http://www.autocom.dk/dealer/bid.do?zz= ... id=1546062
Jeg tror da ikke det giver ekstra point hos forhandlerne der skal byde på den, at du har sat billeder på fra DHB
Det er da de der keramiske bremser han købte, de må være blevet monteretSupermule skrev:Kan ikke lige se hvor de 275.000 i ekstra lir kommer fra....
Mon ikke B&O, Navi og PDC hjælper på det?Supermule skrev:Kan ikke lige se hvor de 275.000 i ekstra lir kommer fra....
Supermule skrev:Kan ikke lige se hvor de 275.000 i ekstra lir kommer fra....
du er sku så slukket oven i toppen nogle gange.....Supermule skrev:Du kan ikke købe for 275.000 kr ekstra geil i en A4......
Det er ganske enkelt umuligt.
OM du så køber den rå karosse og bygger resten selv.....
Hvis man nu gerne vil have en "næsten ny bil med alt i udstyr" så køber man vel ikke en gammel gennemtæsket chiptunet RS6-gryde?Supermule skrev:Men det kommer ikke TÆT på 275.000.....................
Havde der stået Porsche PCCB bremser, så kunne jeg være med.
Det er "kun" en A4.
Man kan få en superfed RS6'er fra 2003 og spare 200 jern............
Supermule skrev:Hentyder du til min bil som gammel og gennemtæsket???
Og jeg ville til enhver tid hellere købe en velplejet RS6'er end betale så mange penge for en Audi A4.....om den så var af guld....
- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)We love Sweden..!rlarsen skrev:Min A4 kostede i januar 2009 som fabriksny små DKK 400K inkl. mere udstyr end Bjarne's
Jeg vil gå ud fra at enhver bil fra 2003 med 4-500 hypper har prøvet lidt af hvert.. ellers køber man vel ikke sådan en slæde?Supermule skrev:Hentyder du til min bil som gammel og gennemtæsket???
Og jeg ville til enhver tid hellere købe en velplejet RS6'er end betale så mange penge for en Audi A4.....om den så var af guld....
Alle kan sgu da flytte til Sverige og købe en fed bil... En RS6 fra 2003 koster altså ikke en formue på IKEA plader. Mærkelig sammenligning. Jo en A4 kan sagtens koste en mill på danske skilteSupermule skrev:Hentyder du til min bil som gammel og gennemtæsket???
Tråd åbnet igen efter ønske fra Bjarne.clausvp skrev:Tråd lukket.....
Barney; skriv til mig hvis du vil have den åbnet igen.