Mule skrev:Nej det virker underligt...især hvis de kører med 0,82 hele vejen op....
De kan få et markent større effekt område..... og det vil man meget gerne ha på en gadebil....
nicko skrev:mener vores gamle tuner chippede dem ind til 0,88 ved max effekt på cupraen..
men som du siger mule kunne være sjovt at se forskellen men kan bare ikke forstå hvis RH ikke har prøvet at gøre det..
Ved nu ikke lige helt med det, jeg har fået min justeret ind med ca. 0,83 frem til 5500rpm hvorefter den dykker af sikkerhedsmæssige årsager til 0,78 - og jeg vil da ikke lige frem påstå at jeg laver ringe effekt ved ikke at ligge på 0,88 eller over, tror faktisk det er ganske fint og så med dejlig meget sikkerhed, som jacob også nævner er det helt sikkert at foretrække.
jeg synes egentlig ikke der er så stor effekt forskel på andet end moment og ladetryk på hhv. marc og Johnnies ved samme tryk, faktisk laver johnnies mere spidseffekt ved laver ladetryk, men moment og kurverner er bare utrolig sene - det kan være GP ikke er sat til over 1bar, ved det ikke, men det er lidt mystisk den ikke kan lade mere og hvis dyserne er maxet ud, så kom jeg til at tænke på om de FSI dyser fungere ligesom almindelig dyser, hvor man jo sagtens kan være uheldig at få et sæt som levere mindre end andre af nøjagtig samme type dyse når man måler dem i en ASNU.
Kan huske mine egne dyser som blev målt i sådan en ASNU bandit, ved 3bar stod de næsten lige alle 4, men ved 4 bar var der markant forskel på 2 af dyserne, kan jo være noget a la det samme måske, men en ting er sikkert - jeg synes den AFR er en af de flotteste jeg har set, så den sidder satme i skabet.
Men ellers johnnie må du få et JVK vus kit på, du kan se på mit projekt hvormeget det har ændret spool tiden
Og jeg er ihvertfald også altid frisk på et rulletræf
PS. marc og nicko - US har også VPower, og tvivler stærkt på at de US har noget som helst ringer om dt så er benz eller olie, de har det hele der, men har naturligvis ikke smagt på det