Hvad skulle din lader være ratet til af heste? og hvilken manifold
havde du tænkt dig at invistere i ? Hvad tror du den kan lave af
heste og nm når den er færdig tror du?
Det er nu ikke første gang Dennis kommer med en lille optimistisk udmelding ang APR's produkterMulle S4 skrev:50 HK ved skift til en APR manifold incl spjæld
Ja ja jeg kan ta detkimhemm skrev:Det er nu ikke første gang Dennis kommer med en lille optimistisk udmelding ang APR's produkterMulle S4 skrev:50 HK ved skift til en APR manifold incl spjæld
Jeg mindes stadig noget kølende folie på en indsugning![]()
(og du kan ta det Dennis)
Hej Claus,CWH skrev:Hej Dennis
Super flot projekt, er vild med det originale look.
Du har vel ikke et link til der hvor man kan købe sådan en kobling, og ved du om de har noget der passer til 1.8t med 6trins gearkasse.
Mvh Claus

Hej kim,kimhemm skrev:Er det fra APR det hele ?? Er det en pakke med stumper du har købt ??
Takker puggipuggi skrev:Det ser godt ud, blir satme spændende og se hvad resultatet bliver når den skal rulles ind igen..!!

Ja Inaengineering skulle også lave nogen lækre tingDennis J skrev:Hej kim,kimhemm skrev:Er det fra APR det hele ?? Er det en pakke med stumper du har købt ??
nej jeg har kontaktet en sælger og tuningsdel fremstiller der hedder Inaengineering, som jeg har købt det hele igennem, jeg skulle jo have fremstillet specielt beslag til manifolden så den passer til VR6 gasspjæld, samt gasspjældskabel holder, så jeg lavede en samlet order med manifold, gasspjæld og det hele - så vidt jeg ved er jeg den eneste med gaskabel der montere den indsugningsmanifold, så visse dele skulle laves custom da den er fremstillet til RS4 gasspjæld.
Nå, jamen det er skam også en APR manifold - men måtte bare igennem INA, for han er kendt som Throttle body og part king, fordi han fremstiller en masse lækre ting til de herlige VAG maskiner herkimhemm skrev:Ja Inaengineering skulle også lave nogen lækre tingDennis J skrev:Hej kim,kimhemm skrev:Er det fra APR det hele ?? Er det en pakke med stumper du har købt ??
nej jeg har kontaktet en sælger og tuningsdel fremstiller der hedder Inaengineering, som jeg har købt det hele igennem, jeg skulle jo have fremstillet specielt beslag til manifolden så den passer til VR6 gasspjæld, samt gasspjældskabel holder, så jeg lavede en samlet order med manifold, gasspjæld og det hele - så vidt jeg ved er jeg den eneste med gaskabel der montere den indsugningsmanifold, så visse dele skulle laves custom da den er fremstillet til RS4 gasspjæld.
Undrede mig bare over at der stod APR på nemlig...
Hej Rix,RIX skrev:du har vel luret denne golf 4 1.8t
http://www.mft-motorsport.de/projekte.html
tæt på samme spec. lige nu,men de har massere af opdateringer 2.0 med mere![]()
VH.
Det er fordi jeg overvejer 18t igen og har lader og div til at ligge fra sidst jeg havde Audi. Og kan godt li det originale look du har..bslaursen skrev:Citat: det er desværre ikke muligt at købe delene løst, det sælges kun samlet som kit - men indsugningsmanifold er naturligvis en del for sig, og man kan også købe komplette udstødninger osv. 2,5 - 3"