Golf V GTI DSG
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
- Realtor
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 572 times
Re: Golf V GTI DSG
så fik bilen et par ændringer.
sideskørter blev afmonteret pga. tapen havde sluppet flere steder, og genmonteret med rudelim, så de går satme ingen steder nu.
gevind bliver monteret imorgen, og den kommer helt ned, så skruer i skærme er fjernet.
har smidt en video på bg af hvordan den trækker, syntes selv den gør det ok...
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=48582
sideskørter blev afmonteret pga. tapen havde sluppet flere steder, og genmonteret med rudelim, så de går satme ingen steder nu.
gevind bliver monteret imorgen, og den kommer helt ned, så skruer i skærme er fjernet.
har smidt en video på bg af hvordan den trækker, syntes selv den gør det ok...
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=48582
Audi E-tron 55
- SylleGS
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Aarhus
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 21 times
Det ser sgu lækkert ud! Man kan kun blive misundelig på det DSG der, shit det fungere bare!
Vh. Andreas S
Nuværende bil - Seat Leon Cupra ST 300 4Drive + VW Passat Variant 1.4 TSI DSG 2017 (fruens)
Tidl. biler - Skoda Octavia RS220 DSG Combi 2015 - VW Golf 7 GTI Performance DSG 2015 - Seat Altea FR 2.0 TFSI DSG
Nuværende bil - Seat Leon Cupra ST 300 4Drive + VW Passat Variant 1.4 TSI DSG 2017 (fruens)
Tidl. biler - Skoda Octavia RS220 DSG Combi 2015 - VW Golf 7 GTI Performance DSG 2015 - Seat Altea FR 2.0 TFSI DSG
- Realtor
- Aktiv medlem
Golf V GTI DSG
Den gik død ved 253/395 pga varme under indkøringen, men burde smide ca 270 på vejen.
Fik iøvrigt en overboost fejl igår, hvad fik du gjort ved din?
Audi E-tron 55
- SylleGS
- Medlem
Fik du den på kold eller varm motor? Fik kun min på kold hvis jeg gik +3000 omd. Men fik Thomas til at lave en mere glidende fil så turbo trykket ikke kom så pludseligt. Og siden da har den kørt som en drømRealtor skrev:Den gik død ved 253/395 pga varme under indkøringen, men burde smide ca 270 på vejen.
Vh. Andreas S
- Realtor
- Aktiv medlem
ved ikke hvornår jeg fik den. Mærkede bare igår at den kørte lidt spøjst, og var lidt " død ", men da jeg satte vagcom på viste den en fejl for 1500km siden.
Audi E-tron 55
- SylleGS
- Medlem
Nå okay, min smed turbotrykket totalt. så hvis jeg slukkede og tændte igen. så var der ingen ting.Realtor skrev:ved ikke hvornår jeg fik den. Mærkede bare igår at den kørte lidt spøjst, og var lidt " død ", men da jeg satte vagcom på viste den en fejl for 1500km siden.
Vh. Andreas S
- ABT
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Jydeland
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 16 times
- Kontakt:
Det er sikkert fordi den er tunet lidt for meget?SylleGS skrev:Nå okay, min smed turbotrykket totalt. så hvis jeg slukkede og tændte igen. så var der ingen ting.Realtor skrev:ved ikke hvornår jeg fik den. Mærkede bare igår at den kørte lidt spøjst, og var lidt " død ", men da jeg satte vagcom på viste den en fejl for 1500km siden.
Ned med momentet, så går det nok bedre..
(jeg er ikke fagnørd, men det var da min første tanke)
“We all share the responsibility of climate change, the destruction of our forests, and the poisoning of our air and water.
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..
- Realtor
- Aktiv medlem
Nu har jeg fået monteret min gevind, og den er kommet så langt ned som den kan på Eibach. Helt i bund for, og uden styr i bag.
Ville godt have haft den lidt længre nede, men må nøjes. Men skønt den er i hel i bund, så er den meget mere komfortabel at køre med end den gamle std. gti undervogn, og nu ligger den perfekt på vejen.
Var til club golf træf i weekenden, hvor der var mulighed for at teste den lidt på bane - og hold nu kæft det er fedt - bestemt ikke sidste gang jeg har gjort det.
Kunne dog godt ende med at blive en dyr tur, da jeg på hele turen hjem først og fremmmest var træt af de samme 16 pis sange på min cd, så har bestemt mig for at købe en RNS510 så jeg kan få noget mp3 værk til at spille.
Endvidere så blev man jo lidt misundelig over de 300hk+ biler, så tror jeg vil til og få indkøbt noget grej så der kan komme K04 på den. Som jeg har læst mig frem til burde jeg mangle:
turbo
dv relokation
trykrør
ic
dyser
er der andet?
Ville godt have haft den lidt længre nede, men må nøjes. Men skønt den er i hel i bund, så er den meget mere komfortabel at køre med end den gamle std. gti undervogn, og nu ligger den perfekt på vejen.
Var til club golf træf i weekenden, hvor der var mulighed for at teste den lidt på bane - og hold nu kæft det er fedt - bestemt ikke sidste gang jeg har gjort det.
Kunne dog godt ende med at blive en dyr tur, da jeg på hele turen hjem først og fremmmest var træt af de samme 16 pis sange på min cd, så har bestemt mig for at købe en RNS510 så jeg kan få noget mp3 værk til at spille.
Endvidere så blev man jo lidt misundelig over de 300hk+ biler, så tror jeg vil til og få indkøbt noget grej så der kan komme K04 på den. Som jeg har læst mig frem til burde jeg mangle:
turbo
dv relokation
trykrør
ic
dyser
er der andet?
Audi E-tron 55
- Thomaskbh
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
går selv med tanken om t skifte til k04 turboen.. Så lytter lige med her.. også om det er det værd 
-
RIX
- Meget aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 104 times
apr benzin pumpe vil være en god ting det vil jeg hellere end kun k04,ps den lyder fin med apr udstødningen,når man kan høre den for alt det skraben på skærmene
.
ps. med den standart du plejer og have med dine biler vil jeg finde en til få rettet den udstødning
fælg farven er pænere live,synes stadig forlygterne skal males sorte indvendig som de originale.
VH:
ps. med den standart du plejer og have med dine biler vil jeg finde en til få rettet den udstødning
fælg farven er pænere live,synes stadig forlygterne skal males sorte indvendig som de originale.
VH:
- Realtor
- Aktiv medlem
Golf V GTI DSG
Hehe ja den skraber lidt på når svigene tages hårdt.
Udstødningen har siddet sådan siden smc havde den af for at male undervognen, men får det rettet snarest. De skal alligevel se på den pga de har malet et langt hår ind i lakken på bagklappen.
Har hpfp med KMD indmad monteret , som skulle være fin nok til K04
Udstødningen har siddet sådan siden smc havde den af for at male undervognen, men får det rettet snarest. De skal alligevel se på den pga de har malet et langt hår ind i lakken på bagklappen.
Har hpfp med KMD indmad monteret , som skulle være fin nok til K04
Audi E-tron 55
- Realtor
- Aktiv medlem
- Andreas K
- Aktiv medlem
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 14 times
Rigtig fin bil 
var super hyggeligt at sætte ansigt på dig og få en sludder !
Giver Rix ret, jeg syntes også fælgene osv ser bedre ud IRL end på billederne. og godt lyder den, hehe.
var super hyggeligt at sætte ansigt på dig og få en sludder !
Giver Rix ret, jeg syntes også fælgene osv ser bedre ud IRL end på billederne. og godt lyder den, hehe.
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’
- Realtor
- Aktiv medlem
Lige over - hyggeligt at få mødt en masse, når man nu ikke kommer til så meget når man er strandet nordpå.
lige en aktion billede fra dagen

lige en aktion billede fra dagen

Audi E-tron 55
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Kontakt:
Ja fælgene er virkelig meget pænere i virkeligheden end på de billeder
Dog syntes jeg også at du skal have gjort noget ved dit logo på bagklappen. Det hvide passer ikke helt
Dog syntes jeg også at du skal have gjort noget ved dit logo på bagklappen. Det hvide passer ikke helt
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
-
Flamiq
- Aktiv medlem
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 121 times
Enig med Kim herkimhemm skrev: Dog syntes jeg også at du skal have gjort noget ved dit logo på bagklappen. Det hvide passer ikke helt
Rigtig fin bil
Mvh.
Flemming
2020 Skoda Kamiq 1,5 Style dsg act
Flemming
2020 Skoda Kamiq 1,5 Style dsg act
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Jeg kørte FDM's baneopsatte Sciroccoer med 210hk og standard dsg fil sidste år.
Jeg var meget skufftet over dsg skiftemønsteret. Med en banefil kan det være det er lidt sjovere.
Det var en fornøjelse at køre min egen manuelle golf bagefter også på jyllandsringen samtidig med John Nielsen var inde i en Peugeot spider. så stor var forskellen heller ikke mellem spideren og golfen
Jeg var meget skufftet over dsg skiftemønsteret. Med en banefil kan det være det er lidt sjovere.
Det var en fornøjelse at køre min egen manuelle golf bagefter også på jyllandsringen samtidig med John Nielsen var inde i en Peugeot spider. så stor var forskellen heller ikke mellem spideren og golfen
- Thomaskbh
- Nyt medlem
- Kontakt:
Kunne jeg forstille mig.. Ville nok også være lidt utryk på at give DSG så mange tæsk.. Nok bare mig der er paronidjakethemoss skrev:Jeg kørte FDM's baneopsatte Sciroccoer med 210hk og standard dsg fil sidste år.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Kontakt:
Jeg fik også en tur rundt på banen i weekenden, og der var et par stykker bagefter der også spurgte lidt hvordan og hvorledes jeg havde kørt med min DSG og om den var optimeret i softwaren for det lød som om jeg havde en anden kontrol over det end de andre med DSG. Men min er stadig standard i DSG softwaren, jeg kørte bare i S og balancerede gearskiftet med speederen.jakethemoss skrev:Jeg kørte FDM's baneopsatte Sciroccoer med 210hk og standard dsg fil sidste år.
Jeg tror bare forskellen ligger i hvad man er vandt til for så er DSG nu fint fint at køre på bane med
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
- Realtor
- Aktiv medlem
Golf V GTI DSG
Jeg syntes det var perfekt på banen led DSG. Så kunne man fokusere på at køre, istedet for at skifte gear. Flere spurgte mig hvor hurtigt jeg kørte, men kiggede slet ikke på speedometret en eneste gang - det havde jeg sku ikke tid til.
Brød mig ikke om logoet i starten, men syntes faktisk godt om det nu, så det bliver på.
Brød mig ikke om logoet i starten, men syntes faktisk godt om det nu, så det bliver på.
Audi E-tron 55
-
Dennis 84
- Medlem
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Kommer der ikke snart lidt billeder af den, vi skal da se den efter den er skudt i knæ.. 
- Lisberg
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
Min har været på sturup og fået tæsk, den har da dsgThomaskbh skrev:Kunne jeg forstille mig.. Ville nok også være lidt utryk på at give DSG så mange tæsk.. Nok bare mig der er paronidjakethemoss skrev:Jeg kørte FDM's baneopsatte Sciroccoer med 210hk og standard dsg fil sidste år.
- Lisberg
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
Fik du ikke hastighed samt tid ???Realtor skrev:Jeg syntes det var perfekt på banen led DSG. Så kunne man fokusere på at køre, istedet for at skifte gear. Flere spurgte mig hvor hurtigt jeg kørte, men kiggede slet ikke på speedometret en eneste gang - det havde jeg sku ikke tid til.
- Realtor
- Aktiv medlem
foto som lovet - satser på at der er lidt flere taget til club golf træf, for det eneste cam jeg har er i min iphone og det er sku ikke meget værd.
RNS 510 bestilt iøvrigt.

RNS 510 bestilt iøvrigt.

Audi E-tron 55
- Realtor
- Aktiv medlem
Depositum smidt endnu engang på 3SDM 0.05 Matt Black i 18x8,5J..... 
Audi E-tron 55
- Quattro
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
Synes meget godt om - fanme en fed fælg..Realtor skrev:Depositum smidt endnu engang på 3SDM 0.05 Matt Black i 18x8,5J.....
Tidligere - VW Golf V GT Sport 2,0 TDI 170 DSG - Van - Komplet R-line - 45/45 - 18" Sort http://kortlink.dk/b7cu
Tidligere- Seat Altea XL TDI DSG - Sport up - Soltag - Rns510 - BBS Seat sport 18" Hvid http://kortlink.dk/b7cu
Tidligere: Audi A4 2.5 180 (210 chip) TDI Quattro 2001 - Naviplus - læder - Xenon - soltag 40/40 - 19" Sort http://kortlink.dk/b7cu
Tidligere- Seat Altea XL TDI DSG - Sport up - Soltag - Rns510 - BBS Seat sport 18" Hvid http://kortlink.dk/b7cu
Tidligere: Audi A4 2.5 180 (210 chip) TDI Quattro 2001 - Naviplus - læder - Xenon - soltag 40/40 - 19" Sort http://kortlink.dk/b7cu