synes at huske det var kamei,hvis i skal gå helt over gevind
VH:
Jimmi K skrev:Tak for info RIX. Det vil jeg kigge nærmere på. Kan et 80'er soltag også bevæge sig tilbage på samme måde som på 2'eren ?
Tak.JerrilD skrev:fedt projekt.
Sådan en fin bil fortjener en original farve
Jimmi K skrev:Jeg har soltag i den og har lagt mærke til at nogen kan vippe op bagerst, men det kan mit ikke. Er det gået i stykker eller montere man et fra en audi 80'er?
Passat, nr 11:)RIX skrev:husk lige udstødningsventiler godt må være natium fyldte, nu når den for lader på![]()
ang gearkasse min. bolte istedet for nitterne i diff, helst gerne et spær i samtidig, de 16v kasser er ikke dem der er stærkest, evt. kan du gå over i en g60 kasse, og vist nok koblings kabel fra en transporter(den er jo hydraulisk på g60)
jeg ville nok selv gør lidt mere med for bremserne , evt. nogle girling g60 kalibere fra en audi s2, de passer lige på g60 skiverne![]()
VH:
Det er de stempler der er blevet anbefalet til mig.gtipeter skrev:hvorfor så lav kompression og ikke 8,5 f.eks?
Det vil jeg gøreTbjergdal skrev:Elsker når et projekt tager sådan en uventet drejning!![]()
Husk masser af billeder!
Jaja RIXRIX skrev:smid den lorte temperator ud og sæt en golf 1 oliekøler på istedet![]()
VH: