Mangler lige og afmontere forskærme, montere et sæde og lidt små ting, så er det ved og være afgang
Bliver pokkers lækkert med en omgang lak
Billeder:

Jeg takker mange gangeKimb skrev:Ønsker dig alt mulig held og lykke
Ja, det er det.Cuno_golf3 skrev:Er det Løgstør Autolakereri der skal sprøjte den?
Kronborg skrev:Ja, det er det.Cuno_golf3 skrev:Er det Løgstør Autolakereri der skal sprøjte den?
Du nåede måske og se den holde udenfor ?
Arhh okay.Cuno_golf3 skrev:Nej dog ikke.
Var lige forbi med en kollega i torsdags, som skulle have kigget lidt på hans nyindkøbte 520d.
De er super flinke deroppe. De har hjulpet mig flere gange.

Ja, en nylakeret bil er lækkert.KD skrev:Fedt fedt fedt!
Det bliver lækkert Morten
8.5x19KD skrev:Hvad er målene på de fælge du har på de første billeder?
De bagerste kunne sagtens komme lidt mere ud, men de får også en del camber når den bliver sænket ned.KD skrev:Ja okay, næsten det samme på min. Ser ud til det passer perfekt når den er sænket helt i luften nemlig
Jeg hopper med på dælanhylme vognenMunkie skrev:Glæder mig dælanhylme til at se resultatet! Har du fundet nogle hjul til den?
Ingen cut, endnu.KD skrev:Sad lige og kiggede de første par billeder. Er den cuttet eller kan den godt komme så langt ned med 19" og så bare luft?
Jeg synes det var en møg hamrende dårlig ideSnask skrev:Synes stadig du skal køre videre på det RS GT fælge
Umiddelbart ligner det at den ikke kan komme ret meget længere ned foran pga kofangerenKronborg skrev:Ingen cut, endnu.KD skrev:Sad lige og kiggede de første par billeder. Er den cuttet eller kan den godt komme så langt ned med 19" og så bare luft?
Det er faktisk dækkene som er begrænsningen, især foran. Eller kunne den godt komme længere ned.
Ved ikke om det bliver nødvendigt på den, det må vi se
Kan den sagtensKD skrev:Umiddelbart ligner det at den ikke kan komme ret meget længere ned foran pga kofangeren
Har du billeder af opbygningen af kompressor/lufttank?
Det ser lækkert ud.KD skrev:Ja der er jo uendelige muligheder. Og så om der er plads..
Jeg tænker noget ala dette som på billedet. Håber det lige kan gå an nu der skal også skal være forstærkere og sub samme sted.
Lige nøjagtigt.KD skrev:Ja hvis man er til store baskasserhehe
Regner med at bygge sub og det hele ned i bunden
Vil gerne have tingene er gemt væk så vidt muligt, så det både er praktisk og clean
Ja selvf. en G5KD skrev:Ligner mere en G5hehe
Lige umiddelbart ser det ud til der er noget mere plads i brønden på en G5 end G4. Jeg har fx kun lige plads til reservehjulet i min.
Tror jeg ender ud i en løsning som på billedet. Det er noget af et puslespil at få proppet både luftundervogn og lidt anlæg ned under en bundplade, selvom den bliver forhøjet 10-15cm