Octavia Combi Elegance 1,4 tsi
den skal have den lille tur i første omgang
Sænkning: H&R
19" Fælge: Keratech.dk
Ny front grill
Solfilm
lidt små detaljer.
Vi starter på fredag med at få den ned på jorden, da den er så høj at det næsten er komisk
Jo der er transportklodser påABT skrev:Fin vogn, men er den ikke bare monteret med transportklodser fra fabrikken?
Men ja, den ser lidt for høj ud..
Ville satme være dumt når jeg lever af at montere Solfilm. 8 timer om dagenDanK skrev:Lækker vogn, teløk med denHvorfor har du ikke bestilt den med sun set ruder ?? Det er da noget kønnere end solfilm, og prisen er ikke meget højere
![]()
Dan
Ha ha. Ja det er bare tranport folie det er hevet af, den er blevet klargjort og er klar til at blive hentet i morgen.Kronborg skrev:Fik store øjne og tænkte shit en farve kombi.
Indtil jeg ser at det bare at folie![]()
Den er ret lækker den blå farve og de nye skodaer er virkelig blevet flotte!
Så får han vel bare bestilt de rigtige, i en fart ?aknedude skrev:Der skulle have været sorte indlæg på de tågelygter men det missede sælgeren.
Kronborg skrev:Så får han vel bare bestilt de rigtige, i en fart ?aknedude skrev:Der skulle have været sorte indlæg på de tågelygter men det missede sælgeren.
JøssesSteffenR skrev:De kan først leveres til marts.
Det kommer også til at ske, de er pis nemme at pille af, men hvordan er der nu??? Er der ind i ovnen ved 150 grader i 3 min så limen slipper, nogen der har styr på detKronborg skrev:JøssesSteffenR skrev:De kan først leveres til marts.![]()
Så må de adskildes og så give dem en gang matsort.
Det ville pynte
Ja jeg fatter ikke ikke hvorfor det er blevet smart med gule tågelygterCasper-S skrev:Jeg ved ikke hvorfor, men for satan hvor kunne gult folie på tågelys se godt ud....
Hvilke fælge og undervogn havde du valgt ?aknedude skrev:Lidt sort dag idag, havde set frem til nye fælge og lav undervogn, Undervognen blev ikke lav nok, og fælgene passede ikke, de kunne ikke sidde foran pga, bremse caliberne, så er lidt i kælderen, bag på sad de helt spot on.
Er mere end trist.
Der er ikke plads til spacere så ryger de ud over skærmkanten og bump stop er fjernetSteffenR skrev:Så må du have nogen spacere og fjerne bump stop.
Gult lys + tåge = win.styker skrev:Ja jeg fatter ikke ikke hvorfor det er blevet smart med gule tågelygterCasper-S skrev:Jeg ved ikke hvorfor, men for satan hvor kunne gult folie på tågelys se godt ud...., det ser bare så klamt ud på en front hvor alt andet er afstemt farvemæssigt.