Sputte skrev:Det er ellers fede i navyblå - og direkte fra Polen
Hahaha sku jeg bare ha beholdt dem i blå
Sputte skrev:Det er ellers fede i navyblå - og direkte fra Polen
Hakangk3 skrev:Hvor handler du dele til den ? Polen ? Evt side ?
mega spændende projekt du har gang i
skal også snart i gang med min a5 

Hakangk3 skrev:Har venner som kan polskmega spændende projekt du har gang i
skal også snart i gang med min a5
det koster næsten det sammen haha 
Jeg er mere til prefacelift frontenHakangk3 skrev:Ville i gang med at facelifte den. har fundet komplet front i s Line men overvejer om jeg skal kaste penge i luftundervogn istedet og beholde min nuværende front denne sæsondet koster næsten det sammen haha

Undervognen i sig selv koster 16k lige nu på bud - g.a.s v1Hakangk3 skrev:Hvad kostede din undervogn ? Gider ikke have noget lort monteret i en bil som har kostet kassen haha

Det spiller ihvertifald maksHakangk3 skrev:Accuair er nok den bedste styrering derude efter hvad jeg kan finde frem til. Er sikker på det er pengene værd. Men held og lykke med projektet følger ihvertfald med glæder mig til at se bilen til diverse træf
Ja vi polakker kan noget mht. prisend1nz skrev:Hakangk3 skrev:Hvor handler du dele til den ? Polen ? Evt side ?
Det lidt forskelligt ud fra hvad det er, men når jeg handler orginale brugte dele så er det allegro.pl men det er udelukket polsk
Sikker på det ikke er bagpotten du kan se mellem afgangene?m power skrev:Det ser squ godt ud Dennis
Har det givet en god lyd ?
Jeg så lige en fin hvid A5 med sort tag i dag, den havde kofanger magen til dem som du har fået på din, og så havde den lister på panelerne, samt en lille læbe/spoiler på bagklappen, det så faktisk rigtig godt ud til sådan en fin bil![]()
Det eneste der ikke falder i min smag er den sølv liste der sidder mellem afgange på udstødning, jeg syntes det ser lidt forkert ud, men sådan ser sådan en kofanger jo nu en gang udmen det kunne jo ændres hvis man ville det
Prøv lige at tag dine briller på, og kig så på billederne igen, for potterne sidder slet ikke derJosl skrev:Sikker på det ikke er bagpotten du kan se mellem afgangene?m power skrev:Det ser squ godt ud Dennis
Jeg så lige en fin hvid A5 med sort tag i dag, den havde kofanger magen til dem som du har fået på din, og så havde den lister på panelerne, samt en lille læbe/spoiler på bagklappen, det så faktisk rigtig godt ud til sådan en fin bil![]()
Det eneste der ikke falder i min smag er den sølv liste der sidder mellem afgange på udstødning, jeg syntes det ser lidt forkert ud, men sådan ser sådan en kofanger jo nu en gang udmen det kunne jo ændres hvis man ville det

m power skrev:Det ser squ godt ud Dennis
Jacek Nowakowski skrev:d1nz skrev:Hakangk3 skrev:Hvor handler du dele til den ? Polen ? Evt side ?
JesperA6 skrev:ens værste mareridt at komme ud til så noget der, øv!! hvis den skal have ny lak over det hele, vælger du så en anden farve? sølv er liiiidt kedeligt?
Dikal skrev:Ser sgu lækkert ud
m power skrev:Den IC må siges at være en fin upgrade til sådan en A5, men det kan kun gå for langsomt med at må den givet noget matsort maling
Okayd1nz skrev:m power skrev:Den IC må siges at være en fin upgrade til sådan en A5, men det kan kun gå for langsomt med at må den givet noget matsort maling
Det skulle det osse værejeg var lidt i dilemma med mig selv, ku ikke bestemme
Mig, valgte ikke at male til en start, fordi jeg lige ville se den på.men får den malet så snart jeg får en chance.
Har du nogle 8mm pinbolte til at ligge?