Tænkte jeg lige ville dele mit projekt med folk her inde. det kommer til at være løbende da jeg venter på at få dele hjem osv. men her er følgene hvad der kommer på samt et par billeder af vognen som den ser ud nu og hvad der sker undervejs men først en liste over lidt stumper
lige montere igår:
southbend kobling kit med svinghjul valget blev en stage 3 daily skulle være rated til omkring 500-550 nm så mon ik det nok til start. den kører super godt ingen gearbox chatter eller noget samt igangsætning er dejlig let. kobling er blevet en anelse hårdere end standard indtil videre er jeg rigtig glad for mit valg, hvis andre ønsker samme kan jeg klart anbefale at tage fat i uspmotorsport.com smid en mail til jeff rigtig flink gut
turbo blev valget den store model gt2860rs "340" efter lidt søgning på nettet at det skulle være den bedste løsning med mindst lag osv
udstødnings manifold blev topmount fra daugbjerg resten af udstødniing består af 3" til efter kat 400 cellers metal kat som går ned i 2.5" med 2 potter fra simons
samt evt en 50mm vus lige før katten
dysser blir nogle 444 cc/m og benzinpumpe blir en upgrade til tanken begge dele blir bestilt hos jvk
eboost street har jeg valgt da jeg mener den dækker mit behov samt det jo rart med et "kæreste" trim
div rør i rustfri samt buk og siliconeslanger i 2.5" til IC og 3" til indsugning samt en lmm fra en golf 3 vr6 obd2
div pakninger, nye olie tur retur slanger samt til vand til turbo
samt en indkøring hos rh.
til at starte med er målet 300 samt et moment så tæt på 400 som muligt
motoren har også gennemgået en renovation af toppen samt stempelringe og plejllejer som der ses på billederne:D