Nu er jeg simpelthen nødt til at spørge, for jeg forstår det ikke.
Hvorfor laver man det her "tyre stretch" i stedet for at købe et dæk der passer? Er det fordi man synes det ser godt ud? Eller gør det faktisk noget ved måden bilen køre på?
Min personlige mening er at det bestemt ikke pynter.
S3-T skrev:
Man kan så også aggumentere med at det giver mere plads i skærmene, så bilen kan komme længere ned og der ikke skal bygges helt så voldsomt ud.
??..mere plads end hvis man vælger dæk OG Fælge som KAN være der..? Det argument holder da ikke!
Nå men jeg er jo også enig med BaekLarsen
stretch ligner L...
men det er jo et frit land vi lever i
...eller det bilder vi os ihverfald ind at det er...
Senest rettet af ph 20. feb 2014, 15:00, rettet i alt 1 gang.
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
S3-T skrev:Du har åbenbart aldrig smidt en bil i jorden med brede fælge kan jeg høre
ikke bredere end at de kan være der
hvis fælg ikke skal være bred, for at få breddere dæk
og det ikke er for at få en bred (poleret)kant på fælgen
hvad er så formålet??
ud over at få strukket dækket til noget der ligner...
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
jo breddere fælgen er kontra dækket jo mere styr på dækket er der(med måde )
dæksiderne flexer når man køre , det vil du mindske med en breddere fælg, går du så, så lang ud som her kan man ved voldsom kørsel rissikere at du kan få et flad dæk ,da selv dæksiden ikke har så godt ved fælgen som, den ville med en smallere fælg, man er her nød til og holde øje med dæktrykket lidt mere
Forestil dig at en 9'' bred fælg stikker lige ud over din skærmkant og du montere et dæk der er lige så bredt. Så vil dækket jo gå på skærmen og bilen kan ikke sænkes helt ned (nu er planen jo at bilen skal virkelig langt ned)..
Strækker du derimod dækket som jeg har gjort får du en helt fri kant og et dæk der går ''/'' skråt.. Derfor får man mere plads både til inderskærme og skærmkant.
Det samme gælder foran når du skal dreje. Den skrå heldning på dækket gør at du automatisk får mere plads. Og når bilen nærmest skal sidde på fælgen så er det de små ting der gør forskellen
RIX skrev:jo breddere fælgen er kontra dækket jo mere styr på dækket er der(med måde )
dæksiderne flexer når man køre , det vil du mindske med en breddere fælg, går du så, så lang ud som her kan man ved voldsom kørsel rissikere at du kan få et flad dæk ,da selv dæksiden ikke har så godt ved fælgen som, den ville med en smallere fælg, man er her nød til og holde øje med dæktrykket lidt mere
VH:
samme argument som ved at gå op i fælg dia.
så slipper man bare for synet af stretch dæk
jamen hvorfor også ha en 9"fælg der rager ud over skærmkant
det er ikke lovligt, det er ikke kønt, det giver ikke bedre køreegenskaber, det...
RIX skrev:jo breddere fælgen er kontra dækket jo mere styr på dækket er der(med måde )
VH:
samme argument som ved at gå op i fælg dia.
så slipper man bare for synet af stretch dæk
jamen hvorfor også ha en 9"fælg der rager ud over skærmkant
det er ikke lovligt, det er ikke kønt, det giver ikke bedre køreegenskaber, det...
Det er det du syntes! Jeg syntes jo præcis det modsatte af dig.. Derfor?
Så fik jeg søndagen til at gå med tilpasning af skærme
Jeg har snuppet idé'en fra den originale G60 forskærm og lavet mine om.. Der var simpelthen ikke nok plads under de bagskærme! Men når først musikken spiller og skærmforøgeren er på så er det som det skal være nu..
Bagskærmen og inderskærmen er skåret op og efterfølgende svejst sammen igen. Der kommer et lag sealer på både inde og udvendigt efterfulgt at body, sort lak og klarlack som resten af bunde.
Der er fanme sket noget med golleren siden vi gik på skole!
Stretch er fedt!
Har du en tidshorisont for hvornår den er køre klar?
Audi S6 5.2 V10 Chippet af JHM
Audi Cabriolet 2.3E 1991 SOLGT
Audi A3 Ambiente 2.0 TDI S-Tronic 2011 - Landberg kode - EGR OFF & DPF OFF SOLGT
VW Polo 6R BlueMotion (Highline Facelift) SOLGT
Kan udlæse fejlkoder og nulstille dem - Lokalitet Amager..
Det skal nok blive godt det der.. De fælge sidder sku godt på den.
Vil du har skærmforøger trukket så langt ud foran eller er den bare smuttet lidt.. hehe
De spejle der har virkelig fortjent at blive smadret med en stor hammer hehe..
Okay synes nemlig også de var for langt ude foran det ville næsten ødelægge det fine look hvis den blev for bred for til.
Skal nok blive godt når den engang blir lakket og samlet.
Får jo helt lyst til at lave en 2er igen men må vist hellere prøve noget nyt har jo været der en del gange hehe.
Haha fedt tilbud men har du ik en stor hammer også lige filme du smadre dem og ligge det op.