GaSelle skrev:Turbotrim skrev:Jeg har måtte pille mit folie ud af de forreste ruder, har altid haft det i mine biler og har nok uden og lyve fået de første 30 bøder for det, og 2 synsindkaldelser, og nu da bødetaksterne er steget så det koster 1000kr hver gang syntes jeg man mærker det mere

Er det så det værd, for at se "smart i en fart" ud?

Det er dæleme mange penge.
Jeg er selv blevet stoppet én gang, fik en bøde og skulle pille det ud efterfølgende. Så det gider jeg ikke mere, det er jeg for fedtet til

Nej det er det sku nok ikke, men så er det jo heller ikke det "værd" at skamsænke sin bil, ødelægge kørekomforten, få bøder for at den er for lav, og for at hjulene er for bredde osv. osv. hehe
Vi er herinde alle sammen fordi det er vores hobby, at vi så synes at nogen af tingene der ser fede ud ikke er heeeelt lovlige, ja så må man sku tage skraldet, betale bøden og komme videre
Jeg beholder mit i til jeg bliver stoppet, og når det så sker så piller jeg det nok ud, og når jeg får ny bil igen så ryger det sku nok i igen indtil jeg bliver stoppet og ja, for det ser sku fedt ud, og så mørkt er det heller ikke