev:Gider du ikke snart slappe af med at tune den, ellers gider jeg ikke at lege med dig til foråret!
Det skal helt sikkert prøves ihvertfald.Lionborg skrev:Jeg ved ikke hva den har fået ekstra af hk og nm, men vær ikke i tvivl om at jeg kan mærke forskel. Det kan meget varmt anbefales. Det er i øvrigt også den samme luftmængdemåler der sidder på en g5 r32 og en touareg 3,2
Ja forhåbenligtkimhemm skrev:Det skal nok blive godt Morten
Den er utæt ved toppakningen.KD skrev:Hvad er det da?
Ja det ville være bittert at først finde ud af det til foråret/sommer!;oKronborg skrev:Den er utæt ved toppakningen.KD skrev:Hvad er det da?
Så den står til og skal have den helt store tur med kæder, strammere, knastforstillere, toppakning, bolte, pakninger, osv.
Det er dumt at lade være, nu hvor man er igang
Jeg skal nok passe og pleje dig imensSnask skrev:Det røg min vinter så
Ja, det skal gøres nu og før den bliver larkeret.KD skrev:Det lyder dyrt...
Men ja, hellere få det lavet nu, så den er klar til at spille moderne til sommer
Hvis det "kun" drejer sig om 4-5000kr, så er jeg en glad mand.Turbotrim skrev:Hvis man selv kan lave det, er det faktisk ikke særligt dyrt. Kræver selvfølgelig man har gode kontakter til billige OEM dele, mener vi lavede det for 4-5000kr på min kammis
Rigtig mange tak for tilbuddet.RIX skrev:vil da godt spørge på priser i tyskland hvis jeg for et stelnummer og afvide hvad/hvor meget du vil have
for da en ok rabat, det bliver sendt direkt til dig og du betaler selv, jeg mailer bare dine ønsker![]()
det koster bare en tur til sommer![]()
savner og have en sekser underhjelmen
VH:

Ja, det er unbraco. Det sidder der også originaltKD skrev:Er det Umbraco bolte de har brugt til bundkaret?
Heldigt hvis det kun er boltene som ikke har været spændt
Han skal lede efter fælge der ville sidde godt på dencurl skrev:Fedt at det ikke var så slemt, men hvad skal du nu få vinteren til at gå med ?
Synes stadig der mangler meget endnucurl skrev:Fedt at det ikke var så slemt, men hvad skal du nu få vinteren til at gå med ?
Det er jo din ynglingsfarve munke [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE] lidt ala pug'en, heheMunk14 skrev:Nu du siger den skal til maleren og der skal andre hjul på, tænker du så noget ala denne lækre sag?![]()
Det kunne du jo passende hjælpe medCBoersting skrev:Han skal lede efter fælge der ville sidde godt på den
Som altid, skal du have hjælp.Kronborg skrev:Det kunne du jo passende hjælpe medCBoersting skrev:Han skal lede efter fælge der ville sidde godt på den