Så følger jeg sgu flokken og smider projektet op til offentlig skue. Har selv fulgt alle andre - indland som udland - så det må være på tide, at give noget tilbage på den konto
Må nok hellere starte med at indrømme, jeg er pænt langt fremme i processen, meeen følte sgu ikke lige der var tid ved siden af motorprojektet til at slås med en uduelig computer de sene aftener. Og i skal da have det hele med fra starten af!
Købte bilen fra ny, da jeg selvfølgelig også ville mærke hvordan det er, at tabe tonvis af dadler så snart man triller ud over kantstenen hos forhandleren. Kan stærkt anbefales
Nu var planen så, at den "bare" skulle chippes og smides på maven med noget gevind. Det kom den også hurtigt men som alle ved så holder det ikke længe.... Et komplet 3" pusterør blev strikket sammen uden cat i rustfrit med Simons potter og Dbillas Dynamics indsugning og der blev leget med noget intercooler.
Fantastisk at få noget lyd ud af den satans kedelige standard potte. Men på første prøvetur med kæppen i bund fedtede koblingen
Byt til nyt - og et SPEC stage 3 Zindermetal 6 puck koblingskit røg i. Bilen fik tæv til en masse trackday og efter noget tid åd navet sig selv i stykker. Derefter stage 4 og efter noget tid.... samme historie
Mange forskellige har bud på hvad dette problem skyldes og aner ikke hvad jeg skal forholde mig til. Så har valgt at tro på kvalitet og pris hænger sammen, så den næste kobling skulle have hele armen
Det var hurtigt alt det kedelige. Bilen kørte nogle år til diverse trackdays osv og nu skulle der ske noget