Jeg skal i gang med dette lille projekt med en Golf 1 GTI, som har Golf 2 G60 motor i.
Bilen er en GTi 83'er med soltag, MFA osv, som oprindeligt er fra tyskland men importeret til Danmark for længe siden, men ingen har fået den godkendt og på plader, før for et par år siden.
Dog kom der lidt problemer efter den stak fra en patrulje vogn, og politiet beslaglagde den i ca. 1 år, dog var der ikke noget de kunne fælde den på, da det hele er lovligt og betalt fri.
Den står på Org. BBS RS 070 splitfælge i 15x7"
Bilen har tårnstiver samt stiver mellem bærearmene, overvejer om jeg skal finde en tårnstiver til bag.
Farven er slem, jeg ved det... og den har samme farve indeni og nedenunder
Bilen har bumpet ind i et træ, derfor den let trykkede front, den skal have ny kølerhjelm, lygtebum, forskærme, kofanger og grill før det spiller igen.
Venstre dør har også lidt rust nede i hjørnet.
ellers ser den faktisk ikke sååå tosset ud rust mæssigt.
Undervognen er færdig, nye støddæmpere og fjedre skal der til, samt bremserne er døde.
Gearkassen har det heller ikke så sjovt, 3. gearet er sku løbet hjemmefra
Jeg så gerne jeg fik monteret Roll cage i bilen, da jeg er stærkt i tvivl om sikkerheden i sådan en bandit, hehe.
Går lidt med overvejelser om at smide en 1.8T AGU motor over i, men er lidt usikker på hvor omfattende det er og hvor mange dele der skal til, så hvis nogen ved noget om det så må i rigtig gerne dele jeres erfaringer omkring den ombygning