Lige inden ferien fik vi synet en clk200 med paravan..
Det er heller ikke noget vi laver hver dag
Er fælgene godkendt til varevogne?
Tak for de pæne ord. Jo det behøver jo ikke at være kedeligt at skulle køre i kassevognMysTiC skrev:Sku rart at se der bliver gjort noget ud af handi bilerne![]()
Lige inden ferien fik vi synet en clk200 med paravan..
Det er heller ikke noget vi laver hver dag![]()
Er fælgene godkendt til varevogne?
Taaak, Andy!Andreas K skrev:Bliver møg godt Casper !!![]()
glæder mig til at se den færdig, tror fælgene kommer til at stå godt til bilen i dens nye "kulør"
Det må sku også gøre lidt ondt på kontoen, hehe.
Jeg går lidt og høre maler priser rundt omkring hvor jeg kan komme til at se bilerne, så hvis du afsløre prisen må du gerne smide en PB
Taak!P3r skrev:Fed farve Casper... Håber den er klar til på tirsdag
Haha fedt, man .. Har endelig fået den retur, efter laaaaang ventetid! I har gjort det godt!Lasse86C skrev:Den har vi sku da lige malet ude på jobetfin vogn

Str. er 245/40/19 på en 8.5" fælg foran, og 255/40/19 på en 9.5" fælg bagi. Giver en lille smule stretch, uden at være for megetJay-Jay skrev:Hvilke størrelser dæk har du på?
Per var skam lidt på arbejde, til træffet sidst.kimhemm skrev:Det er blevet rigtig godt Casper
Vi må have Per på arbejde en dag

Tjah nu går jeg lidt og kigger efter nye læder/alcantara forsæder.jokskilove skrev:Lækkert! Hvadskaldernuske?
Det sgu godt ud..chace skrev:Str. er 245/40/19 på en 8.5" fælg foran, og 255/40/19 på en 9.5" fælg bagi. Giver en lille smule stretch, uden at være for megetJay-Jay skrev:Hvilke størrelser dæk har du på?
Min T5 Multivan er sænket ca 65mm med en Bilstein B14 gevindundervogn, og det er lige som det skal være. Tror ikke det bliver godt, hvis den kommer længere ned.Silver skrev:hvad er det for sænkning der er brugt på den, kan finde gewind der sænker max 65mm men det er jo ikke nok til at få den ned på maven. ??
Næ, ikke lige umiddelbart. Den er også lidt tarvelig at se på nu,da der kun sidder 17" på den. Men inden så længe, kommer der 20" på, og så kan du da godt få et billedeSilver skrev:Har du et billede af den Jay ?