Op til FTZ og få dem her
http://www.e-shopauto.com/ampoules.phil ... vision.php
KD skrev:Er det billedet der snyder, eller skulle de rørhaler ikke have været lidt længere mod venstre for at sidde lige i udskæringen?
Ser ellers godt ud!
Ender nok også med at de for 20% ligesom min gamle, så må vi se om jeg vil have i de forreste ogsåMathiasFB skrev:Gode billeder, det ser skide lækkert ud![]()
Jeg stemmer for at du skal tone de bagerste ruder.
Så 35% bag, 50% for ?Morten16v skrev:Du skal bare have den lyseste i hele vejen rundt. evt en tand mørkere i bagruden, det havde jeg i min Polo 6n i sin tid og det fungerede overraskende godt. Og de skreg ikke "stop mig" når man så det fra siden
På den mådeMorten16v skrev:Kan ikke huske % men det var den lyseste i alle ruder undtagen bagruden, den var en tand mørkere
Få du nu bare fingeren ud, og få limet den spoiler påMøLLeR skrev:Du skal ikke have solfilm i, din blege abe.
Nu er de bagereste jo også "ens" på den måde jeg skriver. En bagrude er den bagereste rude i bilen.. Kan kendes på der ofte er "striber" i den og den vender på samme måde for forruden. Det er den du kigger ud af ved normal kørsel, så frem du sidder normal i sædetSnask skrev:På den mådeMorten16v skrev:Kan ikke huske % men det var den lyseste i alle ruder undtagen bagruden, den var en tand mørkereTror dog jeg vil have de bagerste "ens".. Nu må vi se, den skal først over til Lasse de 3 dage op til påske
Kæmpe thumps up herfra!Snask skrev:udover det originale luftfilter er monteret igen ( i stor glæde for M.Kronborg)
Foran er 215/35-18 på en 8.5x18MathiasFB skrev:Fede billeder af fælge, udstødning osv.![]()
Er spændt på at høre din vurdering af dækkene. Er de 215/35?
Min vil også sidelæns under hjulspin, men det fordi højre trækaksel er længere end venstre. Det gør alle forhjulstrukne bilerMathiasFB skrev:Det er netop regnvejr, jeg tænker på. Gav jeg gas i regnvejr i 2. og 3. gear med mine Fulda dæk, skred bilen sidelæns pga. hjulspind.
Helt vildt, sådan lidt skrå bag fra....uhmSylleGS skrev:De hjul sidder jo som Hans i Grethe! Super lækkert!!
Vi ses i Århus den 7/4
Næh..og det sad heller ikke på da du kørte med sidstKronborg skrev:Ikke dårligt, ikke dårligt
Har du egenligt stadig det originale filter monteret ?
Jeg er skuffet ! Så skuffetSnask skrev:Næh..og det sad heller ikke på da du kørte med sidstKronborg skrev:Ikke dårligt, ikke dårligt
Kronborg skrev:Jeg er skuffet ! Så skuffetSnask skrev:Næh..og det sad heller ikke på da du kørte med sidstKronborg skrev:Ikke dårligt, ikke dårligt
Nu er bilen ikke pæn aligevel