Modtog endelig et sæt OEM LED nummerpladelys

Det er US lysLAKGT skrev:Hvorfor er blinklyset tændt?

Hvad med de nye veeman hjul? Eller skal det være originale?Munkie skrev:Bilen fik en grundig vask og polering i dag.
Leder med lys og lygte efter de rigtige sommerhjul samt en løsning på den aaalt for høje undervogn.
Har ikke kodet US lys, billedet blev blot skudt lige i samme øjeblik at bilen låsteKasper Christensen skrev:Det er US lysLAKGT skrev:Hvorfor er blinklyset tændt?
Billede?kristian-k-1 skrev:Hvad med de nye veeman hjul? Eller skal det være originale?Munkie skrev:Bilen fik en grundig vask og polering i dag.
Leder med lys og lygte efter de rigtige sommerhjul samt en løsning på den aaalt for høje undervogn.

Cool så er jeg med, havde da også været helt skævt at køre rundt med.Munkie skrev:Har ikke kodet US lys, billedet blev blot skudt lige i samme øjeblik at bilen låsteKasper Christensen skrev:Det er US lysLAKGT skrev:Hvorfor er blinklyset tændt?
Det har jeg heller ikkeErikJ skrev:Er dit blinklys ikke nede under stregen i lygte? Synes aldrig jeg har set nogle der lyser sådan der
lille teaser 

Nej det er 8.5x19 et45_Jensen skrev:Er det 20"
Nej det er stadigvæk AP. Den er blevet skruet 20 mm længere ned foranMadsen9911 skrev:Har du skiftet undervogn igen, eller bare andre fjedre?![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk