Kan man det? Så må jeg lige prøve med vcds'en imorgen.Madsen9911 skrev:Ser godt ud Jonasskal du ha kodet styrken på det positions lys lidt ned?
hvis du sætter dem på 1%, så er de slukket Hvilke fjedre til AP undervognen?Munkie skrev:Nej det er 8.5x19 et45_Jensen skrev:Er det 20"Nej det er stadigvæk AP. Den er blevet skruet 20 mm længere ned foranMadsen9911 skrev:Har du skiftet undervogn igen, eller bare andre fjedre?![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lowtecs gør det ellers også godt. 155mm i for og ca 150mm bag.allkart skrev:Hvilke fjedre til AP undervognen?Munkie skrev:Nej det er 8.5x19 et45_Jensen skrev:Er det 20"Nej det er stadigvæk AP. Den er blevet skruet 20 mm længere ned foranMadsen9911 skrev:Har du skiftet undervogn igen, eller bare andre fjedre?![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Min må også længere ned, ellers hedder det Luft.
Du er ikke raskMunkie skrev:Overvejer at sælge bilen til fordel for et andet fy fy mærke. Så hvis nogen kunne tænke sig en (synes jeg selv) flot G7 med 25 på klokken og et års fortsat fabriksgaranti så sig til

Du er ikke raskMunkie skrev:Overvejer at sælge bilen til fordel for et andet fy fy mærke. Så hvis nogen kunne tænke sig en (synes jeg selv) flot G7 med 25 på klokken og et års fortsat fabriksgaranti så sig til

Haha tak. Det er farligt at sælge biler, man bliver fristet hele tidenmikep skrev:Du er ikke raskMunkie skrev:Overvejer at sælge bilen til fordel for et andet fy fy mærke. Så hvis nogen kunne tænke sig en (synes jeg selv) flot G7 med 25 på klokken og et års fortsat fabriksgaranti så sig til
På den fede måde
Jeg kunne godt bruge hjulene

Tja jeg synes godt den kunne komme 3-4 cm længere nedmikep skrev:Den står flot med den sænkning og de hjul

Jeg handler jo som sagt biler og når man gør det så dukker der tit fristelser opjansom skrev:Dig og de mange andre der skifter bil som vi andre skifter sokker: handler i bilerne og alt det ekstra udstyr i putter i dem ekstremt billigt? Det må da koste jer en hulens bunke penge at skifte bil så tit
Jeg har sat den til 180.000,- som den står.ABT skrev:Så den sælges altså til "indkøbspris", eller..![]()
Hvad skal/kan den koste?
En Mercedes C-klasse. Sælger dem dagligt og det kører sku lækkertNicklossi skrev:Hvad vil du dog have i stedet for?
Det forstå jeg dælme godt. Er det den helt nye model, eller den før?Munkie skrev:En Mercedes C-klasse. Sælger dem dagligt og det kører sku lækkertNicklossi skrev:Hvad vil du dog have i stedet for?
Har du en guide til hvordan man gør det?Munkie skrev:Kan man det? Så må jeg lige prøve med vcds'en imorgen.Madsen9911 skrev:Ser godt ud Jonasskal du ha kodet styrken på det positions lys lidt ned?
Jeg har ikke nogen for jeg kunne ikke finde ud af detsteffenc skrev:Har du en guide til hvordan man gør det?Munkie skrev:Kan man det? Så må jeg lige prøve med vcds'en imorgen.Madsen9911 skrev:Ser godt ud Jonasskal du ha kodet styrken på det positions lys lidt ned?