Torben DH skrev:OMG! Fap fap fap....Peter Jagt skrev:(Ferrari F40) i 7x16 og 8x16.

Torben DH skrev:OMG! Fap fap fap....Peter Jagt skrev:(Ferrari F40) i 7x16 og 8x16.

Jeg har solgt de gamle BBS men har et ekstra sæt i 8x16..Aagaard skrev:BUM nogle sprøde fælge, det bliver for vildt! Du beholder vel RS'erne som ekstra sæt
De er godt nok fine til den.....mortenkjelde skrev:Status pt fra Maleren: Bilen er 99% færdig, der mangler lige en enkelt eller to timers polerarbejde. Så jeg regner med at levere den i løbet af næste uge, måske i weekenden.
Ferrari F40 fælge? Nu lyver du vidst Peter, du var da nede og prøvemontere dine nye 19" sidste weekend og det var i hvert fald ikke Ferrari, men okay de er da røde...

Takmanilla skrev:hej den ser rigtig godt ud glæder mig meget til at se den til et evt træf el lign, bliver fedt for dig at få den samlet
okay.. så blir det dejligt at få den afleveret til maler.. du har jo næsten skiftet alt udmanilla skrev:Det
men håber vi serpå et par øl og en godk snak til de forskellige
Det står Junge for at få ordnet - jeg ved ikke lige hvem der skal gøre det faktisk..Aagaard skrev:Hvem får du til at svejse fælge?

Det må jeg lige huske hvis jeg skal have reserverne i brugPeter Jagt skrev:Det står Junge for at få ordnet - jeg ved ikke lige hvem der skal gøre det faktisk..Aagaard skrev:Hvem får du til at svejse fælge?
Det skal jeg med lidt hjælp fra en kolega der lige skal hjælpe mig med at justere svejseren ind. Nå man ikke svejser til dagligt længere skal der lige lidt hjælp til når det er aluPeter Jagt skrev:Det står Junge for at få ordnet - jeg ved ikke lige hvem der skal gøre det faktisk..Aagaard skrev:Hvem får du til at svejse fælge?

Ja det var da den billige løsning..manilla skrev:Pæne håndtag,jaa jeg fik krom håndtag hjem fra tyskland komplet men dine er også fede, mvh kim