Stod helt original den dag jeg hentede den, men er så småt begyndt at kave lidt ved den
Som den så ud da jeg hentede bilen

Mange tak. Jeg er også meget tilfreds med den billedserie, som jeg synes er alle pengene værd.Gkristensen skrev: ↑10. feb 2018, 09:49Det er satme nogle fede billeder, du har fået taget af din!!![]()
Hvem har skudt dem?![]()
HansH skrev: ↑10. feb 2018, 10:01Mange tak. Jeg er også meget tilfreds med den billedserie, som jeg synes er alle pengene værd.Gkristensen skrev: ↑10. feb 2018, 09:49Det er satme nogle fede billeder, du har fået taget af din!!![]()
Hvem har skudt dem?![]()
Ud over at kunne glæde sig over dem nu, så er de rigtig dejlige at have til annoncen når den en dag skal sælges.
Så gælder det jo om at den til den tid stadig ligner billederne. Den udfordring tager jeg gerne op![]()
Navn, link osv på fotograf står i teksten i første indlæg her: viewtopic.php?f=108&t=122593
Mht sprinklerslangen;
Det er rigtig lusket, for du ser ikke nødvendigvis en læk før det er alt for sent.
Det løber ud oppe på loftet, inden det kommer ud i bagklappen, og så løber det ned langs D-stolpen og laver ravage i elektronikken dernede.
Når først elektronikken begynder at skabe sig og man ser skjolder på himlen - så er det alt for sent.
Hehe... jeg tænkte lidt det samme.. forkert tuner..MichaelSmed skrev: ↑11. feb 2018, 21:52Er det ikke samme motor som i Golf 6 GTI (EU version), en CCZB?
For de er da rimelig nemme at lægge en ny fil i.
Ja hvis det er CCZB motor, så tager det omkring en time, +/-, ved Landberg, det tog det på minHansH skrev:Hehe... jeg tænkte lidt det samme.. forkert tuner..
Den der havde Thomas L. fikset ligesom man smutter mandler, og der havde for længst været en ny fil i nu
MichaelSmed skrev: ↑11. feb 2018, 21:52Er det ikke samme motor som i Golf 6 GTI (EU version), en CCZB?
For de er da rimelig nemme at lægge en ny fil i.
Hmm... uden at skulle lyde alt for skråsikker, så er der selvfølgelig kun én måde at finde ud af om Landberg kan fikse denneGkristensen skrev: ↑12. feb 2018, 00:29Jeg vil gerne se bare en eneste, der har fået chippet en passat fra 2012 med 2.0 tsi motor(ikke gti eller scirocco) så kan det være jeg tager mine ord i mig igen, men tvivler på der er nogle der hsr fået chippet den bil, med samme styring![]()
Jeg kan ikke engang komme ind og slå en selealarm fra via vagcom eller vcds
HansH skrev: ↑12. feb 2018, 07:20Hmm... uden at skulle lyde alt for skråsikker, så er der selvfølgelig kun én måde at finde ud af om Landberg kan fikse denneGkristensen skrev: ↑12. feb 2018, 00:29Jeg vil gerne se bare en eneste, der har fået chippet en passat fra 2012 med 2.0 tsi motor(ikke gti eller scirocco) så kan det være jeg tager mine ord i mig igen, men tvivler på der er nogle der hsr fået chippet den bil, med samme styring![]()
Jeg kan ikke engang komme ind og slå en selealarm fra via vagcom eller vcds
![]()
Jeg vil bare sige sådan - jeg mindes ikke at have hørt om en VAG fra de årgange, som han ikke har kunnet lave.
Som jeg husker det, var det de nyere 1.2TDI og 1.6TDI det tog lidt tid med, før de var knækket.
CCZB motoren ligger i flere forskellige modeller, og jeg mener bare vi skulle have hørt om det hvis der var et uløseligt problem med den. Har alligevel læst med et stykke tid herinde....![]()
Men fair nok! Skal ikke kunne sige det med sikkerhed..
Det med selealarmen ?! Har i hvert fald ikke noget med motorstyringen at gøre. Det kodes i [17] instrument.
Jeg har været ude for ikke at kunne gøre det med dansk VCDS, hvorimod den engelske kunne (eller var det omvendt.. lige meget).