Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R SOLGT -

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t Sidste del af motor påbegyndt.

Indlæg af d1nz » 29. maj 2014, 12:18

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev: Ja det var da træls, kunne da være sjovt at se hvad den kan på 402mtr :-)

Fik lige min indkørt i går, det blev til 435hk (410 på hjul) ved 1,5 bar så det var jo ganske fint :-)

Super :D hvilken bil og setup? :D
Golf 2 1.3i (1.8 20vt)
Gt3071r med væddermanifold.
Standart indsugning, upgrade på vej.
Agu bund med h-profil stænger og aeb top, blok og top afrettet så komp er lidt højere end standart, ellers alt andet er standart.
3" udstødning.
2 1/2" trykrør.
G60 rally Intercooler/køler.
Extern oliekøler.
Vems motorstyring.
Siemens deka dyser 840ml.
Valbro 255 pumpe.
Alu remhjul.
Helix 2 pladet kobling
Quaife spær
Super, så kører den vel lækkert :)

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t Sidste del af motor påbegyndt.

Indlæg af m power » 29. maj 2014, 16:15

d1nz skrev:
m power skrev:
d1nz skrev:
Super :D hvilken bil og setup? :D
Golf 2 1.3i (1.8 20vt)
Gt3071r med væddermanifold.
Standart indsugning, upgrade på vej.
Agu bund med h-profil stænger og aeb top, blok og top afrettet så komp er lidt højere end standart, ellers alt andet er standart.
3" udstødning.
2 1/2" trykrør.
G60 rally Intercooler/køler.
Extern oliekøler.
Vems motorstyring.
Siemens deka dyser 840ml.
Valbro 255 pumpe.
Alu remhjul.
Helix 2 pladet kobling
Quaife spær
Super, så kører den vel lækkert :)

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 29. maj 2014, 18:18

Det gjorde det, det gør det så ikke pt :-(
Troede det var starteren der var stået af , men da den blev afmonteret kunne jeg konstatere at startkransen er brækket af på mit g60 rally svinghjul.
Så nu skal gearkassen lige afmonteres, og så kommer der et stålsvinghjul på :-)

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 29. maj 2014, 20:10

m power skrev:Det gjorde det, det gør det så ikke pt :-(
Troede det var starteren der var stået af , men da den blev afmonteret kunne jeg konstatere at startkransen er brækket af på mit g60 rally svinghjul.
Så nu skal gearkassen lige afmonteres, og så kommer der et stålsvinghjul på :-)
Arh fuck hvor øv :D det er en ommer Hehe :P

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 1. jun 2014, 21:23

Alt holdte denne gang, dog har jeg 2 begræningser der gjorde jeg ikke kunne komme derop jeg ville.

Min actuator kunne ikke holde wastegaten lukket ved det højere tryk, så det gik slet ikke. :?

Og så er min fmic åbenbart ikke så flow vendelig som jeg troede den var. Så den bliver skiftet til noget andet sammen med et større spjæld.

Den trækker uden tvivl en del mere end før, og kører skide godt, men er bare ikke helt tilfreds endnu 8-)

Lig mærke til hvordan den laver 1.55 bar, og falder til 1.3 bar.

nogen forslag til en FMIC? gerne med 2.5'' ud/indgange, for har en masse rustfri bøjninger og rør i den størrelse :D
Vedhæftede filer
Måling2.jpg
Måling2.jpg (144.33 KiB) Vist 3978 gange
Måling1.jpg
Måling1.jpg (155.47 KiB) Vist 3978 gange

Brugeravatar
CULT
Aktiv medlem
Indlæg: 1889
Tilmeldt: 15. jun 2008, 14:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 6000 Kolding
Has thanked: 5 times
Been thanked: 117 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af CULT » 8. jun 2014, 19:26

Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
BLANZ SOCIETY
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 8. jun 2014, 22:37

CULT skrev:Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjem :roll:

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 9. jun 2014, 10:28

d1nz skrev:
CULT skrev:Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjem :roll:
Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar ;-)

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 9. jun 2014, 10:40

m power skrev:
d1nz skrev:
CULT skrev:Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjem :roll:
Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar ;-)
Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha.. :D

Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland :) kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo :)

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 9. jun 2014, 10:55

d1nz skrev:
m power skrev:
d1nz skrev: har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjem :roll:
Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar ;-)
Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha.. :D

Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland :) kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo :)
http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.html
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 9. jun 2014, 10:57

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev: Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar ;-)
Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha.. :D

Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland :) kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo :)
http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.html
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
Men ofre 10-12 k for at slippe for lmm er tåbeligt sys jeg.. Kører jo med den nyere e-gas styring som skulle være ganske god, og har endda fået lagt antilag og launch på den :)

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 9. jun 2014, 12:21

d1nz skrev:
m power skrev:
d1nz skrev: Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha.. :D

Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland :) kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo :)
http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.html
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
Men ofre 10-12 k for at slippe for lmm er tåbeligt sys jeg.. Kører jo med den nyere e-gas styring som skulle være ganske god, og har endda fået lagt antilag og launch på den :)
Det er jo som man ser på det, du har vel allerede brugt de kr på at få mappet din e-gas ecu.

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 9. jun 2014, 12:25

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev: http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.html
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
Men ofre 10-12 k for at slippe for lmm er tåbeligt sys jeg.. Kører jo med den nyere e-gas styring som skulle være ganske god, og har endda fået lagt antilag og launch på den :)
Det er jo som man ser på det, du har vel allerede brugt de kr på at få mappet din e-gas ecu.

Ja det er osse hvad man har af prioteringer :) jeg kunne jo bare ha nøjes med den første map, men det var jo ikke nok :P jeg betaler 1000 for første time
Og 500 efter, det bliver vel ikk meget billigere fordi jeg har en fartstrup i :)

hugo20
Helt nyt medlem
Indlæg: 22
Tilmeldt: 22. jun 2008, 22:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: kolding
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af hugo20 » 9. jun 2014, 17:58

Jeg laver 385 hk med den 2860rs
Lyder spændene med den ny turbo de har lavet

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 9. jun 2014, 19:32

hugo20 skrev:Jeg laver 385 hk med den 2860rs
Lyder spændene med den ny turbo de har lavet
Så er den ihvertifald presset godt ud da :P hvor har du fået den kørt ind henne? Og hvad har du ellers af setup:)?

Ja den er vist ikke helt tosset, den er vist god for 500 stykker :)

hugo20
Helt nyt medlem
Indlæg: 22
Tilmeldt: 22. jun 2008, 22:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: kolding
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af hugo20 » 9. jun 2014, 22:59

Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 10. jun 2014, 20:03

hugo20 skrev:Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Okay :) det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?

Hvad kører den af bar? :)

Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler :P

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 10. jun 2014, 20:36

d1nz skrev:
hugo20 skrev:Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Okay :) det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?

Hvad kører den af bar? :)

Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler :P
Hvorfor vil du udskifte dem ?

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 10. jun 2014, 20:45

m power skrev:
d1nz skrev:
hugo20 skrev:Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Okay :) det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?

Hvad kører den af bar? :)

Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler :P
Hvorfor vil du udskifte dem ?

De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme :roll:

Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere :P

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 10. jun 2014, 20:55

d1nz skrev:
m power skrev:
d1nz skrev: Okay :) det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?

Hvad kører den af bar? :)

Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler :P
Hvorfor vil du udskifte dem ?

De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme :roll:

Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere :P
Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 10. jun 2014, 21:05

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev: Hvorfor vil du udskifte dem ?

De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme :roll:

Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere :P
Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.
Osse til hverdag? regnede selv med en 420/430 stykker, så er der nok heller ikke længe inden koblingen siger fra..

Men jeg tror nu osse det bliver en fin effekt til en forhjulstrukket bil :P

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 11. jun 2014, 11:15

d1nz skrev:
m power skrev:
d1nz skrev:
De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme :roll:

Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere :P
Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.
Osse til hverdag? regnede selv med en 420/430 stykker, så er der nok heller ikke længe inden koblingen siger fra..

Men jeg tror nu osse det bliver en fin effekt til en forhjulstrukket bil :P
Den med 500hk har kørt som hverdags bil samt til diverse 402mtr løb.
Ja 400+ er længe rigeligt til en fwd gadebil :-)

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 11. jun 2014, 12:46

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev: Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.
Osse til hverdag? regnede selv med en 420/430 stykker, så er der nok heller ikke længe inden koblingen siger fra..

Men jeg tror nu osse det bliver en fin effekt til en forhjulstrukket bil :P
Den med 500hk har kørt som hverdags bil samt til diverse 402mtr løb.
Ja 400+ er længe rigeligt til en fwd gadebil :-)
Okay, så er jeg straks mere rolig med ikke at skifte dem pt! Kørte den med 500 på vand/methanol? Det gør jo osse en del ved kølingen :)

Hvilken intercooler har du brugt? Skal muligvis ha ny.

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 11. jun 2014, 14:49

Vi har aldrig kørt med vand/ metanol

Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 11. jun 2014, 16:24

m power skrev:Vi har aldrig kørt med vand/ metanol

Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Okay super :) for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7

Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?

Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 11. jun 2014, 18:24

d1nz skrev:
m power skrev:Vi har aldrig kørt med vand/ metanol

Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Okay super :) for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7

Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?

Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 11. jun 2014, 18:55

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev:Vi har aldrig kørt med vand/ metanol

Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Okay super :) for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7

Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?

Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
Ja, men hvor skulle jeg få den flowtestet henne hvis det var :)?

Det var denne jeg snakkede om: http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 47089,.htm

Dog koster den lidt :P

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 11. jun 2014, 20:29

d1nz skrev:
m power skrev:
d1nz skrev: Okay super :) for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7

Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?

Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
Ja, men hvor skulle jeg få den flowtestet henne hvis det var :)?

Det var denne jeg snakkede om: http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 47089,.htm

Dog koster den lidt :P

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af d1nz » 11. jun 2014, 20:31

m power skrev:
d1nz skrev:
m power skrev: Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
Ja, men hvor skulle jeg få den flowtestet henne hvis det var :)?

Det var denne jeg snakkede om: http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 47089,.htm

Dog koster den lidt :P
Det var ikke meget du fik skrevet der :lol:

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R

Indlæg af m power » 11. jun 2014, 20:36

Jeg ved at www.boost-it.dk kan klare den opgave.
Men måske at www.flowtechauto.dk også kan
det.
Jeg tror den er magen til dem der sidder på en golf g60 rally, den ligner min på en prik :-)

Besvar

Tilbage til "Store projekter"