soelberg skrev:Lyder rigtig godt at du er glad for dem vil have fundet et sæt til min 1,0 lupo som jeg vil prøve og lave cleen motor rum på men du sksl nok ha kikket lidt på din temparatur måler
Det er en gammel dame, som sveder lidt når hun får lov at arbejde lidt rigeligt

Temperaturmålerne på de gamle kasser er ikke så præcise - Køleren har jeg selv skiftet sammen med kølervæske for ikke så forfærdeligt længe siden.
Men når tandremmen skal skiftes til næste sæson bliver vandpumpen også skiftet og hele systemet skyllet igennem.
Jeg takker nej til dit ellers fine beslag - Det originale virker ganske ok indtil videre
manilla skrev:Hej igen en flot vw typ17 der holdes liv i. Fed stil du har ellers..lidt ratt, og ja alligevelle ikke. meget fint. Et ok herfra. Fedt der er så mange der nu ved de her typ17 erne altså er noget værd. Dine BBS er. tænkte på hvor man finder dem henne i nye. hvor skal jeg søge. Har nemlig 7+13 ATS nye originale i tankerne men har hele tiden også tænkt på BBS.
Enig! Der kører rent faktisk en helt del projekter og ettere rundt efterhåndet - Det er super sejt
Mht. BBS'erne kan de findes på Bilgalleri, Ebay osv og koster i renoveret stand imellem 6 og 12.000 ca alt efter bredde, hulmål og hvilke kanter der sidder på. Hvis du har mod på det kan du også selv renovere et sæt. Jeg vil anbefale Radinox-kanter, da de ikke bliver matte eller irrer. Det er bare at vaske dem blidt med almindeligt vand eller autoshampo.
Og så er den eneste rigtige Golf fælg en RM - RS fælgen er en BMW-gejler fælg
Jeg fortryder ellers helt at jeg solgte de gamle Ronal'er - Det var fedt at have en fælg, som alle andre ikke lige har.
Er på jagt efter et sæt Ronal Racing i split, men de er temmelig sjældne og kostbare.
God jagt!