Super, så kører den vel lækkertm power skrev:Golf 2 1.3i (1.8 20vt)d1nz skrev:m power skrev: Ja det var da træls, kunne da være sjovt at se hvad den kan på 402mtr
Fik lige min indkørt i går, det blev til 435hk (410 på hjul) ved 1,5 bar så det var jo ganske fint
Super hvilken bil og setup?
Gt3071r med væddermanifold.
Standart indsugning, upgrade på vej.
Agu bund med h-profil stænger og aeb top, blok og top afrettet så komp er lidt højere end standart, ellers alt andet er standart.
3" udstødning.
2 1/2" trykrør.
G60 rally Intercooler/køler.
Extern oliekøler.
Vems motorstyring.
Siemens deka dyser 840ml.
Valbro 255 pumpe.
Alu remhjul.
Helix 2 pladet kobling
Quaife spær
Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R SOLGT -
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t Sidste del af motor påbegyndt.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t Sidste del af motor påbegyndt.
d1nz skrev:Super, så kører den vel lækkertm power skrev:Golf 2 1.3i (1.8 20vt)d1nz skrev:
Super hvilken bil og setup?
Gt3071r med væddermanifold.
Standart indsugning, upgrade på vej.
Agu bund med h-profil stænger og aeb top, blok og top afrettet så komp er lidt højere end standart, ellers alt andet er standart.
3" udstødning.
2 1/2" trykrør.
G60 rally Intercooler/køler.
Extern oliekøler.
Vems motorstyring.
Siemens deka dyser 840ml.
Valbro 255 pumpe.
Alu remhjul.
Helix 2 pladet kobling
Quaife spær
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Det gjorde det, det gør det så ikke pt
Troede det var starteren der var stået af , men da den blev afmonteret kunne jeg konstatere at startkransen er brækket af på mit g60 rally svinghjul.
Så nu skal gearkassen lige afmonteres, og så kommer der et stålsvinghjul på
Troede det var starteren der var stået af , men da den blev afmonteret kunne jeg konstatere at startkransen er brækket af på mit g60 rally svinghjul.
Så nu skal gearkassen lige afmonteres, og så kommer der et stålsvinghjul på
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Arh fuck hvor øv det er en ommer Hehem power skrev:Det gjorde det, det gør det så ikke pt
Troede det var starteren der var stået af , men da den blev afmonteret kunne jeg konstatere at startkransen er brækket af på mit g60 rally svinghjul.
Så nu skal gearkassen lige afmonteres, og så kommer der et stålsvinghjul på
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Alt holdte denne gang, dog har jeg 2 begræningser der gjorde jeg ikke kunne komme derop jeg ville.
Min actuator kunne ikke holde wastegaten lukket ved det højere tryk, så det gik slet ikke.
Og så er min fmic åbenbart ikke så flow vendelig som jeg troede den var. Så den bliver skiftet til noget andet sammen med et større spjæld.
Den trækker uden tvivl en del mere end før, og kører skide godt, men er bare ikke helt tilfreds endnu
Lig mærke til hvordan den laver 1.55 bar, og falder til 1.3 bar.
nogen forslag til en FMIC? gerne med 2.5'' ud/indgange, for har en masse rustfri bøjninger og rør i den størrelse
Min actuator kunne ikke holde wastegaten lukket ved det højere tryk, så det gik slet ikke.
Og så er min fmic åbenbart ikke så flow vendelig som jeg troede den var. Så den bliver skiftet til noget andet sammen med et større spjæld.
Den trækker uden tvivl en del mere end før, og kører skide godt, men er bare ikke helt tilfreds endnu
Lig mærke til hvordan den laver 1.55 bar, og falder til 1.3 bar.
nogen forslag til en FMIC? gerne med 2.5'' ud/indgange, for har en masse rustfri bøjninger og rør i den størrelse
- Vedhæftede filer
-
- Måling2.jpg (144.33 KiB) Vist 3978 gange
-
- Måling1.jpg (155.47 KiB) Vist 3978 gange
- CULT
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1889
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 14:11
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 6000 Kolding
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 117 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
BLANZ SOCIETY
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjemCULT skrev:Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.d1nz skrev:har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjemCULT skrev:Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha..m power skrev:Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.d1nz skrev:har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjemCULT skrev:Mangler du ikke et 80mm gasspjæld ?
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar
Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.htmld1nz skrev:Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha..m power skrev:Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.d1nz skrev: har faktisk et 75mm gasspjæld på vej hjem
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar
Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Men ofre 10-12 k for at slippe for lmm er tåbeligt sys jeg.. Kører jo med den nyere e-gas styring som skulle være ganske god, og har endda fået lagt antilag og launch på denm power skrev:http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.htmld1nz skrev:Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha..m power skrev: Det er 100% sikkert ikke dit standart gasspjæld der er synderen.
Hvad er det for en actuator du kører med, hvad er grundtryk på den ?
Jeg kan anbefale den som turbomotor sælger det er en 1 bar grundtryk og holder fint tryk op til 2 bar, og strammer man den lidt extra så klarer den mere end 2 bar
Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Det er jo som man ser på det, du har vel allerede brugt de kr på at få mappet din e-gas ecu.d1nz skrev:Men ofre 10-12 k for at slippe for lmm er tåbeligt sys jeg.. Kører jo med den nyere e-gas styring som skulle være ganske god, og har endda fået lagt antilag og launch på denm power skrev:http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.htmld1nz skrev: Jeg ved godt det ikke er gasspjældet, ville bare ha det skiftet hvis jeg alligevel sku en tur mere til RH haha..
Min kammerat sender en anden aktuator fra Sjælland kan du evt linke til den på turbomotor? Min aktuator kunne ikke holde mere end 0.7 grundtryk, det er ikke nok :b smider osse en rs4 lmm på, overvejer osse at køre 4" ned til lige før turbo
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
m power skrev:Det er jo som man ser på det, du har vel allerede brugt de kr på at få mappet din e-gas ecu.d1nz skrev:Men ofre 10-12 k for at slippe for lmm er tåbeligt sys jeg.. Kører jo med den nyere e-gas styring som skulle være ganske god, og har endda fået lagt antilag og launch på denm power skrev: http://www.turbomotor.dk/contents/da/d15.html
Jeg ville nok ofre den fartstrup styring og så slippe for den lmm.
Ja det er osse hvad man har af prioteringer jeg kunne jo bare ha nøjes med den første map, men det var jo ikke nok jeg betaler 1000 for første time
Og 500 efter, det bliver vel ikk meget billigere fordi jeg har en fartstrup i
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 22
- Tilmeldt: 22. jun 2008, 22:20
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: kolding
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Jeg laver 385 hk med den 2860rs
Lyder spændene med den ny turbo de har lavet
Lyder spændene med den ny turbo de har lavet
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Så er den ihvertifald presset godt ud da hvor har du fået den kørt ind henne? Og hvad har du ellers af setup:)?hugo20 skrev:Jeg laver 385 hk med den 2860rs
Lyder spændene med den ny turbo de har lavet
Ja den er vist ikke helt tosset, den er vist god for 500 stykker
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 22
- Tilmeldt: 22. jun 2008, 22:20
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: kolding
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Okay det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?hugo20 skrev:Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Hvad kører den af bar?
Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Hvorfor vil du udskifte dem ?d1nz skrev:Okay det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?hugo20 skrev:Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Hvad kører den af bar?
Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
m power skrev:Hvorfor vil du udskifte dem ?d1nz skrev:Okay det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?hugo20 skrev:Det er noget APR udstyr og en Fartstrup styring.
Og har stadig egas topstykke på. Dog har JVK, boret det ud som en tragt. Da portene i indsugnings manifold er større.
RH har kørt den ind
Hvad kører den af bar?
Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler
De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme
Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.d1nz skrev:m power skrev:Hvorfor vil du udskifte dem ?d1nz skrev: Okay det lyder lækkert nok, hvor langt har turboen kørt med 385hk?
Hvad kører den af bar?
Glæder mig til at få det sidste på plads med min, burde faktisk hive topstykket af og skifte udst ventiler
De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme
Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Osse til hverdag? regnede selv med en 420/430 stykker, så er der nok heller ikke længe inden koblingen siger fra..m power skrev:Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.d1nz skrev:m power skrev: Hvorfor vil du udskifte dem ?
De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme
Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere
Men jeg tror nu osse det bliver en fin effekt til en forhjulstrukket bil
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Den med 500hk har kørt som hverdags bil samt til diverse 402mtr løb.d1nz skrev:Osse til hverdag? regnede selv med en 420/430 stykker, så er der nok heller ikke længe inden koblingen siger fra..m power skrev:Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.d1nz skrev:
De skulle skiftes til inconel ventiler, de orginale sku efter sigende være hule indeni, og være en svaghed ved højere varme
Men sys ikke jeg har lyst til at hive toppen af, så hellere køre lidt lavere tryk nu, så kan jeg altid gøre det senere
Men jeg tror nu osse det bliver en fin effekt til en forhjulstrukket bil
Ja 400+ er længe rigeligt til en fwd gadebil
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Okay, så er jeg straks mere rolig med ikke at skifte dem pt! Kørte den med 500 på vand/methanol? Det gør jo osse en del ved kølingenm power skrev:Den med 500hk har kørt som hverdags bil samt til diverse 402mtr løb.d1nz skrev:Osse til hverdag? regnede selv med en 420/430 stykker, så er der nok heller ikke længe inden koblingen siger fra..m power skrev: Vi har kørt med henholdsvis 460 og 500hk uden der har været det mindste problemer med standart ventiler, og pt så yder min egen jo 400+ og det er også på standart indmad i toppen.
Men jeg tror nu osse det bliver en fin effekt til en forhjulstrukket bil
Ja 400+ er længe rigeligt til en fwd gadebil
Hvilken intercooler har du brugt? Skal muligvis ha ny.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Vi har aldrig kørt med vand/ metanol
Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Okay super for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7m power skrev:Vi har aldrig kørt med vand/ metanol
Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?
Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.d1nz skrev:Okay super for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7m power skrev:Vi har aldrig kørt med vand/ metanol
Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?
Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Ja, men hvor skulle jeg få den flowtestet henne hvis det var ?m power skrev:Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.d1nz skrev:Okay super for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7m power skrev:Vi har aldrig kørt med vand/ metanol
Den ic jeg pt kører med er en original g60 rally, de andre jeg har monteret er den store model kina ic.
Hvilken ic er det du kører med ?
Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?
Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
Det var denne jeg snakkede om: http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 47089,.htm
Dog koster den lidt
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
d1nz skrev:Ja, men hvor skulle jeg få den flowtestet henne hvis det var ?m power skrev:Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.d1nz skrev: Okay super for det gad jeg nemlig heller ikke. MAgter ikke at fylde 24/7
Er det den bar-Tek har? Har du evt et billede af montering? Og evt et link?
Jeg har en twinpass fra THS, men har fået fortalt af en anden der osse har netop den, at den har nået sin grænse ved de 350/360 stykker, om det passer er jeg uvidende om..
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
Det var denne jeg snakkede om: http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 47089,.htm
Dog koster den lidt
-
- Medlem
- Indlæg: 656
- Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Det var ikke meget du fik skrevet derm power skrev:d1nz skrev:Ja, men hvor skulle jeg få den flowtestet henne hvis det var ?m power skrev: Nej det er en original vw, men det er jo en golf 2 jeg har så det er en del anderledes end på din.
Jeg kan godt se at sådan en twinpass måske kan blive en prop i systemet, du kan jo evt få den flowtestet så ved du da hvor du står.
Det var denne jeg snakkede om: http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,sho ... 47089,.htm
Dog koster den lidt
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R
Jeg ved at www.boost-it.dk kan klare den opgave.
Men måske at www.flowtechauto.dk også kan
det.
Jeg tror den er magen til dem der sidder på en golf g60 rally, den ligner min på en prik
Men måske at www.flowtechauto.dk også kan
det.
Jeg tror den er magen til dem der sidder på en golf g60 rally, den ligner min på en prik