Derfor er denne turbo lavet samtidig med at vi stillede krav til så meget optimering af K04 udstødningsmanifolden som muligt.
De kriterier ses af den kurve der er lagt op og som sammenligner før op efter med samme bil.
Generelt sammenlignes kurver fra forskellige biler, rullefelter, men vi glemmer at det primære med en kurve er at vise en evt. ydelsesforbedring eller forværring at 1 køretøj hvor der er foretaget en ændring.
Dette er ikke en K04, og derfor er der ikke et sammenligningsgrundlag til andre K04 kurver. Dette er ikke en forhjulstrukken bil, så sammenligninger med sådanne er ikke relevante. Dette er ikke en mekanikers bil, så optimeringer der kan gå og laves når der er tid af ejeren selv er heller ikke relevante.
Derimod er det Martins daglige bil som med denne ændring er kommet nærmere mod den køreoplevelse som Martin gerne vil have.
Min personlige mening er at det DSG pjat er for koner og andre svagarmede individer, meeen efter at være tvunget til at bruge det i 6 uger grundet defekt koblingsfod, kan jeg se det praktiske i det, samt efter at have prøvet Martins bil så vil jeg sige at det er en super sjov og kørebar pakke han har fået, og en sådan mk 6 R er kommet øverst på købenæstebillisten