Hvis i arbejdede normalt alle de timer der går til Golfen og brugte de penge samt pengene der ellers skulle i Golfen ville du kunne købe en nyere BMW M3.....
Men den ser ud til at blive fin.
sådan kan du ikke gøre det op... der er jo mange der har en M3Sorens2 skrev:Jeg er stadig imponeret over nogen gider hælde så mange timer/penge i en G1.
Hvis i arbejdede normalt alle de timer der går til Golfen og brugte de penge samt pengene der ellers skulle i Golfen ville du kunne købe en nyere BMW M3.....![]()
Det man/vi alle skal huske på det er at enhver er sin egen lykkes smed...Når man har haft et liv som mit/karrierer jamen så vil man gerne for surt tjente penge bruge dem kontant på noget man brænder for..jeg bruger selvfølgelig/eller har brugt på huset, og køber da stadig gode gaver til lene, valdemar mm..men..jeg brænder for at lave noget jeg selv former..De ting jeg har brugt penge på til golfen er jo penge jeg har efter at have betalt hvad jeg ska til evt kreditorer. Skal også holde foredrag igen 2013 om at når man har været gennem sygdom, alvorlig trafik ulykke eller som jeg har været nær høstet 3 gange på en dag i ørkenen af de hårdeste taliban der findes, eller da jeg var ved at køre ud/vælte ned af en meget stejl bjergside i bosnien, eller i kroatien var omringet af fulde serbere kun 2 mand i pmv som JEG havde lavet men som gik død, eller i kosovo da min eks gik fra mig, og mit gamle værksted gik på tvang, og jeg blev dernede i 1 1/4 år i træk.. jaaa så har man pludselig lyst til at gøre ting man brænder for inden det er for sent, eller det bliver time nr 25..albeck skrev:sådan kan du ikke gøre det op... der er jo mange der har en M3Sorens2 skrev:Jeg er stadig imponeret over nogen gider hælde så mange timer/penge i en G1.
Hvis i arbejdede normalt alle de timer der går til Golfen og brugte de penge samt pengene der ellers skulle i Golfen ville du kunne købe en nyere BMW M3.....![]()
og ingen andre der har en bil magen til hans når den er færdig..
og så er der jo en "tilfredsstillelse" i at bygge sin egen..
Respekt... det er bestemt ikk off topic i en byggetråd, det handler om større ting end bare at købe en bil og køre i den!manilla skrev: Det man/vi alle skal huske på det er at enhver er sin egen lykkes smed...Når man har haft et liv som mit/karrierer jamen så vil man gerne for surt tjente penge bruge dem kontant på noget man brænder for..jeg bruger selvfølgelig/eller har brugt på huset, og køber da stadig gode gaver til lene, valdemar mm..men..jeg brænder for at lave noget jeg selv former..De ting jeg har brugt penge på til golfen er jo penge jeg har efter at have betalt hvad jeg ska til evt kreditorer. Skal også holde foredrag igen 2013 om at når man har været gennem sygdom, alvorlig trafik ulykke eller som jeg har været nær høstet 3 gange på en dag i ørkenen af de hårdeste taliban der findes, eller da jeg var ved at køre ud/vælte ned af en meget stejl bjergside i bosnien, eller i kroatien var omringet af fulde serbere kun 2 mand i pmv som JEG havde lavet men som gik død, eller i kosovo da min eks gik fra mig, og mit gamle værksted gik på tvang, og jeg blev dernede i 1 1/4 år i træk.. jaaa så har man pludselig lyst til at gøre ting man brænder for inden det er for sent, eller det bliver time nr 25..se bare søren...åbner sit eget værksted pga særlige omstændigheder..fedt syntes jeg...gør nu det i har lyst til..hvis konen siger noget så bare sig..."du får en meeeget gladerer mand hvis jeg får lov til dette"
bare sig det har jeg sagt.
kim. undskyld det lidt off tropics..
Har I hørt om hobby og forskellige interesser?Watcher skrev:Jeg må altså holde med søren her.. Der ingen tvivl om arbejdet er iorden og det gir en glæde, men som "forretningsmand" må man kigge på det økonomiske også, havde det så været på en 1950 cadillac f.eks ville det gi mening
Ja jeg siger heller ik der noget i vejen med hans hobby og smag er jo også forskellig..124036-009 skrev:Har I hørt om hobby og forskellige interesser?Watcher skrev:Jeg må altså holde med søren her.. Der ingen tvivl om arbejdet er iorden og det gir en glæde, men som "forretningsmand" må man kigge på det økonomiske også, havde det så været på en 1950 cadillac f.eks ville det gi mening
Sådan en gammel skod amerikaner siger f.eks. mig NADA!
Hørt Peter, hørt!Peter Jagt skrev:Der er da ikke noget federe end at have en 1'er stående i garagen. Det kan ikke diskuteres.
Peter Jagt skrev:Er det et Amerikaner forum det her![]()
Det er da ikke til at tro sine egne øjne, det man læser her. Der er da ikke noget federe end at have en 1'er stående i garagen. Det kan ikke diskuteres.
+1Peter Jagt skrev:Er det et Amerikaner forum det her![]()
Det er da ikke til at tro sine egne øjne, det man læser her. Der er da ikke noget federe end at have en 1'er stående i garagen. Det kan ikke diskuteres.
tak. jaa der er ikke mange i den originale farve mere...Watcher skrev:Ja den dur sku den farve !
tak for ros.124036-009 skrev:Det er sgu en lækker farve, dén bliver du glad for!
man bliver så frisk af at se på den hahaSorens2 skrev:Fuck i helvede en liderlig farve.
124036-009 skrev:Der er jo også denne:
der findes nok 5 forskellige L 51 c farvekoder... men de er så tæt på hinanden at du ikke kan se det... så farven er helt sikkert rigtig..jansom skrev:Enten snyder billederne eller også er fraven ikke ramt rigtigt. Det er jo nærmest mintgrøn eller turkisgrøn, det ser ikke lyseblåt ud da.