Følgende er for nuværende på programmet:
-Alt krom skal fjernes og erstattes med sorte lister/kofangere.
-Motor/bremser/mekanik skal efterses med alt hvad det indebærer. F.eks. er der en olietryksbeholder der skal fjernes og føres tilbage til normal. Ifølge G1-manden er den mere skadende end gavnende og hans ord er sandheden. Og så kunne det være fedt at hente lidt mere power ud af den, men det ved jeg ikke om er muligt?
-Fælgene skal males, evt skal jeg have fat i nogen der er lidt bredere. Det kommer an på hvad der er plads til med den højde den har nu.
-Kørecomputeren skal laves. Den virker ikke 100 % og det kunne være fedt at få det fikset. Det er lidt cool med dobbelt kørecomputer i en bil fra '83!
-Der mangler en måler i midterkonsollen. Enten skal jeg have fundet en magen til dem der sidder i, ellers ryger de 2 der sidder i ud.
-Tæpperne skal fikses, de sidder ikke ordentligt fast.
-Speedometeret hænger og skal sættes fast.
-Bagsædet skal skiftes. Der sidder et i fra en G2 som ikke sidder ordentlig fast. Og så skal det bare ikke være der. Så i med et originalt bagsæde.
-Bagagerummet skal tilbage til original. Pt sidder der resterne af noget anlæg i med plads til højtalere m.m. Flot lavet i filtbeklædt MDF, men ikke min stil.
-Muligvis lidt malerarbejde, bla. på en dør. Det har jeg ikke bestemt mig for endnu. Det skal ikke være en showbil og det er egentligt fint som det er nu.
Som altid med "små" projekter kommer der helt sikkert mere til. Det største problem lige nu er at finde et sted bilen kan stå til vinter. Det er ikke lykkedes endnu.
Er der nogen der har dele til at ligge eller har lyst til at hjælpe til så sig endelig til. Jeg er bestemt ikke født med 10 tommelfingre, men har ikke den store erfaring med G1 og da jeg gerne vil have det bliver lavet ordentligt er det godt med lidt hjælp ind i mellem. Og ja G1-mand, du skal nok få lov