Havde egentligt lovet mig selv at vi skulle have en S-Max eller Superb stc efterfølgende, men det må vente til næste gang.
Da vi en dag var ude at kigge på en S-Max 1,8 tdci, stod vores nye Altea XL åbenbart ved siden af, viste det sig.
Vi prøvede en tur i Altea´en, på trods af de aldrig rigtig har sagt mig noget, men der opstod sgu hurtig magi og sød musik.
Bilen: Seat Altea XL Stylance
Motor: 2.0TDI 140 HK / 320 NM - 6 gear
Farve: Brisa-blue, lys blå med perlemor (en farve der er umulig at tage billeder af, åbenbart)
Bilen har praktisk talt alt i udstyr, det eneste den mangler er soltag og DSG...
Bilen skal gøres så stilren som muligt, og stå knivskarpt.
Bilen er og bliver en familiebil, det kan vi ikke komme udenom, men så længe det bliver en familiebil med stil, og som kan trække godt fra land.
To do:
Motor:
En tur ned til Sorens2 og få den chippet, og lukket EGR.
Muligvis upgrade turbo, samt stærkere kobling.
Montering af sports udstødning.
Styling:
Der skal tones ruder
Montering af xenon, og andre LED ting.
Emblemfri grill, med krom ramme
Krom spejlkapper
Krom ladekant
Lakering af diverse udendørs detaljer.
Undervogn:
Audi RS5 Rotor fælge i 19"
H&R Undervogn
Hifi:
Bilen skal bygges op med komplet dvd anlæg i nakkestøtter, instrumentbord osv, samt nye højtalere hele vejen rundt, så der er underholdning til hele familien under de lange ture.
Tidshorisonten? Tjah jeg gør det sideløbende med vores husrenovering, men håber den er færdig inden året er omme.
Billeder af bilen:
-------------- Mine nye Audi RS5 Rotor fælge, i antracit / poleret design. 8.5x19" incl speciallavede seat nav-kapsel ---------------
Billede af prøve montering er længere nede i tråden.
-------------- Der kommer en masse updates denne uge, da visakortet allerede er blevet flået!