Jeg startede ud med at få den OBD tunet ved Scantune i Galten og sådan her så den ud.
Jeg havde så et Forge Twin intake til at ligge fra den gamle Leon som kom på
Det var dog ikke det rigtige rør ned på turboen men fik en kammerat til at alu svejse en studs på til DV så det kom til at se rigtigt ud
Den nåede så at køre 20.000 km hvorefter koblingen så gav op især efter en gang tæv på Nürburgring
Så ny kobling skulle der til
Den havde nu kørt 120.000 km og var 4 år gammel så ny tandrem skulle der til hvilket var meget tiltrængt
Efter den fik den hårde kobling måtte jeg også ud og købe en Audi A3 TDI til fruen og til alm hverdags kørsel
Men det gjorde så også at jeg ikke lige havde råd til en komplet undervogn så sænkningsfjedre må lige gå an i et stykke tid
Før sænkning Efter sænkning Den 20. April var jeg så på Padborgpark. Hvilket var mega sjovt og fedt at kunne presse sig selv noget mere da der er en del mere plads til fejl end på Nürburgring hvor der ikke er plads til fejl
Men for enden af langsiden gav mine bremser op og jeg måtte bremse en del med håndbremsen, fortsætte ud igennem pitten for ikke at ramme en Porsche
Nye bremser blev bestilt som forhåbentlig holder bedre
Klodsen var bare "faldet" af
Sådan her ser den ud i dag

Der kommer forhåbentlig meget mere nu hvor den ikke skal bruges til hverdags kørsel
Tak fordi du kiggede forbi