Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558 (Update 26/04 - top død)
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558 (Update 26/04 - top død)
Efter at have kørt i en stage 2 A3 1.8 TFSI i et par år, skulle der ske noget nyt. Det blev til en Cupra - og en ret spændende en af slagsen, hvis jeg selv skal sige det
Motor:
- Mahle smedede stempler
- Mahle lejer
- IE Tuscan stænger
- IE ventilstyr
- IE ventilfjedre
- Oversize ventiler
- BSH/AFI Work of Art udstødningsmanifold
- Precision 5558 BB turbo
- BCS turboback udstødning uden cat
- 1.8T oliepumpe konvertering
- Enkelmasse svinghjul
- Upgrade kobling
- Fluiddampr
- REVO pcv delete
- REVO indsugning
- REVO software
- TTRS in tank pumpe
- Torqbyte_ PM3 LPFP controller
- Upgrade HPFP
- Dyser..?
- GFB G-Force II boost controller
- GFB DV+
- 034Motorsport motorophæng
- 034Motorsport gearkasseophæng
- 034Motorsport dogboneophæng
Undervogn:
- quattro fra en S3
- Team Dynamics Pro Race 1.2 18" monteret med Michelin Pilot Super Sport
- Revo by Alcon bremser - er usikker på om det er 355 eller 380mm
Der er sikkert glemt noget, men dette opdateres senere.
Jeg hentede bilen i midten af Juli. Tomgangen var noget hård og ujævn, men gik ud fra det var pga PCV delete og toppen der var lavet. Den svedte ligeledes lidt olie fra topdækselpakningen, hvilket jeg ikke bekymrede mig yderligere over. Bilen kørte, omend jeg ikke synes den var så hurtig som den skulle være med det den blev rullet til. Efter 2 år med 250 HK, føltes den dog hurtig og kørte fint...
Glæden var dog kort, da jeg dagen efter afhentingen opdagede olieforbruget. Den sluger 1L olie på 200KM - hvilket virkede så ekstremt der ikke skulle køres i den. Kompression blev målt, resultatet var meget lav kompression på cylinder 1 og lidt lav på cylinder 3... Bilen blev smidt på autotrailer, og nu står den og venter på min mekaniker får tid. Der bliver skudt kompression ud af oliepinden, så vi forventer det er stempler/stempelringe. Om blokken har taget skade, det ser vi når motoren bliver rykket ud.
Første prioritet er at få bilen ud og køre og gøre den stabil, da det skal være min daily driver. Ligeledes er planen den skal bruges til trackdays.
Men der er selvfølgelig også planlagt lidt lir til den, som kommer løbende (efter den kører igen):
- Centerudstødning eller 3.0 tdi stil
- RCD 330 Plus
- Facelift rat
- Facelift bagklap med originale LED baglygter
- Diverse kulfiber dele (B-stolpe indkøbt)
- Upgrade bremser bag
- Sort tag
- Tonede ruder bag
- Sort grill
- Opgraderet anlæg
De ting er planlagt - jeg har også en drøm om at få DSG i den, men jeg aner ikke om det kan lade sig gøre.
Jeg er ikke selv mekaniker og jeg ved kun begrænset om motor/teknik, så jeg ser frem til at lære en helvedes masse af dette projekt. Og måske endda selv kunne skrue en dag
Hvis der er folk der kender til bilen eller har fif, i forhold til de problemstillinger jeg står med, hører jeg gerne fra jer
Motor:
- Mahle smedede stempler
- Mahle lejer
- IE Tuscan stænger
- IE ventilstyr
- IE ventilfjedre
- Oversize ventiler
- BSH/AFI Work of Art udstødningsmanifold
- Precision 5558 BB turbo
- BCS turboback udstødning uden cat
- 1.8T oliepumpe konvertering
- Enkelmasse svinghjul
- Upgrade kobling
- Fluiddampr
- REVO pcv delete
- REVO indsugning
- REVO software
- TTRS in tank pumpe
- Torqbyte_ PM3 LPFP controller
- Upgrade HPFP
- Dyser..?
- GFB G-Force II boost controller
- GFB DV+
- 034Motorsport motorophæng
- 034Motorsport gearkasseophæng
- 034Motorsport dogboneophæng
Undervogn:
- quattro fra en S3
- Team Dynamics Pro Race 1.2 18" monteret med Michelin Pilot Super Sport
- Revo by Alcon bremser - er usikker på om det er 355 eller 380mm
Der er sikkert glemt noget, men dette opdateres senere.
Jeg hentede bilen i midten af Juli. Tomgangen var noget hård og ujævn, men gik ud fra det var pga PCV delete og toppen der var lavet. Den svedte ligeledes lidt olie fra topdækselpakningen, hvilket jeg ikke bekymrede mig yderligere over. Bilen kørte, omend jeg ikke synes den var så hurtig som den skulle være med det den blev rullet til. Efter 2 år med 250 HK, føltes den dog hurtig og kørte fint...
Glæden var dog kort, da jeg dagen efter afhentingen opdagede olieforbruget. Den sluger 1L olie på 200KM - hvilket virkede så ekstremt der ikke skulle køres i den. Kompression blev målt, resultatet var meget lav kompression på cylinder 1 og lidt lav på cylinder 3... Bilen blev smidt på autotrailer, og nu står den og venter på min mekaniker får tid. Der bliver skudt kompression ud af oliepinden, så vi forventer det er stempler/stempelringe. Om blokken har taget skade, det ser vi når motoren bliver rykket ud.
Første prioritet er at få bilen ud og køre og gøre den stabil, da det skal være min daily driver. Ligeledes er planen den skal bruges til trackdays.
Men der er selvfølgelig også planlagt lidt lir til den, som kommer løbende (efter den kører igen):
- Centerudstødning eller 3.0 tdi stil
- RCD 330 Plus
- Facelift rat
- Facelift bagklap med originale LED baglygter
- Diverse kulfiber dele (B-stolpe indkøbt)
- Upgrade bremser bag
- Sort tag
- Tonede ruder bag
- Sort grill
- Opgraderet anlæg
De ting er planlagt - jeg har også en drøm om at få DSG i den, men jeg aner ikke om det kan lade sig gøre.
Jeg er ikke selv mekaniker og jeg ved kun begrænset om motor/teknik, så jeg ser frem til at lære en helvedes masse af dette projekt. Og måske endda selv kunne skrue en dag
Hvis der er folk der kender til bilen eller har fif, i forhold til de problemstillinger jeg står med, hører jeg gerne fra jer
Senest rettet af Nikkelsen 26. apr 2020, 19:03, rettet i alt 4 gange.
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
- JesperA6
- Nyt medlem
- Indlæg: 355
- Tilmeldt: 25. mar 2014, 19:40
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 7 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Rigtig spændende bil må man sige!. Lidt trist at forummet her er ved at gå i stå desværre, hvis sådan en bil ikke kan få nogen kommentarer!.
Har du haft fat i tidligere ejer? Lyder som om han har solgt dig en bil med defekt motor? Ellers fedt endelig at se en cupra med 4x4 der kan bruge kræfterne til noget
Har du haft fat i tidligere ejer? Lyder som om han har solgt dig en bil med defekt motor? Ellers fedt endelig at se en cupra med 4x4 der kan bruge kræfterne til noget
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2418
- Tilmeldt: 25. okt 2014, 09:48
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8641 Sorring
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 125 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
ligner en jeg har haft på "liften" og sagde "phy det bliver dyrt " ............
hvad er reg. nr. så kan jeg se om det er den jeg har en autoscan og billeder mm. fra.
hvad er reg. nr. så kan jeg se om det er den jeg har en autoscan og billeder mm. fra.
Rigtige mænd har egen Lift og er ikke bange for at bruge den
VW Touran 2016 2.0 Tdi 190HK 7 personers DSG med alt udstyr....
VW Touran 1.9 2008 som extra bil
Jeep Grand Cherokee 1998 som trækker af maskin og tiptraler ( 35-50L / 100km !!!!! )
Landrover til sjov efter kl 23....
VCDS mm
VW Touran 2016 2.0 Tdi 190HK 7 personers DSG med alt udstyr....
VW Touran 1.9 2008 som extra bil
Jeep Grand Cherokee 1998 som trækker af maskin og tiptraler ( 35-50L / 100km !!!!! )
Landrover til sjov efter kl 23....
VCDS mm
- JerrilD
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2179
- Tilmeldt: 24. mar 2009, 20:28
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Trekants Området
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 58 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Nok fordi det ikke er en Audi eller VW
Men hold da kæft en lækker vogn, ved fede upgrades!!!
Suzuki SJ410 Tintop 1985
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Fin vogn, den skal nok kunne overraske i trafikken
Men surt at sælger ikke var ærlig
Men surt at sælger ikke var ærlig
- vandhunden
- Medlem
- Indlæg: 1393
- Tilmeldt: 25. maj 2010, 11:39
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 156 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Super bil
Den trækker skindet af en cacaomælk
Trist med det olieforbrug og det tyder på at den motor skal renoveres
Den trækker skindet af en cacaomælk
Trist med det olieforbrug og det tyder på at den motor skal renoveres
Nuværende køretøjer: VW Passat 2,0 TDI BMT Variant 190 HK DSG6 & Honda 1100 CBR BlackBird
- Realtor
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4184
- Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 496 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Dårlig stil af sælger, hvis man velvidende har solgt en så tunet bil defekt. Der må næsten være nogen herinde som kender til den.
2020 Audi E-tron 55
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Nej, jeg har ikke snakket med tidligere ejer - kommer heller ikke til at kontakte ham. Bilen er jo handlet privat og som beset, så der er alligevel ikke noget at gøre. Min mekaniker skulle have været med ud og se på den, men blev nødt til at aflyse i sidste øjeblik - jeg tager det som dyre lærepenge og trøster mig ved, at jeg efter dette selv ved den er 100% i ordenJesperA6 skrev: ↑18. aug 2018, 18:12Rigtig spændende bil må man sige!. Lidt trist at forummet her er ved at gå i stå desværre, hvis sådan en bil ikke kan få nogen kommentarer!.
Har du haft fat i tidligere ejer? Lyder som om han har solgt dig en bil med defekt motor? Ellers fedt endelig at se en cupra med 4x4 der kan bruge kræfterne til noget
Jeg sender dig lige en PB!
Tak, synes også selv der er ret fede upgrades på
Sådan er livet - det er dyre lærepenge
Ja, er ret spændt på at få den åbnet og se hvordan det ser ud... Forventingen er nye stempler og blokken skal hones desværre.vandhunden skrev: ↑18. aug 2018, 20:57Super bil
Den trækker skindet af en cacaomælk
Trist med det olieforbrug og det tyder på at den motor skal renoveres
Jeg har i hvert fald snakket med en enkelt herinde fra, der har kendskab til bilen
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
- Kronborg
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1607
- Tilmeldt: 15. feb 2009, 19:23
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brønderslev
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 100 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Kæft den er fed og med de rigtige opgraderinger.
Kiggede selv på den, da den blev smidt på nettet
Det skal nok blive godt!
Kiggede selv på den, da den blev smidt på nettet
Det skal nok blive godt!
- Mikkel K
- Medlem
- Indlæg: 1155
- Tilmeldt: 23. jun 2008, 20:15
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Viborg
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 29 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Wow, det er fedt med 4x4! Håber ikke der er alt for ubehagelige overraskelser, og at du får indfriet potentialet.
- Mikkel G
- Medlem
- Indlæg: 741
- Tilmeldt: 28. jul 2009, 14:48
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 110 times
- Been thanked: 128 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Fed bil, med fede dele.. Bare en skam den skal renoveres.
Tror jeg har set den på striben i Næstved nogle gange?
Lækkert med 4x4, FWD med 300hk+ bliver det hurtigt kedeligt i længden, har prøvet at køre med bagtøjet slået fra på min pga. rullefeltsmåling, og det går bare op i hjulspind
Tror jeg har set den på striben i Næstved nogle gange?
Lækkert med 4x4, FWD med 300hk+ bliver det hurtigt kedeligt i længden, har prøvet at køre med bagtøjet slået fra på min pga. rullefeltsmåling, og det går bare op i hjulspind
Skoda Fabia 6Y 1.2 12V vinterracer 2023-?
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
Baguette-racer: Renault Megane 3 RS Coupé 2023-?
Audi A3 8P 2.0 TFSI Quattro 2015-2023 Solgt
Audi A4 B6 Avant 1.8T Airride 2013-2015 Solgt
Audi A4 B5 1.8T Quattro 2012-2013 Solgt
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Jo tak - jeg regner også med det bliver ret godt... Selvom den ikke kan følge med din A3 Den er jeg spændt på at se færdig. Er der fremskridt i projektet?
Tak! Nu bliver den i hvert fald gennemgået fra A-Z, så det hele spiller
Den kan sagtens have været på striben Næstved, den er hentet på Sjælland. Enig med 4x4! Alle mine tidligere biler har haft 250+HK på forhjulet, hvilket bliver kedeligt i længden. Selv med gode dæk kan det give problemer, i regnvejr er det håbløst.Mikkel G skrev: ↑20. aug 2018, 09:39Fed bil, med fede dele.. Bare en skam den skal renoveres.
Tror jeg har set den på striben i Næstved nogle gange?
Lækkert med 4x4, FWD med 300hk+ bliver det hurtigt kedeligt i længden, har prøvet at køre med bagtøjet slået fra på min pga. rullefeltsmåling, og det går bare op i hjulspind
Efter at have kørt lidt med 4x4, kan jeg godt se det bliver svært at gå tilbage igen
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
En lille update, der dog er knap så spændende:
Bilen har stået stille de sidste 3 uger, mens jeg har ventet på min mekaniker (ham der også skulle med over og hente den) har fået tid. Der er intet sket endnu - det er min tålmodighed desværre ikke til, så jeg har hentet bilen hjem og finder en anden der kan lave den. Jeg er i overvejelsesfasen om hvem det skal være - hvis i har forslag til en der er dygtig og tager en fair pris, hører jeg gerne fra jer. Helst i midt eller nordjylland.
Jeg rejser til England torsdag, så der sker nok ikke mere før jeg kommer hjem igen næste uge.
Fik dog lavet lidt småting, da bilen var hjemme:
Fik monteret B-stolpe i kulfiber
Der var monteret øjenskygger på bilen, som jeg absolut ikke kan lide. Disse blev pillet af - men for fanden hvor sad de fast, et rigtigt lorte arbejde. Der er kommet lidt små skrammer og ridser i glas efter dette, håber de kan poleres væk på en måde. Alternativt må jeg få nye glas (kan man det?) eller lygter.
Udover dette, fik jeg også monteret en sort grill i stedet for den sølv. Overvejer stadig om Seat logo skal males sort også.
Kan det lade sig gøre, at kode kørelyset fra halogenpæren? Det ser noget federe ud når kun xenon delen lyser.
Bilen har stået stille de sidste 3 uger, mens jeg har ventet på min mekaniker (ham der også skulle med over og hente den) har fået tid. Der er intet sket endnu - det er min tålmodighed desværre ikke til, så jeg har hentet bilen hjem og finder en anden der kan lave den. Jeg er i overvejelsesfasen om hvem det skal være - hvis i har forslag til en der er dygtig og tager en fair pris, hører jeg gerne fra jer. Helst i midt eller nordjylland.
Jeg rejser til England torsdag, så der sker nok ikke mere før jeg kommer hjem igen næste uge.
Fik dog lavet lidt småting, da bilen var hjemme:
Fik monteret B-stolpe i kulfiber
Der var monteret øjenskygger på bilen, som jeg absolut ikke kan lide. Disse blev pillet af - men for fanden hvor sad de fast, et rigtigt lorte arbejde. Der er kommet lidt små skrammer og ridser i glas efter dette, håber de kan poleres væk på en måde. Alternativt må jeg få nye glas (kan man det?) eller lygter.
Udover dette, fik jeg også monteret en sort grill i stedet for den sølv. Overvejer stadig om Seat logo skal males sort også.
Kan det lade sig gøre, at kode kørelyset fra halogenpæren? Det ser noget federe ud når kun xenon delen lyser.
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
REVO bremserne er 365mm hvis jeg husker rigtigt. 380mm får du ikke under 18" TD pr 1.2, jeg havde mine 370mm revobremser under og det var næsten ikke muligt.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 0#p1424573
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 0#p1424573
-
- Medlem
- Indlæg: 546
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 20:18
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 30 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Umiddelbart ser det ud til du har de rigtige stumper på bilen men måske er det brændstoffet som der er fejlet som flere har prøvet med en ødelagt cyl 1 til følge af for mager blanding
Du skal ha kigget på hvilke dyser du har nu du skiller den af og evt ha sendt dem over og få dem testet i UK
Inden du kaster en masse penge af sted efter den på motoren så laver vw motorsport en blok der kan holde til en del til fornuftige penge har jeg lade mig fortælle..
hvad skulle bilen eftersigende have af hk/Nm med det set up ?
Når nu den har alt det Revo mon så ikke Brian fra BN autoteknik kender til bilen ??
http://revotechnik.dk/
Du kan evt give ham et kald måske ved han allerede noget ?
Du skal ha kigget på hvilke dyser du har nu du skiller den af og evt ha sendt dem over og få dem testet i UK
Inden du kaster en masse penge af sted efter den på motoren så laver vw motorsport en blok der kan holde til en del til fornuftige penge har jeg lade mig fortælle..
hvad skulle bilen eftersigende have af hk/Nm med det set up ?
Når nu den har alt det Revo mon så ikke Brian fra BN autoteknik kender til bilen ??
http://revotechnik.dk/
Du kan evt give ham et kald måske ved han allerede noget ?
Nuværende bil
Golf 6 2,0
Tidligere biler:
Audi S6 V10.... Golf 3 VR6... Golf 3 1,8.... Corolla AE82 GT Twincam
Golf 6 2,0
Tidligere biler:
Audi S6 V10.... Golf 3 VR6... Golf 3 1,8.... Corolla AE82 GT Twincam
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
De sidder da lige som de skal - det var ikke mange mm frigangjakethemoss skrev: ↑22. aug 2018, 16:33REVO bremserne er 365mm hvis jeg husker rigtigt. 380mm får du ikke under 18" TD pr 1.2, jeg havde mine 370mm revobremser under og det var næsten ikke muligt.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 0#p1424573
Det ser ud til det er 355 eller 365 ja... Men de bremser fandme godt. Jeg skal have nye klodser snart, det går jeg ud fra BN er leveringsdygtige i ..?
Kan du huske/ved du hvilke dyser der er monteret?
Ja, det skal i hvert fald findes ud af hvorfor den er endt sådan. Ikke meget ved at skifte stempler og stå med det samme problem kort efter. Jeg har forhørt mig hos lidt forskellige (meget) kyndige folk, hvor der er lidt delte meninger. En mener det skyldes dyser, en anden nævner software. Jeg aner det ikke og har ingen holdning til det, det skal bare lavesPacs skrev: ↑22. aug 2018, 19:28Umiddelbart ser det ud til du har de rigtige stumper på bilen men måske er det brændstoffet som der er fejlet som flere har prøvet med en ødelagt cyl 1 til følge af for mager blanding
Du skal ha kigget på hvilke dyser du har nu du skiller den af og evt ha sendt dem over og få dem testet i UK
Inden du kaster en masse penge af sted efter den på motoren så laver vw motorsport en blok der kan holde til en del til fornuftige penge har jeg lade mig fortælle..
hvad skulle bilen eftersigende have af hk/Nm med det set up ?
Når nu den har alt det Revo mon så ikke Brian fra BN autoteknik kender til bilen ??
http://revotechnik.dk/
Du kan evt give ham et kald måske ved han allerede noget ?
Kan du sende mig noget på sådan en blok? Kan intet finde på Google. Det eneste jeg kan finde er dette: https://www.performancebyie.com/ie-sport-short-block og jeg har jo finde stænger mv i forvejen, så det virker som en dyr løsning. Den skulle være kørt ind med cirka 550HK
Jeg har været lidt i dialog med BN
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Jeg har været i dialog med JO-tuning ang. godkendelse af bilen. Til min store overraskelse lyder 4x4 til at kunne godkendes forholdsvis nemt. Jeg spurgte ligeledes ind til godkendelse af motor, hvilket heller ikke lød til at være et problem såfremt den bestod forureningstest i første forsøg. Priserne skulle være 16k for 4x4 og 15k for motor... Ikke i nærheden af så slemt som jeg troede - jeg troede faktisk slet ikke det kunne lade sig gøre..?
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
-
- Medlem
- Indlæg: 546
- Tilmeldt: 3. okt 2009, 20:18
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 30 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Hvis det er en SW fejl så det sku noget dumt når der nu er RS3 pumpe og PM3 på.. Det skal give nok fuel.. Hvad er din HPFP for en ?Nikkelsen skrev: ↑22. aug 2018, 23:31De sidder da lige som de skal - det var ikke mange mm frigangjakethemoss skrev: ↑22. aug 2018, 16:33REVO bremserne er 365mm hvis jeg husker rigtigt. 380mm får du ikke under 18" TD pr 1.2, jeg havde mine 370mm revobremser under og det var næsten ikke muligt.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 0#p1424573
Det ser ud til det er 355 eller 365 ja... Men de bremser fandme godt. Jeg skal have nye klodser snart, det går jeg ud fra BN er leveringsdygtige i ..?
Kan du huske/ved du hvilke dyser der er monteret?
Ja, det skal i hvert fald findes ud af hvorfor den er endt sådan. Ikke meget ved at skifte stempler og stå med det samme problem kort efter. Jeg har forhørt mig hos lidt forskellige (meget) kyndige folk, hvor der er lidt delte meninger. En mener det skyldes dyser, en anden nævner software. Jeg aner det ikke og har ingen holdning til det, det skal bare lavesPacs skrev: ↑22. aug 2018, 19:28Umiddelbart ser det ud til du har de rigtige stumper på bilen men måske er det brændstoffet som der er fejlet som flere har prøvet med en ødelagt cyl 1 til følge af for mager blanding
Du skal ha kigget på hvilke dyser du har nu du skiller den af og evt ha sendt dem over og få dem testet i UK
Inden du kaster en masse penge af sted efter den på motoren så laver vw motorsport en blok der kan holde til en del til fornuftige penge har jeg lade mig fortælle..
hvad skulle bilen eftersigende have af hk/Nm med det set up ?
Når nu den har alt det Revo mon så ikke Brian fra BN autoteknik kender til bilen ??
http://revotechnik.dk/
Du kan evt give ham et kald måske ved han allerede noget ?
Kan du sende mig noget på sådan en blok? Kan intet finde på Google. Det eneste jeg kan finde er dette: https://www.performancebyie.com/ie-sport-short-block og jeg har jo finde stænger mv i forvejen, så det virker som en dyr løsning. Den skulle være kørt ind med cirka 550HK
Jeg har været lidt i dialog med BN
Hvis det er dine dyser der ikke kan levere nok og du har et par muligheder i den nye RS3 dyser eller apr/hgp men sidst nævnte koster rigeligt. Der er også RS4 dyser men de ryger lidt/meget synes jeg..
Hvis du kan klare dig med stempler så det til at komme igennem så længe blokken er ok. Jeg formoder det er overstørrelse dem der sidder i nu og mener ik man kan bore 2 gange i den der blok og så få stempler til det
Måske Jake ved det ?
Nuværende bil
Golf 6 2,0
Tidligere biler:
Audi S6 V10.... Golf 3 VR6... Golf 3 1,8.... Corolla AE82 GT Twincam
Golf 6 2,0
Tidligere biler:
Audi S6 V10.... Golf 3 VR6... Golf 3 1,8.... Corolla AE82 GT Twincam
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Jeg ved det setup kørte et par år uden problemer med revo softwaren og den er gennemtestet. Teknisk fejl eller forkert brug er mine bud. Jeg er bekendt med at den da den forlod værkstedet havde rs4 dyser i, jeg ved dog ikke om det er ny eller gammel model da begge duer med revo softwaren. Jeg kørte selv med samme software og turbo dog på en standard blok i et par år uden et eneste hik og jeg mener da jeg kørte min friskt til, det er der da en del der kan skrive under på da Golfen gav en del ture til dem der havde lyst. Hav in mente at efter sådan et setup forlader et værksted er der ingen garanti for hvordan ejeren bruger den eller om en klog ven lige har en god ide til at ændre setup uden de har det store overblik. Med mindre du har et behov for at komme over 500hk, er min klare anbefalig at finde en standard cupra/S3/6R/Scirocco motor og holde ydelsen under 500. Hvis den så brækker sig kan du få adskillige std. motorer for prisen du betaler for at få bygget en. Jeg ved det lyder godt med en bygget motor, men du ændrer parameterne som hele setuppet arbejder under. anden inerti i massen af plejlstænger, kompression på stempler. Jeg kender ikke mange med bygget motor der ikke har haft havari og deraf dyr ombygning. På Brian's gamle felt viste min 489hk og 546nm, det er sjovt i en fwd, men fantastisk i 4wd
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 75
- Tilmeldt: 19. jun 2008, 21:47
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: ålborg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Fedt projekt og krydser fingre for du får den ud og køre snarest, er surt når tingene går i stykker så hurtigt
Hvis du ikke har fundet en til og lave den så evt. prøv og ring og tag en snak med peter fra bakkely auto, har han skruet rigtig meget cupra og er god med hans priser. Kan finde hans nummer hvis du ikke har fundet en. Hans værksted ligger i hjørring
Hvis du ikke har fundet en til og lave den så evt. prøv og ring og tag en snak med peter fra bakkely auto, har han skruet rigtig meget cupra og er god med hans priser. Kan finde hans nummer hvis du ikke har fundet en. Hans værksted ligger i hjørring
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Det lyder sandsynligt at det skyldes benzintilførslen et eller andet sted. Nu kan jeg se Jake nævner RS4 dyser der i. Hvis de er defekte, så kan det da bedre svare sig at købe nye end at sende dem til UK for test: https://www.uspmotorsports.com/RS4-FSI- ... -of-4.htmlPacs skrev: ↑23. aug 2018, 12:19Hvis det er en SW fejl så det sku noget dumt når der nu er RS3 pumpe og PM3 på.. Det skal give nok fuel.. Hvad er din HPFP for en ?Nikkelsen skrev: ↑22. aug 2018, 23:31De sidder da lige som de skal - det var ikke mange mm frigangjakethemoss skrev: ↑22. aug 2018, 16:33REVO bremserne er 365mm hvis jeg husker rigtigt. 380mm får du ikke under 18" TD pr 1.2, jeg havde mine 370mm revobremser under og det var næsten ikke muligt.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 0#p1424573
Det ser ud til det er 355 eller 365 ja... Men de bremser fandme godt. Jeg skal have nye klodser snart, det går jeg ud fra BN er leveringsdygtige i ..?
Kan du huske/ved du hvilke dyser der er monteret?
Ja, det skal i hvert fald findes ud af hvorfor den er endt sådan. Ikke meget ved at skifte stempler og stå med det samme problem kort efter. Jeg har forhørt mig hos lidt forskellige (meget) kyndige folk, hvor der er lidt delte meninger. En mener det skyldes dyser, en anden nævner software. Jeg aner det ikke og har ingen holdning til det, det skal bare lavesPacs skrev: ↑22. aug 2018, 19:28Umiddelbart ser det ud til du har de rigtige stumper på bilen men måske er det brændstoffet som der er fejlet som flere har prøvet med en ødelagt cyl 1 til følge af for mager blanding
Du skal ha kigget på hvilke dyser du har nu du skiller den af og evt ha sendt dem over og få dem testet i UK
Inden du kaster en masse penge af sted efter den på motoren så laver vw motorsport en blok der kan holde til en del til fornuftige penge har jeg lade mig fortælle..
hvad skulle bilen eftersigende have af hk/Nm med det set up ?
Når nu den har alt det Revo mon så ikke Brian fra BN autoteknik kender til bilen ??
http://revotechnik.dk/
Du kan evt give ham et kald måske ved han allerede noget ?
Kan du sende mig noget på sådan en blok? Kan intet finde på Google. Det eneste jeg kan finde er dette: https://www.performancebyie.com/ie-sport-short-block og jeg har jo finde stænger mv i forvejen, så det virker som en dyr løsning. Den skulle være kørt ind med cirka 550HK
Jeg har været lidt i dialog med BN
Hvis det er dine dyser der ikke kan levere nok og du har et par muligheder i den nye RS3 dyser eller apr/hgp men sidst nævnte koster rigeligt. Der er også RS4 dyser men de ryger lidt/meget synes jeg..
Hvis du kan klare dig med stempler så det til at komme igennem så længe blokken er ok. Jeg formoder det er overstørrelse dem der sidder i nu og mener ik man kan bore 2 gange i den der blok og så få stempler til det
Måske Jake ved det ?
Ang. HPPFP er jeg ikke sikker på hvilken.
Spørgsmålet er om den er boret op til 83mm eller om den er holdt på 82.5, hvilket jeg håber.
Så ville det hedde nye stempler, honing af blok, nye dyser og så en ny indkørsel (jeg vil gerne have custom map med så omfattende opgraderinger). Det er overkommeligt
Der er også boost controller i, hvor en evt pilfinger kunne have ændret på noget. Min A3 har kørte med Revo stage 2 i cirka 2 år, så jeg tror egentlig heller ikke det er softwaren den er gal med.jakethemoss skrev: ↑24. aug 2018, 09:58Jeg ved det setup kørte et par år uden problemer med revo softwaren og den er gennemtestet. Teknisk fejl eller forkert brug er mine bud. Jeg er bekendt med at den da den forlod værkstedet havde rs4 dyser i, jeg ved dog ikke om det er ny eller gammel model da begge duer med revo softwaren. Jeg kørte selv med samme software og turbo dog på en standard blok i et par år uden et eneste hik og jeg mener da jeg kørte min friskt til, det er der da en del der kan skrive under på da Golfen gav en del ture til dem der havde lyst. Hav in mente at efter sådan et setup forlader et værksted er der ingen garanti for hvordan ejeren bruger den eller om en klog ven lige har en god ide til at ændre setup uden de har det store overblik. Med mindre du har et behov for at komme over 500hk, er min klare anbefalig at finde en standard cupra/S3/6R/Scirocco motor og holde ydelsen under 500. Hvis den så brækker sig kan du få adskillige std. motorer for prisen du betaler for at få bygget en. Jeg ved det lyder godt med en bygget motor, men du ændrer parameterne som hele setuppet arbejder under. anden inerti i massen af plejlstænger, kompression på stempler. Jeg kender ikke mange med bygget motor der ikke har haft havari og deraf dyr ombygning. På Brian's gamle felt viste min 489hk og 546nm, det er sjovt i en fwd, men fantastisk i 4wd
Synes det lyder vildt, at kunne køre med 500hk på en standard BWJ motor - og i min ører lyder det også til at presse den til grænsen, hvilket jeg bestemt ikke har lyst til da den gerne skulle bruges som daily også. Synes virkelig det er imponerende at din har holdt så godt
Jeps, det er surt!Lowrider skrev: ↑1. sep 2018, 23:41Fedt projekt og krydser fingre for du får den ud og køre snarest, er surt når tingene går i stykker så hurtigt
Hvis du ikke har fundet en til og lave den så evt. prøv og ring og tag en snak med peter fra bakkely auto, har han skruet rigtig meget cupra og er god med hans priser. Kan finde hans nummer hvis du ikke har fundet en. Hans værksted ligger i hjørring
Sjovt du nævner ham, for han var den første der kiggede på den kort Fik ligeledes flere anbefalinger af ham, så kørte op til et hurtigt tjek da jeg opdagede olieforbruget - hvorefter han hurtigt konstaterede kompressionsproblemer Jeg er også forholdsvis sikker på det er ham der skal lave den.
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 75
- Tilmeldt: 19. jun 2008, 21:47
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: ålborg
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Ja hørte jeg lige idag at han havde kigget på den. Var lige deroppe og nævnte jeg havde nævnt ham i din tråd
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Jeg har haft mange overvejelser omkring hvordan og hvorlededes jeg skal gøre med bilen og hele situationen.
På den ene side, kunne det være fantastisk med 500+ HK og 4x4 på en bygget motor, som jeg forventede da jeg fik bilen. Bilen skal være en daily driver, så spørgsmålet er blot om det kan lade sig gøre at lave stabilt - jeg gider simpelthen ikke den skal holde stille og hovedrenoveres en eller flere gange om året. Kan se der er mange delte meninger om dette og om det kan lade sig gøre. Jeg er indforstået med vedligeholdelse og hyppige olieskift, men bilen skal også være til at betale at holde kørende.
Ulempen ved dette er, at jeg endnu ikke ved hvad fejlen skyldes. Om det er forkert indstilling på boost controller, software, dyser eller noget helt fjerde - jeg går ud fra (ret mig hvis jeg tager fejl), at det smarteste vil være at blot udskifte alle disse ting... Og så bliver det pludselig ret så dyrt.
Findes der en med bygget TSI motor og stor turbo, som har erfaringer - holder det?
Min anden overvejelse går på at få en anden BWJ motor i. Præcis hvilket setup der så skal køres, er jeg lidt usikker på. Jeg vil minimum have stage 2+. 5558 turboen kunne monteres som Jake også fik det gjort, men synes stadig det lyder vildt at kunne køre med næsten 500 på std motor. Har også haft TTE420/480 i tankerne, 400+HK og et moment der kommer tidligt synes jeg også er fedt med 4x4.
Kan fandme ikke finde ud af hvad der er smartest
På den ene side, kunne det være fantastisk med 500+ HK og 4x4 på en bygget motor, som jeg forventede da jeg fik bilen. Bilen skal være en daily driver, så spørgsmålet er blot om det kan lade sig gøre at lave stabilt - jeg gider simpelthen ikke den skal holde stille og hovedrenoveres en eller flere gange om året. Kan se der er mange delte meninger om dette og om det kan lade sig gøre. Jeg er indforstået med vedligeholdelse og hyppige olieskift, men bilen skal også være til at betale at holde kørende.
Ulempen ved dette er, at jeg endnu ikke ved hvad fejlen skyldes. Om det er forkert indstilling på boost controller, software, dyser eller noget helt fjerde - jeg går ud fra (ret mig hvis jeg tager fejl), at det smarteste vil være at blot udskifte alle disse ting... Og så bliver det pludselig ret så dyrt.
Findes der en med bygget TSI motor og stor turbo, som har erfaringer - holder det?
Min anden overvejelse går på at få en anden BWJ motor i. Præcis hvilket setup der så skal køres, er jeg lidt usikker på. Jeg vil minimum have stage 2+. 5558 turboen kunne monteres som Jake også fik det gjort, men synes stadig det lyder vildt at kunne køre med næsten 500 på std motor. Har også haft TTE420/480 i tankerne, 400+HK og et moment der kommer tidligt synes jeg også er fedt med 4x4.
Kan fandme ikke finde ud af hvad der er smartest
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3285
- Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Nu nævner du tte hybridturboerne, de laver mindre HK, men deres moment kommer så tidligt de efter min mening kræver bygget motor. Den turbo du har spooler som en standard k04 men topper først ved ca. 4500rpm. Det gør standard plejlstænger kan holde.
Vedr. TSI (EA888) så er den ikke bare til at lægge i. De er meget forskellige. I min verden er din motor den stærkere af de to, der er også langt flere der tuner på dem.
TSI er god til ca. 450hk også med standard brændstofsystem. Derefter er det Opel dyser og hjemmelavet ledningsnet.
Daily, std. Motor, 5558 turbo og et stort smil når du kører
Vedr. TSI (EA888) så er den ikke bare til at lægge i. De er meget forskellige. I min verden er din motor den stærkere af de to, der er også langt flere der tuner på dem.
TSI er god til ca. 450hk også med standard brændstofsystem. Derefter er det Opel dyser og hjemmelavet ledningsnet.
Daily, std. Motor, 5558 turbo og et stort smil når du kører
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Mente selvfølgelig TFSI - ser ingen grund til at få en EA888 i God pointe med TTE turboerne, det tidlige moment kan sikkert give flere problemer end 5558 holdt på fornuftig effekt.jakethemoss skrev: ↑6. sep 2018, 15:06Nu nævner du tte hybridturboerne, de laver mindre HK, men deres moment kommer så tidligt de efter min mening kræver bygget motor. Den turbo du har spooler som en standard k04 men topper først ved ca. 4500rpm. Det gør standard plejlstænger kan holde.
Vedr. TSI (EA888) så er den ikke bare til at lægge i. De er meget forskellige. I min verden er din motor den stærkere af de to, der er også langt flere der tuner på dem.
TSI er god til ca. 450hk også med standard brændstofsystem. Derefter er det Opel dyser og hjemmelavet ledningsnet.
Daily, std. Motor, 5558 turbo og et stort smil når du kører
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 65
- Tilmeldt: 14. maj 2015, 14:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Har været i dialog med Peter fra Bakkely Auto - efter mange overvejelser har jeg besluttet at få bygget motoren op igen (såfremt blokken stadig er OK), dette projekt starter slut oktober/start november. Det skal fandme kunne lade sig gøre at få en bygget motor der er stabil, så det satser jeg på
Jeg er ved at kigge nye dyser, men er meget i tvivl om hvad valget landet på. Det nemmeste (og billigste) var at få RS4 dyser. Alternativt er der RS3 8V eller Opel dyser, der dog skulle være noget mere bøvlet og dyrere...
I mellem tiden har jeg lavet et par småting.
Købte lidt forskellige baglygter - har nu et sæt klare, et sæt røde samt et sæt tonede. Har sat de mørke på, men ved ikke om jeg hellere vil have de røde på.
Fik også monteret en RCD330+. Jeg er svært imponeret over hvor meget man får for pengene i sådan en. Bluetooth fungerer kanon, lyden er fin og alt føles smooth og hurtigt. Overraskende nok virker alle mine funktioner i rattet også. Jeg ved ikke om den drainer mit batteri endnu, ellers må der monteres ny gateway.
Og så fik jeg også købt lidt olie
Jeg er ved at kigge nye dyser, men er meget i tvivl om hvad valget landet på. Det nemmeste (og billigste) var at få RS4 dyser. Alternativt er der RS3 8V eller Opel dyser, der dog skulle være noget mere bøvlet og dyrere...
I mellem tiden har jeg lavet et par småting.
Købte lidt forskellige baglygter - har nu et sæt klare, et sæt røde samt et sæt tonede. Har sat de mørke på, men ved ikke om jeg hellere vil have de røde på.
Fik også monteret en RCD330+. Jeg er svært imponeret over hvor meget man får for pengene i sådan en. Bluetooth fungerer kanon, lyden er fin og alt føles smooth og hurtigt. Overraskende nok virker alle mine funktioner i rattet også. Jeg ved ikke om den drainer mit batteri endnu, ellers må der monteres ny gateway.
Og så fik jeg også købt lidt olie
Leon Cupra 1P stage 1, 2008 - solgt
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
A3 1.8 TFSI stage 2, 2010 - solgt
Leon Cupra 1P, Precision 5558 & 4x4
- Roeden
- Medlem
- Indlæg: 1111
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Holte
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 71 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Syntes røde baglygter vil passer godt til den!
Roeden
Roeden
Hele året: BMW G30 LCI M550i
Sommer: MB A209 CLK63
Fruens: I4 M50
Sommer: MB A209 CLK63
Fruens: I4 M50
- JerrilD
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2179
- Tilmeldt: 24. mar 2009, 20:28
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Trekants Området
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 58 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Røde er klart pænest
Suzuki SJ410 Tintop 1985
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
- keller
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2045
- Tilmeldt: 6. nov 2009, 16:56
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 20 times
Re: Seat Leon Cupra 1P - 4x4, Precision 5558
Melder mig også i koret af de røde...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Seat Leon FR TDI solgt! - http://www.bilgalleri.dk/galleri/244021-seat_leon_
Golf 6 highline 2.0 TDI solgt! - http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=108&t=85340
A4 B8.5 1,8 tfsi solgt!
Golf 6 highline 2.0 TDI solgt! - http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=108&t=85340
A4 B8.5 1,8 tfsi solgt!
- larslyn
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2148
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Beerpiece
- Has thanked: 244 times
- Been thanked: 120 times