Bilen er en Audi TT Roadster 1,8T 180hk fra 2000.
Sådan her så bilen ud da jeg fik den hjem:
Ikke den mest spændende bil at se på med standard undervogn og 16" vinterhjul.

Gubbi hjalp med at få en gevindundervogn hjem til den og et sæt 19" alufælge blev bestilt.
Kort tid efter landede fragtmanden med dette:

Undervognen blev monteret og skruet helt i bund som det første:

Det pyntede, meeeen vejret blev bedre og sommerhjulene blev smidt på, samtidig røg hardtoppen af.

Og det er så sådan bilen ser ud idag. Hvilket jo egentlig er godt nok. baghjulene sidder dog lige langt nok inde i skærmene efter min smag, jeg har derfor bestilt spacere og lidt andre ting på ebay, og de kom med posten igår:
Spacere og bolte

Bilen er generelt i pæn stand udvendig, kabinen halter dog lidt efter, så den skal der gøres lidt ved.
Rattet er meget grimt/ridset i læderet, jeg har derfor fået dette hjem til at erstatte det:

En af luftdyserne er ridset, så en ny af dem måtte der også investeres i:

Jeg manglede også lige et nyt cover til min Iphone

Næste projekt i kabinen er at få fundet en ny gearknob, nyt håndbremsegreb samt få udskiftet diverse små alu detaljer der har ridser/skrammer.
Udvendigt står bilen som den skal lige for nu. Den skal synes til august, så der er ingen grund til at lave en masse mere der lige nu. Planen er dog at hvis jeg har den til næste sommer skal der rodes lidt med undervognen så den bliver lavere end den er nu. Derudover har jeg forelsket mig i et sæt Rotiform BLQ fælge så det skulle der også gerne blive plads til i budgettet.
Med hensyn til motoren, kører den ikke helt som den skal lige nu. Den har det med at lave lidt udsættere/hakke under kørsel. Jeg har derfor lavet en aftale med Jacob fra JVK-tuning om at den kommer op til ham i uge 23 så han kan få løst problemet, så må vi se hvad der ellers kommer til at ske