VW Touaraktor 4.2 V8 update 15/9-2009

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 57 times
Been thanked: 1347 times
Kontakt:

VW Touaraktor 4.2 V8 update 15/9-2009

Indlæg af Watcher » 25. jul 2009, 20:50

Ja hva ka jeg sige min sygdom har desværre spredt sig endnu mere og resulteret i at jeg endnu engang er gået igang med et bilprojekt :mrgreen:

vi købte jo en touareg i december pga vi havde fået en lille prinsesse og sku ha noget mere plads eftersom en eller anden idiot byggede en masse anlæg i min A6er :roll:

Basis:
Touareg 4.2 V8 fra 03

ting der skal ske:

Porsche cayenne turbo bremser for og bag(er købt)
facelift sorte baglygter(er købt)
26" fælge med 295/25-26 pirelli PZ nero dæk(er købt)
26" size matters emblemer til forskærmen(syntes normalt de platte men liiiiige i det her tilfælde passer de :mrgreen: )
justerbar stænger til orig airride til at snyde computeren(er købt)
Pioneer HD3BT med Ipod(er købt og monteret)
7" Ampire skærme i nakkestøtterne(er købt)
ny komplet beige kabine med gulvtæpper instrumentbord osv ALT i beige(er købt)
Sølv carbon interiør lister(er købt)
forlygter malet matsorte
alle ruder tones 15%(er gjort)
Feritta motorsport udstødning(er monteret)
2 bagerste kats ska fjernes(sku gi 15hk + extra lyd)
vw logo ska fjernes fra bagklap(blir gjort den weekend som kommer nu)
Chippes også ca 15-20hk + bedre økonomi
loft + alle stolper betrækkes med beige alcantara det loft der følger med kabinen er til soltag som der ik er i vores og et nyt loft koster 800euro så det billigere og betrække hele pisset :mrgreen:
omlakering i sort med lidt liquid silver i.

rent udseende mæssigt blir der enten bygget S6 LED i fronten og alt indfarvet ellers et Hofele widebodykit til facelift modellen tilpasset den gamle front hvis jeg lige når og trylle nogen dollars frem

og til dem der siger hvorfor ik bar facelift den til den nye model det ville jeg også meget gerne men det koster 3500euro for et kit og så passer budgettet ikke mere :oops:

sådan så den ud før, de 24" ruller som jeg satte på i sommers er solgt og nogen større bestilt :)
Billede
Billede
Billede
Billede

her er nogen af stumperne som er købt

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Senest rettet af Watcher 15. sep 2009, 14:58, rettet i alt 12 gange.
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg

Smeden
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hjallerup
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: VW Touaraktor 4.2 V8

Indlæg af Smeden » 25. jul 2009, 21:00

Lækker projekt du har kastet dig over igen igen .. spændende at følge

Brugeravatar
DeCain
Aktiv medlem
Geografisk sted: Arden, Nordjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Indlæg af DeCain » 25. jul 2009, 21:42

Nice :D
Skoda Karoq 1.6 TDI
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS

bighunter
Nyt medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 0

Indlæg af bighunter » 25. jul 2009, 21:43

glæder mig til at se 26" :o

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Indlæg af SteffenR » 25. jul 2009, 21:49

Du er ikke rask :D
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."

Ironi kan forekomme

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2889 times
Been thanked: 1060 times

Indlæg af jansom » 25. jul 2009, 22:10

Så kører toget igen... :)
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
brianaxel
Medlem
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af brianaxel » 25. jul 2009, 22:20

Det kan kun ende godt det her :)
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...

Medlem siden 24/10-2006

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 25. jul 2009, 22:32

hehe hvis jeg når og få skrabet penge sammen til det widebody kit så ender det rigtig godt ihvertfald, men det satser vi også på jeg gør, folk er velkommen til at donere penge eller købe billige fælge til at finansiere projektet :mrgreen:
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg

Brugeravatar
brianaxel
Medlem
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af brianaxel » 25. jul 2009, 22:40

Watcher@CarTrends.dk skrev:folk er velkommen til at [...] købe billige fælge til at finansiere projektet :mrgreen:
Jeg ville lige tjekke prisen på en undervogn til Skoda'en (eller GolfIV), men der er jo undervogne i din netbutik...

Der blev desværre ingen varer fundet

Intet Widebodykit til dig mester ;)
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...

Medlem siden 24/10-2006

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 25. jul 2009, 22:52

det fordi jeg har så travlt med at arbejde hele tiden at jeg ik ka nå og ligge alle varene ind også :) men har smidt dig en pm ;)
brianaxel skrev:
Watcher@CarTrends.dk skrev:folk er velkommen til at [...] købe billige fælge til at finansiere projektet :mrgreen:
Jeg ville lige tjekke prisen på en undervogn til Skoda'en (eller GolfIV), men der er jo undervogne i din netbutik...

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 11 times

Indlæg af Ørn » 25. jul 2009, 23:23

Drømmebilen der, glæder mig for vildt til at se resultatet. Konen bliver ved med at prikke til mig fordi hun har svært ved at ha barnevogn, poden og sin 60 kg køter med i vores A4 på én gang, så hun vil gerne ha byttet vores A4 til en Touareg på hvide snitter - men jeg er kraftigt i tvivl om hvor stor bagagerummet egentlig er, det ser ikke så stort ud på billeder - Ka du ha alle sagerne med når i er på tur Watcher?

-faktisk lidt skægt med "ingen varer fundet" som brian skrev, var inde på din side og se efter nye fælge til Audi'en (konen igen igen) og fik samme besked :) Men du er jo en travl mand :)

Igen - helvede jeg glæder mig til at se resultatet :) Er det ala det her kit du skal ha på? Eller er det endnu bredere?
Billede

Husk nu og vær gavmild med billeder, du ved vi vil ha dem ;)
Mvh Ørn
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 25. jul 2009, 23:30

altså min har købt den største emmaljunga barnevogn der findes endda EXTRA large den ka LIGE nøjagtigt være derinde, men det fungere faktisk fint med plads til alt, jeg har da fået klemt 16stk 20" fælge i papkasser ind i den også cføli med sæderne lagt ned, og 100 rammer sodavand + 4stk 17" fælge ku der også være den ene gang jeg var i flensborg så der OK med plads.. og nej ik det kit det faktisk ret grimt hehe :mrgreen:
Ørn skrev:Drømmebilen der, glæder mig for vildt til at se resultatet. Konen bliver ved med at prikke til mig fordi hun har svært ved at ha barnevogn, poden og sin 60 kg køter med i vores A4 på én gang, så hun vil gerne ha byttet vores A4 til en Touareg på hvide snitter - men jeg er kraftigt i tvivl om hvor stor bagagerummet egentlig er, det ser ikke så stort ud på billeder - Ka du ha alle sagerne med når i er på tur Watcher?

-faktisk lidt skægt med "ingen varer fundet" som brian skrev, var inde på din side og se efter nye fælge til Audi'en (konen igen igen) og fik samme besked :) Men du er jo en travl mand :)

Igen - helvede jeg glæder mig til at se resultatet :) Er det ala det her kit du skal ha på? Eller er det endnu bredere?
Billede

Husk nu og vær gavmild med billeder, du ved vi vil ha dem ;)
Mvh Ørn

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 11 times

Indlæg af Ørn » 25. jul 2009, 23:38

Vi måtte holde os til den lille Brio Sport - den er A4 certificeret (A4 er verdens mindste stationcar tror jeg hehe) jamen vi må jo prøve og ta ned og kigge på en live, har lånt en 3,2'er og en V10'er men må indrømme at jeg aldrig fik kigget i bagagerummet på nogen af dem :D Sjovt nok kiggede jeg i motorrummet på begge haha.

Glæder mig til at følge projektet ;)

Mvh
Ørn
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 25. jul 2009, 23:44

A4 er også en lille pis bil, folk ku dårlig nok sidde på bagsædet af min pga S4 kabinen og jeg altså ik særlig så mit sæde er ik kørt specialt langt tilbage.. men hun ska nok blive glad for en touareg din kone det helt sikker, min er rigtig glad for sin med alt den plads hun har til pis og lort og automat gearet når hun ska køre og holde øje med den lille give hende sutten osv
Ørn skrev:Vi måtte holde os til den lille Brio Sport - den er A4 certificeret (A4 er verdens mindste stationcar tror jeg hehe) jamen vi må jo prøve og ta ned og kigge på en live, har lånt en 3,2'er og en V10'er men må indrømme at jeg aldrig fik kigget i bagagerummet på nogen af dem :D Sjovt nok kiggede jeg i motorrummet på begge haha.

Glæder mig til at følge projektet ;)

Mvh
Ørn

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Indlæg af Big-_-D » 26. jul 2009, 10:54

Sweet... glæder mig til at følge, men hvad siger fruen til at der nu skal være anlæg, carbon bagagerum og 26" på familiebilen? :D hahahha

Ej det skal sq nok blive en fin omgang... har aldrig været super vild med toureg'en, men det kan vel næsten ikke gå helt galt når du laver det ;)

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 26. jul 2009, 11:04

hehe der skal heller ik bygges anlæg i den, der er orig DSP og i denne her der SKAL være plads til tingene eneste der muligvis kommer er en aktiv sub under hver sæde hvis jeg ka finde nogen de tynde nok, men hun valgte selv der sku 26" på, da jeg sku bestille nye spurgte jeg hende ska det være 24" igen eller 26" :P
Big-_-D skrev:Sweet... glæder mig til at følge, men hvad siger fruen til at der nu skal være anlæg, carbon bagagerum og 26" på familiebilen? :D hahahha

Ej det skal sq nok blive en fin omgang... har aldrig været super vild med toureg'en, men det kan vel næsten ikke gå helt galt når du laver det ;)

Big D

Supermule

Indlæg af Supermule » 26. jul 2009, 12:20

Sådan er det når man vælger den forkerte shop fra starten af....Så skal man gøre alting dobbelt....;)
Watcher@CarTrends.dk skrev:det fordi jeg har så travlt med at arbejde hele tiden at jeg ik ka nå og ligge alle varene ind også :) men har smidt dig en pm ;)
brianaxel skrev:

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 26. jul 2009, 12:41

der intet dobbelt arbejde i min dandomain shop, der skam 15.000+ vare lagt ind, men ja hvis du havde taget dig sammen og ik bar snik snakket som alle andre websmede havde jeg måske kørt med en shop fra díg af til start istedet for at sku prøve 3 andre løsninger indtil jeg valgte dandomain

[quote="Supermule"]Sådan er det når man vælger den forkerte shop fra starten af....Så skal man gøre alting dobbelt....;)

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Indlæg af Big-_-D » 26. jul 2009, 12:43

Watcher@CarTrends.dk skrev:hehe der skal heller ik bygges anlæg i den, der er orig DSP og i denne her der SKAL være plads til tingene eneste der muligvis kommer er en aktiv sub under hver sæde hvis jeg ka finde nogen de tynde nok, men hun valgte selv der sku 26" på, da jeg sku bestille nye spurgte jeg hende ska det være 24" igen eller 26" :P
Big-_-D skrev:Sweet... glæder mig til at følge, men hvad siger fruen til at der nu skal være anlæg, carbon bagagerum og 26" på familiebilen? :D hahahha

Big D
Hun er åbenbart som dig :) crazy...

For nogle år siden ved jeg at Alto lavede helt flade subs, måske 4-5cm tykke - men der må være nogle andre der laver noget man kan bruge!

Skal vi ikke have lidt billeder? altså af fælge osv...

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 26. jul 2009, 12:57

fælgene lander her om 14 dage ca så tager jeg pics af dem der :) det ik noget "dyrt" mærke som asanti osv det bar nogen helt chrom da bilen ska laves som et blikfang til firmaet også nemli :mrgreen:
Big-_-D skrev:
Watcher@CarTrends.dk skrev:hehe der skal heller ik bygges anlæg i den, der er orig DSP og i denne her der SKAL være plads til tingene eneste der muligvis kommer er en aktiv sub under hver sæde hvis jeg ka finde nogen de tynde nok, men hun valgte selv der sku 26" på, da jeg sku bestille nye spurgte jeg hende ska det være 24" igen eller 26" :P

Big D
Hun er åbenbart som dig :) crazy...

For nogle år siden ved jeg at Alto lavede helt flade subs, måske 4-5cm tykke - men der må være nogle andre der laver noget man kan bruge!

Skal vi ikke have lidt billeder? altså af fælge osv...

Big D

Supermule

Indlæg af Supermule » 26. jul 2009, 13:23

Du ville jo ikke betale det jeg krævede for at lave det som du ville ha' det krejlemand...... :lol: :lol:

Du brokker dig højlydt over folk der ikke vil betale det du kræver, så det er vel fair at andre gør det overfor dig.....;)

Den shop fra Dandomain.....Kører den automatisk faktura ud til folk der bestiller over nettet??? og lige ind i dit økonomiprogram??

;)

Skal nok lade være med at drille dig mere.
Watcher@CarTrends.dk skrev:der intet dobbelt arbejde i min dandomain shop, der skam 15.000+ vare lagt ind, men ja hvis du havde taget dig sammen og ik bar snik snakket som alle andre websmede havde jeg måske kørt med en shop fra díg af til start istedet for at sku prøve 3 andre løsninger indtil jeg valgte dandomain
Supermule skrev:Sådan er det når man vælger den forkerte shop fra starten af....Så skal man gøre alting dobbelt....;)

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 26. jul 2009, 13:54

du driller mig skam ik jeg ved udemærket godt min shop er rigtig og den fungere som den skal og nej jeg vil ik betale 100.000kr for noget der blev klaret for 10k det almindelig logik og så ka du spiller nok så klog som du tror du er men heldigvis ved vi andre bedre, og hvis du ønsker og diskutere den her samtale vidre har du mit tlf nr og min msn istedet for at spil dum i mit indlæg
Supermule skrev:Du ville jo ikke betale det jeg krævede for at lave det som du ville ha' det krejlemand...... :lol: :lol:

Du brokker dig højlydt over folk der ikke vil betale det du kræver, så det er vel fair at andre gør det overfor dig.....;)

Den shop fra Dandomain.....Kører den automatisk faktura ud til folk der bestiller over nettet??? og lige ind i dit økonomiprogram??

;)

Skal nok lade være med at drille dig mere.
Watcher@CarTrends.dk skrev:der intet dobbelt arbejde i min dandomain shop, der skam 15.000+ vare lagt ind, men ja hvis du havde taget dig sammen og ik bar snik snakket som alle andre websmede havde jeg måske kørt med en shop fra díg af til start istedet for at sku prøve 3 andre løsninger indtil jeg valgte dandomain
Supermule skrev:Sådan er det når man vælger den forkerte shop fra starten af....Så skal man gøre alting dobbelt....;)

Turbotrim
Aktiv medlem
Been thanked: 20 times

Indlæg af Turbotrim » 26. jul 2009, 14:08

Nice projekt ;o)

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 26. jul 2009, 15:30

lidt billeder med tonede ruder og standard 18" ruller :mrgreen: bilen er sænket 4cm med Vagcom nu, men med nye justerbar stænger sku den ku blive dejlig lav..

Billede
Billede

Brugeravatar
Morten16v
Aktiv medlem
Geografisk sted: Hasselager (Århus s)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 30 times

Indlæg af Morten16v » 26. jul 2009, 18:40

here we go again :D
Porsche Tekniker.

Brugeravatar
Cuno_golf3
Medlem
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 29 times
Been thanked: 4 times

Indlæg af Cuno_golf3 » 26. jul 2009, 19:20

Nu hvor du er igang med styling, kan du så ikke bortstyle den oldschool lampe der sidder på huset :-)
I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 26. jul 2009, 19:24

haha jeg har boet der i 2 år nu, og lige siden det har jeg ville male vores hoveddør hvid og skifte de lamper til ph lamper men der sker aldrig en skid :mrgreen:

Brugeravatar
mart!n
Aktiv medlem
Geografisk sted: Køge
Been thanked: 20 times
Kontakt:

Indlæg af mart!n » 26. jul 2009, 19:36

Så er der hvid dør og ingen lampe... ha ha ha :lol:
Vedhæftede filer
whitedoor.jpg
whitedoor.jpg (68.69 KiB) Vist 9555 gange
mart!n - Liljedahl.eu
Billede @Dub_Collective
2013 Polo 6R GT
2015 Golf 7 TSI R-Line

Anders D
Meget aktiv medlem
Has thanked: 92 times
Been thanked: 190 times

Indlæg af Anders D » 26. jul 2009, 20:39

Det er og bliver altså bare en herregrim bil, men sikkert en OK familiecontainer!

Tillykke med den..

Trademan
Nyt medlem
Geografisk sted: Gæt selv
Been thanked: 2 times

Indlæg af Trademan » 26. jul 2009, 21:29

Cuno_golf3 skrev:Nu hvor du er igang med styling, kan du så ikke bortstyle den oldschool lampe der sidder på huset :-)

haha sad sku netop og tænkte det samme :lol:

Ligner noget der hører hjemme i Harry Potter :lol: 8-) hehe du kan tage det Watcher 8-)

Fedt indlæg, allerede godt sænket med de 4 cm. Sku meget nice carpark i har jer. :lol: 8-)

Hvilket wide kit skal det være?

Besvar

Tilbage til "Store projekter"